Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X6

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
    BMW zal op prijsgebied gunstiger liggen dan de MB GL320CDI.

Een MB GL320CDI kost 70.000 euro Btw incl.
    De BMW X6 zal kosten een 60.000 euro Btw incl.
    Een AUDI Q7 kost (ik dacht) 52.000 euro btw incl.

De AUDI en MB hebben identiek dezelfde afmetingen en bij de X6 zal het niet anders zijn. Vanwege zijn fenomenaal prijsverschil werd de MB afgestraft tov de Audi in Autogids.
    Ik ben toch nieuwsgierig of de prijsverschillen tov de Audi gerechtvaardigd zijn. Zoniet zal MB en BMW goeie kortingen moeten geven of ze verkopen niet. Een feit is dat ik nog maar één GL op de openbare weg heb zien rijden ... en nog een feit; wanneer de wagen naar de 80.000 euro btw incl. toegaat, zijn er weinigen geneigd (ook de begoede mensen) om dat bedrag neer te tellen.

De toekomstige X6 is toch niet vergelijkbaar met een GL?
    MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Een GL is wel een stuk groter dan een Q7, die beter te vergelijken valt met een ML, maar soit.
      Q7 is op prijsgebied te vergelijken met de ML
      Q7 heeft identiek, ik herhaal identiek dezelfde afmetingen als de GL, maar soit.
      Last edited by ANTONIO; 20/07/2007, 10:13.
      AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
        De toekomstige X6 is toch niet vergelijkbaar met een GL?
        Ik mag aannemen van wel. Het is toch de bedoeling van BMW om een grotere SUV op de markt te brengen met de X6. De MB GL en AUDI Q7 hebben allebei een identieke lengte en zijn 20 cm langer dan de X5. Ik neem aan dat de X6 ook die richting opgaat.

Comment

• Het is gewoon een nieuw segment dat BMW aanmaakt, dat van de coupé-suv's. Het feit alleen al dat de X6 een aflopende daklijn heeft zal hij misschien toch minder ruim zijn dan een X5, maar dat hij vooral iets exclusievers heeft.

Maar een concurent denk ik niet dat de X6 wordt van de GL.

Comment

• alsof rationaliteit nog meeklapt

Comment

Het is gewoon een nieuw segment dat BMW aanmaakt, dat van de coupé-suv's. Het feit alleen al dat de X6 een aflopende daklijn heeft zal hij misschien toch minder ruim zijn dan een X5, maar dat hij vooral iets exclusievers heeft.

Maar een concurent denk ik niet dat de X6 wordt van de GL.
              Coupé (??) aan de foto's te zien tel ik vijf deuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                alsof rationaliteit nog meeklapt
                In een SUV telt alles mee waaronder: 1) here-i-am-gevoel 2) iedereen bekijken vanuit de hoogte en iedereen zien kijken in de hoogte 3) de dames zien geilen en zoals altijd merkt hunne man er natuurlijk niets van 4) de bagageruimte van een SUV zoals Q7 is veel groter dan een luxe-break ... dat is iets wat Tony Verhelle zelfs niet wist toen hij argumenteerde dat SUV's te kort schieten tov de break's.

Och ja, mijn positieve ingesteldheid van de SUV over t'algemeen is bekend.

Comment

• show-it

Comment

Coupé (??) aan de foto's te zien tel ik vijf deuren.
                    Mja, maar een CLS is ook een coupe en heeft 4 deuren,

Comment

CLS = coupe heeft ook 4 deuren
                      Inderdaad, nu kan ik u volgen ...

Zie naar mijn post twee dagen geleden in dit topic. Een X6 = BIV

Comment

Inderdaad,

Zie naar mijn post twee dagen geleden in dit topic.
                        show it

Comment

• Het begint te bliksemen. k'Ga de computer uitzetten.

Comment

In een SUV telt alles mee waaronder: 1) here-i-am-gevoel 2) iedereen bekijken vanuit de hoogte en iedereen zien kijken in de hoogte 3) de dames zien geilen en zoals altijd merkt hunne man er natuurlijk niets van 4) de bagageruimte van een SUV zoals Q7 is veel groter dan een luxe-break ... dat is iets wat Tony Verhelle zelfs niet wist toen hij argumenteerde dat SUV's te kort schieten tov de break's.

Och ja, mijn positieve ingesteldheid van de SUV over t'algemeen is bekend.
                            Antonio,

je blijft me verbazen...

Misschien is de bestuurder van een Q7 gewoon een knappe vent, dat kan ook eh
                            En misschien vinden mensen een SUV ook soms domweg mooi...

Nu goed, er treedt bijna gewenning op bij uw uitspraken en uw fanatisme rond de SUV's siert u zelfs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                              Antonio,

je blijft me verbazen...

Misschien is de bestuurder van een Q7 gewoon een knappe vent, dat kan ook eh
                              En misschien vinden mensen een SUV ook soms domweg mooi...

Nu goed, er treedt bijna gewenning op bij uw uitspraken en uw fanatisme rond de SUV's siert u zelfs
                              CSL,

Jij bent mijn vriend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DVW Bekijk Berichten
                                Qua ruimte toch niet echt een concurent voor een GL.

Ik vind de dakhelling zo raar

Comment

Qua ruimte toch niet echt een concurent voor een GL.

Ik vind de dakhelling zo raar
                                  Aan de hand van die foto te zien heb je gelijk. Het is geen SUV, geen Berline, geen coupé maar dus een echte BIV.

Comment

• Ik weet niet of deze hier al staan...

Comment

Inderdaad, nu kan ik u volgen ...

Zie naar mijn post twee dagen geleden in dit topic. Een X6 = BIV
                                      Een pak BIV zal er inderdaad wel betaald moeten worden!

Comment

• ivm dat prijsverschil X6, GL, Q7

Tussen de X6 en GL ok

Maar de Q7 is gewoon aartslelijk ( gisteren eentje gezien int grijs en die was echt )

Dat is gewoon een bus op hoge wielen

de GL en X6 hebben nog looks, de Q7 niet

Comment

Working...
                                        X