Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW X6
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk BerichtenHehe, alweer het gekende probleem op dit forum wanneer BMW met een nieuw model komt: nu haat iedereen het, maar als ie er eenmaal is, zijn we allemaal verliefd..
Bring it on, zeg ik..
Dat is de nagel op de kop...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Aan de lijn te zien kan dit eigenlijk best wel een knappe wagen worden hoor! Iedereen roept hier lelijklelijk maar is dat wel zo? De achterkant zal veel slanker zijn dan op deze fotos, je ziet duidelijk dat er een "rechthoek" over de originele achterkant geplaatst is. Hij heeft een knappe klimmende en gespierde gordellijn en een lange motorkap met relatief korte overhang. Nu nog die vrachtwagenspiegels weg, liefst ook de Audi-style mistlichten die je door de camouflage heen ziet en dit kan echt een prachtige wagen worden.
Comment
-
Worldcarfans schrijft :
First spy shots of the upcoming BMW X6, a crossover SUV, has been spotted testing around the Munich headquarters. It’s obvious the car has a sloping coupe-like roofline, but it is hidden by heavy disguise. No clue on how the rear design looks, but the disguise makes it look like the Z4’s rear lights. While originally the X6 was said to be a Mercedes-Benz CLS fighter, now it seems a little strange to have a 4-door coupe competitor standing like an SUV or crossover which more likely points towards a Mercedes’ R-class competitor instead. While at first people have been skeptical on BMW entering a non-sedan segment for fear that it will dilute the Ultimate Driving Machine experience. However, most are now convinced that BMW can make an MPV or a crossover SUV go like a sedan that handles very well. That will be a seriously amazing display of engineering if in fact it becomes true. Longer and lower than the brand-new X5, this crossover will seat only four. But what the sporty X6 loses in seating, it will gain in performance. Expect it in 2008.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenLigt dat aan de vermomming of is die 'X6' platter en breder dan de X5? Ik vind het best wel stoer!
De X6 lijkt inderdaad wel wat "anders gevormd", platter, wat ronder, stoerder misschien ook...
Comment
-
Totaal zinloos, dit soort suburbian tanks. Ze blokkeren enkel je zicht. Koop een berline en je bent even goed af. Nee, beter, want verbruik etc valt beter mee. Idd niet de Merc toer op bij BMW aub!“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenZo ziet hij eruit als een R (Achterkant)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk BerichtenInderdaad een gelijkaardig lijkwagendesign.
Comment
-
Waarom willen alle merken zoveel modellenIk krijg daar het vliegend sch**t van. BMW is toch al in de meeste segmenten vertegenwoordigd, gaan ze binnekort mss ook een 4deurscoupé maken à la CLS, QP, Rapide,...? En ik denk dat Mercedes al bewezen heeft dat het niet altijd loont om altijd maar nieuwe segmenten te verzinnen (C Sportcoupé, R,...). En dan maar klagen dat het slecht gaat met de auto-industrie en dat ze met overproductie zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenDe X6 lijkt inderdaad wel wat "anders gevormd", platter, wat ronder, stoerder misschien ook...
Naar z'n achterkant is het raden, maar het concept is helemaal niet slecht, wel integendeel. Een pak mensen zouden vrede nemen met een Touareg/Cayenne/Q7/X5/ML/... die een wat minder hoge binnenruimte heeft, en een pak dynamischer aandoet dan de huidige SUV's (alhoewel een aantal daarvan ook al héél erg dynamisch ogen, met name de Cayenne en de X5 dan).
Z'n snoet lijkt me, ondanks de vermomming, superknap ! Z'n hogere gordellijn en minder hoge ruiten zijdelings geven 'm ook een erg sportieve look mee.
Nu wachten op die achterkant...
Comment
Comment