Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar de Q7 is gewoon aartslelijk ( gisteren eentje gezien int grijs en die was echt )
Dat is gewoon een bus op hoge wielen
de GL en X6 hebben nog looks, de Q7 niet
Ik hoop voor BMW (met hunne X5, X6) en MB (ML, GL) dat zij de Q7 van de tweede plaats kunnen stoten in Duitsland. Spijtig genoeg voor hen hebben de Duitsers een slechte smaak.
Ik hoop voor BMW (met hunne X5, X6) en MB (ML, GL) dat zij de Q7 van de tweede plaats kunnen stoten in Duitsland. Spijtig genoeg voor hen hebben de Duitsers een slechte smaak.
Daarmee dat de X3 en de Koe7 zo goed verkopen ginder?
De X6 wordt zeer zeker géén concurrent voor de Q7. De X5 is de concurrent voor de Q7, allebei busjes op modderbanden (de ene al mooier dan de andere en voor mij persoonlijk geldt die langgerokken walvis met vier ringen op z'n blauwe-vinvisneus NIET als de mooiste), en in de X5 kan je 'n derde zetelrij krijgen als je wil dus je kán (als je zo sjtoem bent) je X5 bijna tot 'n busje alla Q7 maken.
Neenee, alle gekheid op 'n stokje: de X6 wordt een crossover-modelletje, met duidelijk minder ruimte dan de X5, dus zeker minder dan de Q7. De BMW '6 is ook een stuk kleiner dan de BMW '5, maar heeft wel een hoger nummertje ; maak dus niet de fout te gaan denken dat 'n hoger nummertje zowiezo meer plaats betekent.
De X6 wordt zeer zeker géén concurrent voor de Q7. De X5 is de concurrent voor de Q7, allebei busjes op modderbanden (de ene al mooier dan de andere en voor mij persoonlijk geldt die langgerokken walvis met vier ringen op z'n blauwe-vinvisneus NIET als de mooiste), en in de X5 kan je 'n derde zetelrij krijgen als je wil dus je kán (als je zo sjtoem bent) je X5 bijna tot 'n busje alla Q7 maken.
Zoals ik het zo lees denkt gTa dat een Q7 standaard een derde zetelrij heeft. Welnu, dit is niet het geval. Een Q7 (X5, X6, incluis) is inderdaad een busje en de eigenaren hiervan dragen een beetje bij tot het milieu. Hoe meer mensen je kan vervoeren, hoe minder wagens op de weg. Mja, dat is ook een heel goed argument tot de aanschaf van zo'n zoogdier.
Zoals ik het zo lees denkt gTa dat een Q7 standaard een derde zetelrij heeft. Welnu, dit is niet het geval. Een Q7 (X5, X6, incluis) is inderdaad een busje en de eigenaren hiervan dragen een beetje bij tot het milieu. Hoe meer mensen je kan vervoeren, hoe minder wagens op de weg. Mja, dat is ook een heel goed argument tot de aanschaf van zo'n zoogdier.
maar hoe zwaarder de auto gaat wegen, hoe meer de motor moet werken, hoe hoger het verbruik
From cars to motorcycles, Jalopnik is your go-to site covering everything with an engine—including automotive news, buying guides, and expert commentary from our staff.
Comment