Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X6

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kermit Bekijk Berichten
    als je t mij vraagt, ik vind m afschuwelijk, dan kun je even goed in een ssangyong rondrijden
    Als je het over de looks hebt kan ik je wel begrijpen. Ik ben er ook niet echt weg van...

Als echter de wagens qua rijplezier gaat vergelijken, dan mag jij je Ssangyong toch houden...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Qua looks op een Ssangyong lijken? Dat lijkt mij toch ver, héél ver gezocht hoor

Comment

• Hij is uiteindelijk knapper dan dat ik aanvankelijk had gedacht, maar echt mooi vind ik 'm nog altijd niet!

Comment

• Na alle foto's gezien te hebben op X5world.com,
          weet ik het vrij zeker : dit wordt mijn volgende wagen!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
            Na alle foto's gezien te hebben op X5world.com,
            weet ik het vrij zeker : dit wordt mijn volgende wagen!!!
            Me jealous

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
              als 'm echt zo afschuwelijk mottig is...dan koop ik hem misschien

alles van bmw is beter dat de A6 waar ik nu mee rij
              effe mezelf ge'quoted

't bakske begint op mij te groeien

als SUV-hater is dit natuurlijk de ultieme wagen
              het lijkt me een hele eer om dit bakske in frut te rijden op sclayn
              of de milles rivieres...

effe serieus: als hij goed rijdt (dus als ik zoals met de range schuivend over de
              4 wielen vanop de E411 de ring richting brussel kan opdraaien) dan komt hij op n°1
              als kanshebber om eind '08/begin '09 de A6 te vervangen

Maar als hij even duur is als een nieuwe Range dan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                op deze foto is die LELIJK
                Totaal niet mijn ding.... ik zou bijna durven te stellen dat de Audi Q7 zijn niet bepaald eervolle titel van lelijkste en lompste SUV (dat koreaans ssangyong-gespuis ed. niet meegerekend, uiteraard) mag afstaan aan deze X6
                Op deze foto vind ik eveneens dat de X6 meer buggy-achtig lijkt. Welnu, we moeten hem eerst in het echt zien en dan nog pakweg een halfjaar mee wachten vooraleer een mening te geven. Liefde kan nog altijd groeien.
                Uw mening over de AUDI Q7 is fout. Die oneerbare titel heb jij zelf gekozen en vergeet niet dat de Q7 nog altijd de meest verkochte luxe-SUV is. Inderdaad, in dit forum zijn er veel contra-Q7-knapen.
                AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Toch prachtig.
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• En nog een paar foto's.
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik vind hem zeker niet slecht!
                      Alleen die voorste mistlampen zijn afschuwelijk peugeot achtig.

Comment

• heeft iemand al van de richtprijzen gehoord?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                          Op deze foto vind ik eveneens dat de X6 meer buggy-achtig lijkt. Welnu, we moeten hem eerst in het echt zien en dan nog pakweg een halfjaar mee wachten vooraleer een mening te geven. Liefde kan nog altijd groeien.
                          Uw mening over de AUDI Q7 is fout. Die oneerbare titel heb jij zelf gekozen en vergeet niet dat de Q7 nog altijd de meest verkochte luxe-SUV is. Inderdaad, in dit forum zijn er veel contra-Q7-knapen.
                          En 1 echte fanatiekeling?

Comment

• Aan iedereen die de X6 beoordeelt op basis van foto's (ik deed dat ook hoor) ... shut up.

Die auto is in werkelijkheid FE-NO-ME-NAAL !!!

BMW kan lelijke dingen maken, dat bewijzen ze prachtig met de BMW '1 coupé bijvoorbeeld ... maar met deze concept leveren ze topklasse design af. Eerlijk waar.

De auto vloekt en duwt/trekt precies op foto ... en foto's zijn ééndimensioneel dus het subliem vormgegeven "volume" van de X6 Concept komt op geen enkele manier tot z'n recht.

Die auto is weergaloos mooi. De X5 verbléékt erbij ('ie stond er zowat naast op 't salon), de Cayenne is plots een amorfe trainingspakkenkleerkast, de Touareg wordt een tractor en de Range Rover krijgt door de looks van die auto meteen 60's-fabrieksgebouw allures.

Je moet die auto live gezien hebben. Eén ding maar :

En ik was er op foto helemaal zo wild niet van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door THIJS Bekijk Berichten
                              heeft iemand al van de richtprijzen gehoord?
                              Dit is de "X6 Concept". Dit is dus nog niet de X6 !!!!

Vermoedelijke wereldpremière van de X6 wordt de NAIAS in 't voorjaar van 2008. Dan zullen we misschien wel al iets weten.

Kan een mod trouwens de topictitel aanpassen naar "BMW X6 Concept", want zo heet 'ie officieel en dan is 't duidelijker dat dit nog niet de definitieve versie is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                                Toch prachtig.
                                Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                                En nog een paar foto's.
                                Pas op, dat is die hybride versie.

De "echte" versie is 100.000.000 keer knapper, veel "realistischer". En de matte lak op die Hybrid maakt 'm ook helemaal zo mooi niet.

Live sta je dus met je bek open te gapen naar die X6 in donkergrijs metallic kleur. Subliem...

('k kan 't niet genoeg herhalen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Aan iedereen die de X6 beoordeelt op basis van foto's (ik deed dat ook hoor) ... shut up.

Die auto is in werkelijkheid FE-NO-ME-NAAL !!!

BMW kan lelijke dingen maken, dat bewijzen ze prachtig met de BMW '1 coupé bijvoorbeeld ... maar met deze concept leveren ze topklasse design af. Eerlijk waar.

De auto vloekt en duwt/trekt precies op foto ... en foto's zijn ééndimensioneel dus het subliem vormgegeven "volume" van de X6 Concept komt op geen enkele manier tot z'n recht.

Die auto is weergaloos mooi. De X5 verbléékt erbij ('ie stond er zowat naast op 't salon), de Cayenne is plots een amorfe trainingspakkenkleerkast, de Touareg wordt een tractor en de Range Rover krijgt door de looks van die auto meteen 60's-fabrieksgebouw allures.

Je moet die auto live gezien hebben. Eén ding maar :

En ik was er op foto helemaal zo wild niet van.
                                  Dus, van gedachte veranderd? Wat wordt het nu, X5 of X6?

(ik wist wel dat het allemaal nog wel ging meevallen, BMW weet wel wat het doet...meestal)

Comment

• Oh my God, metééééén de X6 !!!!! Fok, 100 keer zo zalig als de X5, en die is al 'n prachtige auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Oh my God, metééééén de X6 !!!!! Fok, 100 keer zo zalig als de X5, en die is al 'n prachtige auto.
                                      rangelove en ik, nu gij ook al, willen we ze samen gaan bestellen,
                                      misschien krijgen we meer korting,
                                      'k wil trouwens ne knalrode

Comment

• BMW X6 in Frankfurt

Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=aFzuJa0KWDc

Bron: http://www.groenlicht.be/2007/09/11/bmw-frankfurt/

Comment

• Dus dit is het gewone concept dus.
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X