miljaaar die zijn knap
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes-Benz GLK (2015)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtennice, nog eens een SUV waar je echt al redelijk off road mee kan gaan.
jocar in hoe ver kan je met de GLA off road gaan?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenpff da kunnen mijn benzen ook hoor :pEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenpff da kunnen mijn benzen ook hoor :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzeker van ? met uw plat-op-de-buik-machien
zo plat staat de C trouwens nietlets have some more member berries
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Mercedes-Benz breidt het GLC-gamma spoedig uit met een zeer gespierde AMG 63-versie. Vandaag zien we die spierbundel de benen strekken.
Medio dit jaar stelde Mercedes-Benz de GLC-klasse aan de wereld voor, de opvolger van de GLK-klasse. Inmiddels hebben we al kennis kunnen maken met een relatief milde AMG-variant, de GLC 43 4Matic met 367 pk en 520 Nm sterke 3,0 liter biturbo V6 in het vooronder. Volgend jaar verschijnt ook een Mercedes-AMG GLC 63 in de showrooms!
De AMG GLC 63 komt uiteraard boven de 43 in de pikorde te staan. De geblazen V6 van de AMG 43 maakt plaats voor een 4,0 liter metende V8 die in de C-klasse goed is voor 476 pk. De S-versie levert zelfs 510 pk. Hoe krachtig de GLC met AMG 63-spieren gaat worden, is nog niet officieel bekend, maar we zien geen redenen om te verwachten dat hij minder krachtig zal worden dan de C 63 AMG. Een AMG is niet compleet zonder uiterlijke opsmuk. een uitbundige bodykit is derhalve aanwezig.
Eenmaal op de markt lijkt de GLC 63 aanvankelijk geen echte concurrenten te hebben. Een BMW X3 M kennen we tot op heden niet en ook een versie boven de nog te verschijnen Audi SQ5 moet nog van zich laten horen. Ook de Jaguar F-Paceis er (nog) niet als SVR.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
De Mercedes-AMG GLC 63 komt ook als Coupé. Een beperkt gecamoufleerd exemplaar is opgedoken in de buurt van de poolcirkel.
Net als bij de eerder gespotte reguliere Mercedes-AMG GLC 63 verraadt dikker bumper- en spoilerwerk dat het hier gaat om de sportieve topversie. Net als de door AMG aangepakte GLC, die nog geen directe concurrentie heeft, wordt de Coupé nogal een einzelgänger.
Op dit moment is de Mercedes-AMG GLC 43 de topversie van de GLC Coupé. Die loopt met zijn 367 pk nog keurig in de pas met de X4 M40i en de Audi SQ5. Naar verwachting zal de Mercedes-AMG GLC 63 Coupé de minimaal 475 pk sterke 4,0-liter biturbo V8 uit de C 63 onder de kap krijgen. Daarmee laat het de topversies van de concurrentie ver achter zich.
Comment
Comment