Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X6

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik moet er niets van hebben. Zelfs niet als ik mezelf even wijsmaak dat zoiets nut kan hebben, een verhoogde coupé...

Comment

• Enkel voor hoofdloze mensen achterin ofzo?

Voor de rest knap, zoals verwacht..

Comment

• WAUW die is mooi.

Eerst twijfelde ik nog aan het gedacht van een Coupé/SUV, maar als ik hem nu zo in zijn geheel zie, dan moet ik zeggen dat hij subliem is.

Hybride? Dan zal hij overal van harte welkom zijn in de steden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
          WAUW die is mooi.

Eerst twijfelde ik nog aan het gedacht van een Coupé/SUV, maar als ik hem nu zo in zijn geheel zie, dan moet ik zeggen dat hij subliem is.

Hybride? Dan zal hij overal van harte welkom zijn in de steden
          Had dit niet verwacht, maar vind m ook wel knap

Comment

• hmmm ik weet het niet

ik vind hem op het 1ste gezicht niet zo mooi ,
            maar ik kan niet geloven dat BMW een lelijke auto zal maken dus
            het idee spreekt mij wel aan, is terug eens een volledig andere auto kwa look

twijfel twijfel twijfel ....

straks nog eens kijken naar die foto's , het went wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
              Poster voor nieuwe anti-drugscampange

Drugs op het werk kan rare gevolgen veroorzaken

of als foto bij onderstaande "fait divers"
              X6 BMW-designer ontslagen na overdosis drugs
              drugsplantage ontdekt bij BMW-designer afdeling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                Ik hoop dat het inderdaad aan de foto ligt, want hier is het echt lelijk. Volgens mij de Vel Satis ( wat best een mooie auto is eigenlijk ) van het BMW gamma. Die coupélijn van het dak past echt niet bij de rest van de wagen. De wielen lijken een paar maten te klein terwijl hier waarschijnlijk al joekels van velgen op zitten.

Comment

• Eerst en vooral vind ik het behoorlijk not-done. Maar ben er tegelijkertijd van overtuigd dat je iedereen weer een gewenningsperiode gaat nodig hebben zoals bij alle recente BMW's, maar achteraf gaat de meerderheid hem weer TE GEK vinden.
                  Persoonlijk vind 'k het design wel niet lelijk.

Comment

• fantastisch ik vind dit echt zeeeeeeeer geslaagd, hopelijk komt ie zonder al te veel veranderingen uit !!! met basis 17 inch wieltjes van 190 breed wordt dit maar niks ...
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik vind hem zoals ik reeds zei ook zeer geslaagd, maar ik vind een X5 toch nog steeds mooier denk ik, maar dit kan natuurlijk ook direct omslagen wanneer ik deze in levende lijve mag aanschouwen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                        Hoe moeten we de X6 positioneren?

Net boven of net onder de X5 ?

Want ik veronderstel dat ie wel kleiner zal zijn, toch?
                        Volgens Autoweek.nl is de X6 iets langer en breder dan de X5, met zijn 1,69m wel iets lager. De overige afmetingen zouden 1,98m breedte en 4,89m lang.

Ik vindt hem trouwens wel mooi, iig 100x mooier dan dat misbaksel van een Ssangyong waar de X6 mee wordt vergeleken door sommigen.
                        BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Wordt speciaal iets om te spotten op de baan.

Comment

• Speciaal, maar niet mijn ding...
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik vind het wel iets speciaals, in real life zal hij toch weer de blikvanger bij uitstek zijn ..

Comment

• Blikvanger...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Net terug van Frankfurt en moet zeggen de X6 is echt wel mooi. Ik hoop dat de productieversie er snel komt en bijna identiek zal zijn aan dit Concept. Zal wel weer aardig prijskaartje aan vast hangen

Comment

• als je t mij vraagt, ik vind m afschuwelijk, dan kun je even goed in een ssangyong rondrijden

Comment

• Hmmmm...

Eerst in het echt zien, voor ik mijn mening geef.

Comment

• is vet. vind em geslaagd maar dat bumperwerk van den hybride is wel de bal misslagen... gewone bumpers zijn 100 keer mooier...
                                        Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                        ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Als bmwliefhebber kan ik hier momenteel maar 1 ding over zeggen
                                          Hopelijk is ie in het echt iets aantrekkelijker
                                          2014 Bmw 118d Estorill //M
                                          2000 Bmw 320d
                                          2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                          2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                          https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                          Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                          http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                          Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Working...
                                          X