Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Echt hè, plak een BMW-logo op een dooie kat en mensen kopen het nog altijd, het verkoopt goed omdat het gewoon schitterende auto's zijn, maar het goede merkimago heeft er ook zeer zeker mee te maken hè .
Wow! Amazing, als hij zo komt koop iik hem direct!
...toch niet zegt mijn bankdirecteur.
Vooraanzicht afgekeken van de AUDI Q7 (afmetingen zullen ook wel dezelfde zijn)
Achteraanzicht afgekeken van een SEAT LEON
Interieur type SOBER-SPORTIEF-BMW-DESIGN
Ik begrijp eigenlijk echt niet wat de bedoeling is van deze X6, er is bijna geen verschil met de X5 ... Beetje langer, beetje lager, maar voor de rest...
Ik begrijp eigenlijk echt niet wat de bedoeling is van deze X6, er is bijna geen verschil met de X5 ... Beetje langer, beetje lager, maar voor de rest...
t'Is de tegenhanger van de MB GL die overigens dezelfde grootte heeft als de AUDI Q7. Waarschijnlijk zal het prijskaartje ook zo'n 70.000 euro bedragen.
Dus het wordt een groter model van jeep? Niet de sportversie van de X5? Ik vind het eigenlijk belachelijk. Het lijkt juist alsof bmw bang wordt van de goeie concurrentie tegenwoordig. En dat ze een nieuw model moeten uitbrengen om aandacht te trekken
Comment