Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X6

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Goh, ik word dus helemaal wild van dit ding !!!!

Eerst zag ik de nieuwe X5 wel zitten als toekomstige opvolger van m'n Range.
    Maar dit is wel helemaal mijn goesting !

De X5 vind ik toch nog wat té log en té groot voor een wagen waar ik meestal alleen mee rondrij.
    Maar dit is sooo perfect! Niet té groot en niet té klein.

Op x5world is er al sprake van een V8 biturbo !!!

Om me echt helemaal gek te maken!

Comment

Vandaag gespot, ze zijn hem flink uit aant testen, misschien wel 20 keer gepasseerd . En met geblazen??? V8

Het vleugeltje doet het em M-power godverdomme

Comment

Het filmpje dat bmwM-optic gemaakt heeft van de X6!

Comment

Comment

Comment

Regelrechte concurrent voor de GL.

Mooie foto's Jeroen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                Regelrechte concurrent voor de GL.

Mooie foto's Jeroen.
                Ik had de wagen laten draaien zodat een snelle getaway mogelijk was

Ik kick op technische weetjes, heerlijk dagje vandaag gehad

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                  Ik had de wagen laten draaien zodat een snelle getaway mogelijk was

Ik kick op technische weetjes, heerlijk dagje vandaag gehad
                  Zouden ze je aanspreken? Ik heb die Ford Mondeo twee maand geleden ook deftig onder de loep genomen aan de Lunch Garden, hij was toen wel al als koe bestickerd

Comment

Prachtig, goed idee van BMW! Denk dat hier zeker wel een markt voor is. De nieuwe X5 is trouwens ook niet mis! Lekker stoer en dik. Hoop niet dat deze te veel cross-over achtige trekken zal krijgen.
                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Volgens mij wordt de X6 een flop!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                        Volgens mij wordt de X6 een flop!
                        Oeie, waarom denk je dat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                          Omdat hij een X5 heeft en niet wilt dat die snel 'oud' gaat worden.

Comment

Interieurfotookes...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten

Op deze 3 foto's heb ik de indruk dat ge redelijk goed de lijnen van de achterste ramen ziet.

De X6, afhankelijk van z'n prijs, wordt een voltreffer!
                              Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                              • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                              • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                              • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1
                                Is hij niet wat klein en te coupé-achtig hiervoor?
                                Ik peis dat ook. De X6 wordt in feite het tegenovergestelde van een GL. Daar waar de Benz groot, hoekig, statig en een goede offroader wil zijn, wordt de X6 veel dynamischer, gestroomlijnder en meer een SUV voor de weg!

Maar misschien kunnen ze elkaar toch bekampen. Mensen die iets anders willen dan een 'ordinaire' ML, maar toch een Benz willen, gaan voor de GL. Mensen die hetzelfde willen bij BMW, zullen dan voor de X6 kunnen kiezen.

Comment

GL = veel ruimte, ook goed voor off-road.
                                  X6 = veel minder ruimte, wellicht niet veel soeps off-road.
                                  Laat je niet misleiden door het nepdak, zou ik zeggen.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Op de 2e interieurfoto zie je duidelijk de aflopende daklijn achteraan..

Dit wordt gewoon de "sportieve" versie van de X5, zoals de Range Rover Sport dat probeert te zijn van de gewone Range Rover !

Die geblazen versie zal dan de rivaal worden van de RRS SC.. Zo zie ik het, en zó zal het ook zijn !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                      Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                      Omdat hij een X5 heeft en niet wilt dat die snel 'oud' gaat worden.
                                      Neje, totaal niet.
                                      Ik denk dat het een GL achtig misbaksel gaat worden.
                                      De GL is ook een enorme flop imo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                        Op de 2e interieurfoto zie je duidelijk de aflopende daklijn achteraan..

Dit wordt gewoon de "sportieve" versie van de X5, zoals de Range Rover Sport dat probeert te zijn van de gewone Range Rover !

Die geblazen versie zal dan de rivaal worden van de RRS SC.. Zo zie ik het, en zó zal het ook zijn !
                                        Ja, een sportversie van de X5. Dan zie ik bmw nog een vette bak maken. Maar ik dacht dat het een nog grotere X5 ging worden...

Comment

Dit komt goed, én wordt geen misbaksel, 100% zeker van !

Trouwens langer én breder, maar lager.. Vind je dat een groot misbaksel dan?

Comment

Working...
                                          X