ik snap het ook niet
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes-Benz GLK (2015)
Collapse
X
-
Het lijkt tegenwoordig een trend bij alle merken, één merk brengt iets uit, het verkoopt goed en de anderen moeten het ook hebben. Eigen identiteit lijkt niet belangrijk meer, maar kassa kassa des te meer.
Die nieuwe modelnamen zijn ook verwarrend maar soit, die worden we wel gewoon.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Wat is er verwarrend aan die namen?
Je hebt de belangrijkste lijnen
- A
- B
- C
- E
- S
Dan heb je de offroad-afwijkingen ervan, beginnend met GL- en dan de positionering A/C/E/S
Dan de Roadster afleidingen beginnend met SL- en de positionering C
Enkel de G en SL blijven hun naam behouden omdat het iconen zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWat is er verwarrend aan die namen?
- A
- B
- C
- E
- S
Dan heb je de offroad-afwijkingen ervan, beginnend met GL- en dan de positionering A/C/E/S
Enkel de G en SL blijven hun naam behouden omdat het iconen zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWat is er verwarrend aan die namen?
- A
- B
- C
- E
- S
Enkel de G en SL blijven hun naam behouden omdat het iconen zijnEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
GLK heb ik nooit knap gevonden. GLC ziet er beter uit, maar waarom moeten ze BMW na-apen door ook zo'n potvis, ik bedoel suv coupé, uit te brengen. Oh ja.. Om de reden die Jocar aanhaalt...
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Mercedes-Benz gaat z'n modellen nieuwe namen geven waardoor de nieuwe GLK als GLC-klasse door het leven zal gaan. Vandaag zien we hem nagenoeg zonder camouflagestickers!
De Mercedes GLC-klasse gaat later dit jaar de huidige GLK opvolgen. We hebben hem al eerder voorbij zien komen, maar niet eerder kreeg onze spionagefotograaf hem zo goed in beeld.
Het valt direct op dat de GLC-klasse stukken minder hoekig is vormgegeven dan de huidige GLK. Het front heeft het inmiddels bekende Mercedes-sausje over zich heen gestort gekregen en verder merken we her en der wat invloeden van de GLE-klasse Coupé op. Op de achtergrond zien we overigens een nog gecamoufleerde versie van de gefacelifte M-klasse. Die aangepakte versie krijgt ook een nieuwe naam: GLE-klasse.
We houden onze vingers gekruist voor een extra dikke AMG-versie met de biturbo 4,0-liter V8, die we inmiddels kennen uit de C 63 AMG en AMG GT.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment