Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz GLK (2015)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
    Krijgt 'ie exact hetzelfde interieur als de C?
    Niet dat dat een slechte zaak is, maar.. Er had toch iets aan kunnen gebeuren.
    Lovin' het scherm by the way. Ik vind het absolute bullshit dat er een C facelift moet komen om dit te veranderen!
    22222

stoor me daar totaal niet aan!

Dit gaat de nieuwe verkoops knaller worden bij Mercedes, zal stilaan in het budget zitten waar de eerste ML's in zaten..

1 van de grote redenen waarom al die kleine SUV'tjs het goed doen.. aanvaardbaar budget

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
      gelukkig denkt de rest er anders over. dat scherm is voor mij de reden om de auto niet te kopen
      Voor mijn part bieden ze het maar als extra optie aan; ik wil het ook ingebouwd, sommigen niet. een optie meer of minder in de lijst zal de zaak niet maken hé ;-)

Comment

• Ik heb totaal geen probleem met dat scherm, systeem werkt perfect en staat op de ideale hoogte, zou mij zeker niet tegenhouden om zo'n beauty te kopen. Die inklapsystemen kunnen alleen maar kapot gaan na de garantie periode
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• er staat ook te veel info op het scherm om het te laten inklappen, tis al lang meer als de nav alleen

Comment

• dat scherm moet niet inklappen maar mooi ingewerkt zijn en niet als een goedkope fake i-pad er in de laatste minuten opgeplakt worden
            lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
              dat scherm moet niet inklappen maar mooi ingewerkt zijn en niet als een goedkope fake i-pad er in de laatste minuten opgeplakt worden
              Ingewerkt op die hoogte? Niet simpel om niet nog meer zicht door de voorruit te verliezen, nu staat het echt op ideale hoogte voor de veiligheid.
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• ze kunnen perfect een s-like dash maken...maar dat mag van mij voor de s blijven, het gaat de dash zwaarder doen ogen

Comment

• Die facelift C klasse met volledig scherm ingebouwd vindk ook maar niets.. Toont veel te lomp!
                  BMW heef toch ook van die "Ipad" ingebouwd daar maakt niemand een probleem van...

Bende haters

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                    Die facelift C klasse met volledig scherm ingebouwd vindk ook maar niets.. Toont veel te lomp!
                    BMW heef toch ook van die "Ipad" ingebouwd daar maakt niemand een probleem van...

Bende haters
                    dan vind ik de manier van BMW toch een pak beter. bij mercedes is het echt alsof ze rap een i-pad nog tegen het dash geplakt hebben en die totaal niet bij de rest van het interieur past
                    lets have some more member berries

Comment

• ik zie dat zwevend scherm liever !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        ik zie dat zwevend scherm liever !
                        Wel vreemd dat de c-klasse seffens facelift krijgt maar ze de glc nu nog gaan lanceren met het oude scherm. De facelift van de glc is dus gelijk ook al gekend, beetje flauw vind ik

Comment

• das idd raar, maja de fl c is nog niet voor gelijk he

Comment

• Hoedanook, nog twee weken voor we meer concrete info hebben over de glc, ben benieuwd

Comment

• 't is te hopen dat ze d'er deze keer wel deftige zetels in zetten, vergeleken met mijn huidige X3 zat ik in de oude GLK verschrikkelijk slecht... totaal vormeloze zetels,

Comment

• Deze zal er een heel pak beter uit zien dan dat huidige vierkante geval... Maar alle Mercedessen beginnen nu toch écht wel wat veel op mekaar te trekken, ook qua interieur.

Comment

• das waar op foto zo allemaal naast elkaar, maar je hebt er maar een en het interieur is gewoon mooi

Comment

• Nog even geduld, kben erg benieuwd, niet dat er nog veel verrassingen zijn qua exterieur en interieur maar de officiële foto's gaan wel duidelijkheid geven ivm de verschillende uitvoeringen.

Blij dat er toch uitgebreidde terreinsoftware als optie beschikbaar zal zijn, ik weet dat 99% procent van de GLC-rijders het niet gebruikt maar je hebt toch het gevoel... moest ik willen kan ik door de modder ploeteren..

Ik ben ook voorstander van meer verschil in interieur tussen de C en GLC (bvb enkele stoere accenten) maar ik troost mij in het feit dat het een topinterieur is.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vulcano Bekijk Berichten
                                        Prachtig!

Comment

• miljaaar die zijn knap

Comment

Working...
                                          X