ik ben fan
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes AMG GT
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenDe voorkant leunt te veel bij de SL om echt knap te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenik ben fanEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenHuh? Is de SL lelijk?
Deze neus dan vooral is mooi:
Deze niet:
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenThere is no such thing as an ugly SL.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenImpressie:
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenStel u voor dadde in de design afdeling van Mercedes werkt en uwen baas met deze render af komt en zegt : ey gast, waarom heb je die zo niet getekend? Das gelijk kweetni oeveel schoonder!
stel me trouwens de vraag of het nooit gebeurd dat zo'n 'Render-Guy' gevraagd wordt om auto's te gaan tekenen..?
Of is renderen enkel speculeren hoe het er gaat uitzien en minder een reëel concept maken…?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk BerichtenIk zou me zwaar kut voelen..
stel me trouwens de vraag of het nooit gebeurd dat zo'n 'Render-Guy' gevraagd wordt om auto's te gaan tekenen..?
Of is renderen enkel speculeren hoe het er gaat uitzien en minder een reëel concept maken…?2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
Comment