Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X6

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
    tot we hem zien in de showroom, en we weer met open mond zitten staren naar bmw's nieuwste creatie
    Normaal denk ik van dit komt allemaal goed enzo. Maa hier vrees ik ervoor hoor...

Comment

• Nieuwe spypics, zo slecht vind ik hem er nog niet uitzien eerlijk gezegd...

LINK

Comment

• Teaserpics...

BRON
        Last edited by BMWMB; 04/09/2007, 23:55.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Teaserpics...

kruisjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
            kruisjes
            Nu nog?
            OO 00 OO

Comment

• BRON
              Last edited by BMWMB; 05/09/2007, 00:05.
              OO 00 OO

Comment

• BMW X6 conceptcar op IAA
                dinsdag 4 september 2007

De BMW X6 wordt op de IAA in Frankfurt in conceptvorm gepresenteerd. Het model zal net als de M3 Coupe Concept - afgelopen jaar in Genève - zeer productiegetrouw zijn. Diverse bronnen bevestigen dit gerucht dat al enige dagen de ronde doet en we kunnen dan ook officieel meedelen dat de X6 in Frankfurt staat.

De BMW X6 kan worden gezien als een kruising tussen een SUV en een coupé. BMW wil het model dan ook zeer sportieve rij-eigenschappen meegeven en hier veel nadruk opleggen. De X6 wordt gepositioneerd boven de X5 en is in alle opzichten een typische BMW. Het design is zeer herkenbaar, de rij-eigenschappen en het comfort van een hoog niveau en de uitrusting behoort tot de top. In Frankfurt zal BMW het doek trekken van een conceptcar die ons moet opwarmen voor de komst van de X6. Reken erop dat dit model nagenoeg gelijk is aan het productiemodel zoals dat volgend jaar leverbaar zal worden. Volgende week weten we meer!

Bron: autowereld.com

Comment

• De teasers die hierboven staan komen uit een filmpje dat op www.autojunk.nl werd gepost: http://www.autojunk.nl/clips/view/132892

Blijkbaar is de X6 een verhoogde coupe.
                  BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                    BMW X6 conceptcar op IAA
                    dinsdag 4 september 2007

De BMW X6 wordt op de IAA in Frankfurt in conceptvorm gepresenteerd. Het model zal net als de M3 Coupe Concept - afgelopen jaar in Genève - zeer productiegetrouw zijn. Diverse bronnen bevestigen dit gerucht dat al enige dagen de ronde doet en we kunnen dan ook officieel meedelen dat de X6 in Frankfurt staat.

De BMW X6 kan worden gezien als een kruising tussen een SUV en een coupé. BMW wil het model dan ook zeer sportieve rij-eigenschappen meegeven en hier veel nadruk opleggen. De X6 wordt gepositioneerd boven de X5 en is in alle opzichten een typische BMW. Het design is zeer herkenbaar, de rij-eigenschappen en het comfort van een hoog niveau en de uitrusting behoort tot de top. In Frankfurt zal BMW het doek trekken van een conceptcar die ons moet opwarmen voor de komst van de X6. Reken erop dat dit model nagenoeg gelijk is aan het productiemodel zoals dat volgend jaar leverbaar zal worden. Volgende week weten we meer!

Bron: autowereld.com
                    Ik dacht al dat het een concept was, te zien aan de spiegels.

Comment

• Ook helemaal mijn ding niet... en nu smijten ze er nog een X4 bij ook!

Comment

• Ola die CS niertjes vinden we hier al terug!

Comment

• als 'm echt zo afschuwelijk mottig is...dan koop ik hem misschien

alles van bmw is beter dat de A6 waar ik nu mee rij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                            als 'm echt zo afschuwelijk mottig is...dan koop ik hem misschien

alles van bmw is beter dat de A6 waar ik nu mee rij

Dat vindt mijn pa ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Dit wordt voor mij de lelijkste BMW ooit...

* schudt het hoofd *
                              Een BMW is nooit lelijk, die moet je gewoon worden, je moet eraan wennen!

In dit geval zal je daar héél veel tijd nodig hebben

Comment

• Hmm, de X3 en de 7-reeks vind ik tot hier toe toch ook minder geslaagd hoor. Maar het klopt wat je zegt over dat wennen.

Comment

• De detailfoto's beloven alleszins al veel goeds.

Maar als je dan de zijkant in zijn geheel ziet...

Comment

• Zal de video even embedden zie.

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Volgens mij gaat dit een superauto worden!

*want one*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                                        De detailfoto's beloven alleszins al veel goeds.

Maar als je dan de zijkant in zijn geheel ziet...
                                        Dat zijprofiel doet me denken aan die VW Tarek uit Paris Dakar van enkele jaren terug.
                                        Voor wie m niet kent;
                                        Last edited by ; 05/09/2007, 18:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                                          Dat zijprofiel doet me denken aan die VW Tarek uit Paris Dakar van enkele jaren terug.
                                          Ja Moest ik ook aan denken, al kon ik me die naam niet meer voor de geest halen.

Comment

Working...
                                          X