Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Next Generation Audi A5.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Waw 👌🏼👌🏼

Comment

Comment

2017 Audi A5 Coupes caught on the Nürburgring

Comment

Het is echt diep droevig dat Audi niets beters kan bedenken dan dit.
          Ik begin mijn echt af te vragen of ze bij Audi allemaal wat aan hun ogen mankeren en niet zien dat het allemaal één pot nat is wat ze bedenken.

Last edited by ; 29/10/2015, 22:13.

Comment

En ik vraag mij af wat voor een soort relatie je hebt met Audi. Je bent duidelijk meer aanwezig in alle topics van audi maar breekt het zowat overal af

Comment

Audi is een merk voor het kudde volk geworden en ze lopen al jaren achter hun slogan "Vorsprung Durch Technik" aan.
              Er is maar weinig "voorsprong door techniek" te vinden de laatste decennia, alles wat ze uit brengen rijd al jaren rond bij de rest van de merken in de auto wereld.
              Een DSG/S-Tronic bak die tekort schiet om met de sterkere motoren te kunnen werken, dat is echt voorsprong door techniek tonen.
              ik hoop echt dat het diesel schandaal het VAG concern aan de rand van de afgrond brengt en misschien dat ze dan eens hun arrogantie verliezen.
              Last edited by ; 29/10/2015, 22:25.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                Audi is een merk voor het kudde volk geworden en ze lopen al jaren achter hun slogan "Vorsprung Durch Technik" aan.
                Er is maar weinig "voorsprong door techniek" te vinden de laatste decennia, alles wat ze uit brengen rijd al jaren rond bij de rest van de merken in de auto wereld.
                Een DSG/S-Tronic bak die tekort schiet om met de sterkere motoren te kunnen werken, dat is echt voorsprong door techniek tonen.
                ik hoop echt dat het diesel schandaal het VAG concern aan de rand van de afgrond brengt en misschien dat ze dan eens hun arrogantie verliezen.
                Kga wel akkoord met uw stelling uitgenome met het laatste zinnetje ben trouwens nog steeds audi eigenaar en erg tevreden zelfs maar het wordt dringend tijd dat ze het eens over een nieuwe boeg gooien en dan vooral werk maken van een compleet nieuw exterieur.

Binnen 3j. moetk vernieuwen van wagen khoop voor hen dat ze tegen dan een model hebben die me aan staat (S4 /S6) anders zal het bmw, mercedes of range rover worden.

Comment

Dan zou voor mijn de keuze makkelijk zijn, Range Rover.

Comment

Inderdaad.

Daar waar een Audi vroeger een alternatief was voor een Merc of BMW, is het nu het merk dat zoooo mainstream is geworden dat men ze alleen nog maar in het grijs koopt.

Audi was vroeger zoals Jaguar, Saab, Lexus, Volvo. Een alternatief luxemerk met toppers als de Audi 100, de eerste A8, ... En hun design dan! De eerste echte A6, model '97 met de ronde kont , prachtig!

Maar nu, alles lijkt op elkaar, geen inspiratie, saai, alleen maar in het grijs. En zoals Clarkson zei: 'c0cks drive Audi's now'

Comment

Gezien gisteren irl en op een mooie strpomgelijnde coupe. Zeer geslaagd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door orange Bekijk Berichten
                        Inderdaad.

Daar waar een Audi vroeger een alternatief was voor een Merc of BMW, is het nu het merk dat zoooo mainstream is geworden dat men ze alleen nog maar in het grijs koopt.

Audi was vroeger zoals Jaguar, Saab, Lexus, Volvo. Een alternatief luxemerk met toppers als de Audi 100, de eerste A8, ... En hun design dan! De eerste echte A6, model '97 met de ronde kont , prachtig!

Maar nu, alles lijkt op elkaar, geen inspiratie, saai, alleen maar in het grijs. En zoals Clarkson zei: 'c0cks drive Audi's now'
                        'T is maar hoe je het bekijkt. Ik ben de laatste om te zeggen dat Audi eens dringend werk moet maken van een revolutionair uiterlijk.
                        Toch zie ik al jaren gelijk trends bij Volvo, BMW en MB. De schouderlijn van Volvo kom je al jaren tegen en de typische lijnen van MB zijn er de laatste jaren maar kleiner op geworden ten opzichte van elkaar om nog maar te zwijgen over BMW, die doen dat al decennia lang.
                        Als je nu "een BMW, MB, Volvo of Audi in je achteruitkijkspiegels ziet naderen is het 9/10 gokken wat er achter komt.
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Zo stom zijn de meeste mensen niet om niet te vergelijken voor hun volgende aankoop van een auto. Als Audi er zoveel verkoopt zal dat wel geen toeval zijn !

Comment

Ik zie elke winter weer vele dure BMW's en MB's staan te klootviolen in de sneeuw.
                            Een voorwielaangedreven of quattro Audi doet het veel beter in de winter, alleen daarom al zou ik een Audi kiezen.
                            Al koopt ondertussen ook al 1/3 van de BMW kopers een x-Drive.

Comment

Ik zie elke winter weer vele dure BMW's en MB's staan te klootviolen in de sneeuw.
                              Een voorwielaangedreven of quattro Audi doet het veel beter in de winter, alleen daarom al zou ik een Audi kiezen.
                              Mensen zonder winterbanden dan. Heb zelf amper problemen 's winters.

Maar je hebt gelijk. Voor die paar keer op een jaar dat je kans hebt om eens in diepe sneeuw vast te zitten, is een x drive of Quattro handig.

Comment

hmm, als ik met m'n quattro in de sneeuw rij met m'n zomerbanden geraak ik geen meter vooruit, vanaf ik winterbandjes opleg kan ik racen. Dus zal eerder aan banden liggen dan aan de aandrijving.

Comment

De Audi A5 Cabrio rijd ook al rond.

Audi sigue trabajando en la renovación de su cartera de modelos. La marca alemana prepara un 2016 lleno de lanzamientos. Uno de ellos será el Audi A5 Cabrio 2017, al que por primera vez vemos en su fase de desarrollo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door besired Bekijk Berichten
                                    knap, nu nog die RS5 TDI concept op toepassen en ik heb mijn opvolger voor mijn audi-boot
                                    Ondertussen blijkt de 3.0 V6 TDI ook een sjoemel diesel te zijn, gebruikt in diverse Audi's, Porsche's en VW's.

Comment

Ondertussen blijkt de 3.0 V6 TDI ook een sjoemel diesel te zijn, gebruikt in diverse Audi's, Porsche's en VW's.
                                      De Amerikanen zullen doorgaan tot wanneer VAG op z'n bek gaat en voor een prijs kan worden overgenomen.

Comment

Working...
                                      X