Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zie hier inderdaad het nut niet van in. Geef mij dan maar de Sharan, komt natuurlijk wel minder stoer/cool over maar is veel praktischer. Als ie hier gaat verkocht worden is het toch maar voor de chi-chi madammen uit Brasschaat, Kapellen, Sint Martens Latem, Knokke-Heist e.d. om hun "joeng" naar't school te brengen.
3 volwaardige zetels? Daar vrees ik toch een beetje voor. Als je nog eens de kans ziet moet je maar eens kijken hoever de twee zetels van de deurstijlen staan. En dat moet zo, anders zit je als "buitenste" passagiers heel de tijd met je hoofd tegen de zij/dakrand.
Ik ken maar twee zulke voertuigen waar er 3 volwaardige zetels in staan, Peugeot 5008 en de Ford S-max. En met volwaardig bedoel ik min. 38 cm breedte per stoel. Weet het niet meer van buiten maar volgens mij zijn beide voertuigen op schouderhoogte 152 of 153mm. Zoek maar eens achter zo eentje buiten de 2 al eerder genoemde door Bobo. En jammer genoeg zijn die hier niet echt meer te "berijden". (+ook nog beperkte km garantie).
Zoals je eerder al schreef, bovenstaand model is dus de nieuwe TouaregPlus of L. en zonder/beperkte bagageruimte
Ik denk dat zweed tnet erecht opmerkte dat de keuze van uw ruimtegebruik cruciaal is en dus uw concept omtrent een zetel. Geef mij 15 sec en ik heb een voorstel om in een S klasse 3 kinderzitjes met isofix te plaatsen. Geef iedereen maar 15sec en ze kunnen het. Maar de luxe van uw zit is anders natuurlijk En daar gaat het om.
Ik denk dat zweed tnet erecht opmerkte dat de keuze van uw ruimtegebruik cruciaal is en dus uw concept omtrent een zetel. Geef mij 15 sec en ik heb een voorstel om in een S klasse 3 kinderzitjes met isofix te plaatsen. Geef iedereen maar 15sec en ze kunnen het. Maar de luxe van uw zit is anders natuurlijk En daar gaat het om.
Tuurlijk tuurlijk. Toch vind ik dat er bij het ontwerpen van zulke wagens geen vernieuwingen zijn. Drie volwaardige zetels moeten bij ons gebruikt worden voor 3/4 volwassenen comfortabel te kunnen vervoeren, kinderzitjes zijn niet aan de orde...en gelijk loop je tegen de beperkingen aan. Het zijn deze modellen, 6/7 personen met/zonder bagagevoorzieningen of gelijk "een bus". Beetje jammer dat er geen nieuwe concepten komen ondanks de vele niche modellen.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Volkswagen gaat de komende jaren flink inzetten op de Amerikaanse markt. Deze Mid-Size SUV, de productieversie van de CrossBlue Concept, gaat daarbij een sleutelrol spelen. Het merk geeft momenteel openheid van zaken over de plannen voor Noord-Amerika.
Volkswagen heeft zichzelf een ambitieus doel gesteld: vanaf 2018 wil het jaarlijks 800.000 auto's in de Verenigde Staten verkopen. Analisten van IHS Automotive verwachtten eind vorig 2013 echter nog dat de teller bij Volkswagen in dat jaar op 535.000 stuks blijft steken.
Nieuwe modellen zijn dus essentieel. De Amerikaanse dealers hebben vooral gevraagd om een relatief betaalbare SUV met meer zitplaatsen dan de Tiguan, en die gaat er dus komen. Vooralsnog staat deze auto slechts bekend als de 'Mid-Size SUV', maar het is al wel bekend dat de CrossBlue de voorbode van deze auto is. Het was dus ook niet voor niets dat die auto vorig jaar als concept-car in Detroit debuteerde.
De productie van de CrossBlue start in 2016. De auto staat op een MQB-platform en komt ook beschikbaar als TDI Clean Diesel. De concept-car had zes individuele zitplaatsen, maar de definitieve auto wordt een zevenzitter.
Comment