Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X6

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW X6

bron : http://news.windingroad.com/auto-new...-x6/#more-2875

Zo ziet hij eruit als een R (Achterkant)

Comment

Comment

Als concurrent voor de GL misschien?

Comment

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Comment

Wat in Gods naam is me dat?
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

KGP photography schrijft :
              Judging from this prototype we photographed in Germany, it appears
              that BMW has started development work on the X6–a new model spun off
              from the recently-released X5. This new performance-minded crossover
              appears to have taken the philosophy of the Mercedes CLS four-door-
              coupe, utilizing a sloped roof-line and and tauter packaging in the
              name of style. Sober concerns such as functionality and cargo
              capacity have been left to the X5, which has grown larger and more
              versatile in its recent second-generation redesign. From the looks
              of it, this X6 has been styled to match the bravado of cars like the
              Range Rover Sport, which take the SUV in a decidedly athletic direction.

The heavy camouflage obviously hides the nuances of the design, but
              the prototype’s smooth profile, steeply raked windshield, high
              waistline and slim greenhouse are readily apparent. The sloping roof
              arc is expected to continue straight into a coupe-like hoffmeister
              kink, bringing a little of the Z4 coupe into the crossover zone. One
              look at the chiseled ground-effects between the wheels also hints at
              some pronounced fender swells that should add to the sporting look.

Comment

en ik die dacht dat BMW enkel mooie wagens maakte

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Als je op deze foto kijkt, en je kijkt naar de zijruit van de achterdeur aan de chauffeurszijde (door de auto heen kijken dus...), dan zie je dat de bovenzijde afgerond is naar achteren toe. Volgens mij krijgt deze wagen een poep zoals een liftback... Om die rede is de bovenzijde van de zijdeur achteraan ook gecamoufleerd, zodat het niet opvalt. De opbouw achteraan is dus compleet fake...

Blijkbaar willen ze een nieuwe markt aansnijden.
                  OO 00 OO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Als je op deze foto kijkt, en je kijkt naar de zijruit van de achterdeur aan de chauffeurszijde (door de auto kijken dus...), dan zie je dat de bovenzijde afgerond is naar achteren toe. Volgens mij krijgt deze wagen een poep zoals een liftback...

Blijkbaar willen ze een nieuwe markt aansnijden.
                    zo dus :

of zo :

Last edited by ; 24/11/2006, 21:40.

Comment

Dat ze die maar in de ontwikkelingsfase laten! Ik hoop dat BMW niet de toer van Mercedes opgaat (veeeeeeeeeel te veel modellen), het huidige gamma is imo meer dan uitgebreid genoeg, er moet echt niets meer bij nu.

Comment

Op de photoshops vind ik hem toch knapper dan de nieuwe X5

Comment

Idd, volgens mij gaat dit zo'n BOM worden . Een coupé-achtige X5, laat maar komen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                            Als concurrent voor de GL misschien?
                            Dat stuk dient duidelijk voor camouflage. Gaat een gestroomlijnde poep krijgen. Alles behalve een GL achtige dus...

Comment

Het front van de X6 vind ik maar niets, maar de achterkant is subliem...
                              ( op de photoshop )
                              Zien wat het uiteindelijk wordt, maar ze gaan overdrijven denk ik,
                              een derde jeep

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                                Dat ze die maar in de ontwikkelingsfase laten! Ik hoop dat BMW niet de toer van Mercedes opgaat (veeeeeeeeeel te veel modellen), het huidige gamma is imo meer dan uitgebreid genoeg, er moet echt niets meer bij nu.
                                Vind ik ook!
                                Bij Mercedes zie je tussen het bus de bomen niet meer..(of hoe zeg je dat )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door el DiDi Bekijk Berichten
                                  Vind ik ook!
                                  Tussen de bomen het bos niet zien ...
                                  of was het tussen het bos de bomen niet zien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door el DiDi Bekijk Berichten
                                    Vind ik ook!
                                    Nochtans zullen er nog meer modellen komen bij Mercedes...
                                    OO 00 OO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Nochtans zullen er nog meer modellen komen bij Mercedes...
                                      Nog meer , zoals dewelke?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pobelov Bekijk Berichten
                                        Nog meer , zoals dewelke?
                                        De kleine jeep alleszins...

Comment

Working...
                                        X