Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Next Generation Audi A5.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Het is nog maar het puntje van de ijsberg.
    Als dit klaar is dan kan het hele VAG concern uit elkaar vallen.
    Zo zie ik een loskoppeling van bv, Audi, Lamborghini en Ducati, ook niet als onmogelijk voor de toekomst.
    Ik denk dat er een moment kan komen dat dergelijke loskoppelingen nodig zijn om niet alles de afgrond in te trekken.
    Volkswagen heeft nu al mega verliezen en dit schandaal kan zo maar 70+ Miljard Euro gaan kosten over de komende 10 jaar.
    Failliet gaat VAG niet, dat staat de Duitse overheid niet toe omdat dit veel te veel werkgelegenheid gaat kosten.
    Last edited by ; 03/11/2015, 10:21.

Comment

2017 Audi A5 Sportback spied for the first time, no surprises here

Comment

A7 ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
          A7 ?
          Nee, Duidelijk een A5.

Comment

Hopelijk brengen ze deze uit in een RS5 TDI concept....

Zou wel opvolger kunnen worden voor mijn bestaande A7. (Zalige wagen maar soms te groot voor parkeerplaats in hartje Brussel )
            Zoniet, zal het de competition diesel versie van de A7 zijn als opvolger binnen 2 jaar.

@iceman: enig idee wann de nieuwe A7 komt? Zal 2017 zijn zeker?

Comment

Lijkt wel de motorkap van een Panamera...
              Eén ding staat vast, de nieuwe A5 krijgt onverwachte "kneepjes" her & der in zijn carrosserie.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                Lijkt wel de motorkap van een Panamera...
                Eén ding staat vast, de nieuwe A5 krijgt onverwachte "kneepjes" her & der in zijn carrosserie.
                Ja, een beetje 1ste Audi quattro Concept invloeden.
                Die motorkap is verder doorgetrokken dan nodig, de koplampen lopen recht door zonder knik aan de bovenkant.

Comment

Mooi.

Comment

Ik had liever gezien dat ze eerst met de coupé afkomen.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                      Mooi.
                      Ja, als een facelift.
                      Maar "Deadly Boring" als het een nieuwe auto betreft.

Comment

inderdaad inspiratieloos voor een nieuw model.

Comment

Lijkt echt geen nieuwe, inderdaad
                          BMW 420dA : >>>

Comment

Ik zie geen verschil.
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                              Ik had liever gezien dat ze eerst met de coupé afkomen.
                              Tis zowiezo eerst de coupé!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                Het is nog maar het puntje van de ijsberg.
                                Als dit klaar is dan kan het hele VAG concern uit elkaar vallen.
                                Zo zie ik een loskoppeling van bv, Audi, Lamborghini en Ducati, ook niet als onmogelijk voor de toekomst.
                                Ik denk dat er een moment kan komen dat dergelijke loskoppelingen nodig zijn om niet alles de afgrond in te trekken.
                                Volkswagen heeft nu al mega verliezen en dit schandaal kan zo maar 70+ Miljard Euro gaan kosten over de komende 10 jaar.
                                Failliet gaat VAG niet, dat staat de Duitse overheid niet toe omdat dit veel te veel werkgelegenheid gaat kosten.
                                Kan wel failliet gaan é, dan komt er gewoon snel een nieuwe overnemer of zelfs de duitse overheid voor even...

Comment

Was ik maar designer bij Audi! De hele dag op uw lui kloten liggen en dik betaald worden

En dan een oud modelletje laden in de computer, lichtjes nieuwe grille erop tekenen, en het saven in 90% 100% en 110%. En voila het nieuwe gamma is klaar!

Comment

daar kun je over discuteren, feit is dat het hen geen windeieren legt

Comment

kleine facelift na kleine facelift na kleine facelift... Ze mogen wel eens met wat vernieuwends komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        daar kun je over discuteren, feit is dat het hen geen windeieren legt

dat blijft niet duren...

Comment

Working...
                                        X