Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW X6
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk BerichtenZou daar dan een markt voor zijn?
Ik zie geen oudere mensen met zoiets rijden + de bedrijfsleiders die zich dit kunnen veroorloven zullen toch ook nog geen al te grote kinderen mogen hebben.
Ach, hij zal wel aanslaan zeker? Niet bij mensen als ik, maar goed.
Comment
-
BMW is niet de "uitvinder" van de coupé SUV he.
Kijk maar naar de Actyon van SsangYong, das ook een coupé SUV en is al een hele tijd te koop.Last edited by knight-rider; 10/07/2007, 19:24.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenBMW is niet de "uitvinder van de coupé SUV he.
Kijk maar naar de Actyon van SsangYong, das ook een coupé SUV en is al een hele tijd te koop.
edit:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtendat gaat net hetzelfde zijn als bij mercedes..die lelijke R klasse is ook een verlaagde ML met een lekijk koetswerk..hopelijk komt dat bij BMW wat mooier...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CCX Bekijk Berichtenik hoop het ook want die ML is echt een gedrocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtende "R" is een gedrocht...de ML is een van de knapste 4x4's op de markt?
Comment
-
Volgens mij is de introductie van de MB GL en BMW X6 bedoeld om het kliënteel van de BMW 7 en MB S er toe bewegen om met hetzelfde budjet eventueel over te schakelen naar SUV. Psychologisch denk ik, zal bijvoorbeeld (rijke) BMW 7-reeks eigenaar zich niet laten doen om 'een goedkopere' X5 aan te schaffen. Met een X6 zal hij wel kunnen pronken omdat het exclusiever is en in dezelfde lijn als een super-de-luxe berline ... mensen zijn ijdel in welke klasse ook ... en de fabrikanten weten dat.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtende "R" is een gedrocht...de ML is een van de knapste 4x4's op de markt
Idem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenVolgens mij is de introductie van de MB GL en BMW X6 bedoeld om het kliënteel van de BMW 7 en MB S er toe bewegen om met hetzelfde budjet eventueel over te schakelen naar SUV. Psychologisch denk ik, zal bijvoorbeeld (rijke) BMW 7-reeks eigenaar zich niet laten doen om 'een goedkopere' X5 aan te schaffen. Met een X6 zal hij wel kunnen pronken omdat het exclusiever is en in dezelfde lijn als een super-de-luxe berline ... mensen zijn ijdel in welke klasse ook ... en de fabrikanten weten dat., een goed onderbouwde zinnige reply.
Elke dag dat ge hier rondloopt begin ik u beter af te kunnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten, een goed onderbouwde zinnige reply.
Elke dag dat ge hier rondloopt begin ik u beter af te kunnen.
AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
Moest de X6 er echt zo uitzien dan word ik helemaal wild!!!
Prachtig gewoon!!! Helemaal mijn merk!!!
Comment
Comment