Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Next Generation Audi A5.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenAls je niet beter weet zou je zeggen dat het de huidige A5 is die ze afgeplakt hebben, het blijft de zelfde saaie lompe coupe die het altijd al is geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenVind de huidige een prachtige tijdloze coupé.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door orange Bekijk BerichtenVanleaseghem .2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenVind de huidige een prachtige tijdloze coupé.
De Sportback ziet er een stuk beter uit maar ook niet echt geweldig mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door orange Bekijk BerichtenIk kan haast niet wachten tot de eerste vuilniszakkengrijze next gen A5 met Vanleaseghem achter het stuur in mijn bumper zit te kleven.
Comment
-
dat gaat weer eens moeders mooiste worden denk ikBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Vanavond om 21:15h
https://www.audi-mediacenter.com/en/audimediatvPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIceman, met welke auto rij jij eigenlijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenWaarschijnlijk met een zeer fotogenieke !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIceman, met welke auto rij jij eigenlijk?
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Comment
-
Weten jullie dat dan niet? Met zoiets hé:
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment