Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-serie (2016)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Ik vind niks verkeerd met dit compleet vernieuwde dashboard. Ik zelfs leder op het dashboard.
    OO 00 OO

    Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

    Comment


    • Ik heb eens wat gegoogled, en de 5 zou sneller komen dan normaal. Juli 2016 wordt de 5 berline al voorgesteld om vanaf september in productie te gaan.
      OO 00 OO

      Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

      Comment


      • Lap, nog zo lang..
        Volvo V60 D3 R-design

        Comment


        • Blijkbaar is Aircraft een plaatsnaam of eigennaam (want hoofdletter), en zijn drie uitroeptekens ook voor Duitsers een indicatie van belangrijkheid (driemaal is scheepsrecht?). Of hoe bij een groter merk werken geen garantie biedt op taalzuiverheid Anyway, die koplampunits lijken me meer wrap-around te zijn dan voorheen. Klopt dat? Zonder de vergelijkingsmongool te willen uithangen: het doet me wat denken aan de Giulia. En laat die feature, voor mij althans, de hele Giulia-neus om zeep helpen. Benieuwd hoe het er gaat uitzien op de facelift-5.

          Comment


          • De nieuwe 5 wordt een kleine 7, ik weet niet of ik de volgende keer nog een 5 koop, ik mis mijn 325da soms wel. Dat was echt een scherpe auto. De huidige 5 kan zijn gewicht niet wegsteken zelfs als alles in sport staat. Het is wel een echte auto om km mee te vreten op de autobahn. Ik moet trouwens binnen gaan bij dealer voor einde garantieperiode, bericht gekregen via brief voor controleke.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk Berichten
              De nieuwe 5 wordt een kleine 7, ik weet niet of ik de volgende keer nog een 5 koop, ik mis mijn 325da soms wel. Dat was echt een scherpe auto. De huidige 5 kan zijn gewicht niet wegsteken zelfs als alles in sport staat. Het is wel een echte auto om km mee te vreten op de autobahn. Ik moet trouwens binnen gaan bij dealer voor einde garantieperiode, bericht gekregen via brief voor controleke.
              ik volg je redenering, en een echte 3 reeks,rijder moet al bijna naar een 2 reeks kijken... Als hij de plaats niet nodig heeft. En liefst met een 35/40i...

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                ik volg je redenering, en een echte 3 reeks,rijder moet al bijna naar een 2 reeks kijken... Als hij de plaats niet nodig heeft. En liefst met een 35/40i...
                Bij ons is het eigenlijk raar gelopen. Wij naar daeler voor 330d touring full option 65k, de facelift van de 5 was net uit en mede dankzij mooie korting kwamen we op 67k uit voor onze 530 full option. Dus ja, dat is uiteindelijk wel een totaal andere auto voor een miniem prijsverschil. Wat ik nu weet van de 5 is dat het een echt autostradebeest is. Mocht ik nu een nieuwe moeten kopen zou ik het niet direkt weten, daarintegen ga ik wel binnenkort met een A6 avant biturbo rijden, om eens te proeven...

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk Berichten
                  Bij ons is het eigenlijk raar gelopen. Wij naar daeler voor 330d touring full option 65k, de facelift van de 5 was net uit en mede dankzij mooie korting kwamen we op 67k uit voor onze 530 full option. Dus ja, dat is uiteindelijk wel een totaal andere auto voor een miniem prijsverschil. Wat ik nu weet van de 5 is dat het een echt autostradebeest is. Mocht ik nu een nieuwe moeten kopen zou ik het niet direkt weten, daarintegen ga ik wel binnenkort met een A6 avant biturbo rijden, om eens te proeven...
                  Raar. Mijn sedan was al 60k en heel ver van "full option" . De touring is alleen al direct paar duizend duurder.

                  Ze hebben me bestolen!

                  Comment


                  • Hangt allemaal van je gebruik af. Met 2 opgroeiende kinderen, die met dezelfde wagen dagelijks naar school gebracht worden, boekentassen, jassen, onze papieren, boodschappen onderweg, werd onze E90 echt te klein, ook al stuurde die wagen iets scherper dan de F10. Het comfort van de 5 kan je ook totaal niet vergelijken met een 3 reeks.
                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”


                    Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

                    Comment


                    • Ik heb mijn 530d 75k euro betaald, geleverd op de 18'ers, en nog bijna 5k euro voor de 20'ers.
                      Dat is veel geld voor een 530d, maar ik heb dan ook een aantal minder gekozen opties, zoals 'Individual' saffierzwart icm het M-Sportpakket, leder op het dashboard, Nappa leder en pianozwarte 'Individual' sierlijsten. Deze opties hebben mij samen 5k euro gekost. Het is veel geld, maar ik heb er dan ook elk moment van genoten.
                      OO 00 OO

                      Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                        Hangt allemaal van je gebruik af. Met 2 opgroeiende kinderen, die met dezelfde wagen dagelijks naar school gebracht worden, boekentassen, jassen, onze papieren, boodschappen onderweg, werd onze E90 echt te klein, ook al stuurde die wagen iets scherper dan de F10. Het comfort van de 5 kan je ook totaal niet vergelijken met een 3 reeks.
                        We hebben hier zowel E91 en F31 318dA. Hoewel de F31 de achtbak heeft, voelt de E91 sneller aan. Ook stuurt de E91 directer. Elke nieuwe generatie wordt zwaarder, stiller en comfortabeler, maar fnuikt daarmee het sportieve rijplezier.

                        Het verschil van de E60 naar de F10 was nog groter. Als de nieuwe 5 nog meer richting de 7 zal gaan qua comfort, dan moet ik 'm niet meer hebben.
                        OO 00 OO

                        Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Ik heb eens wat gegoogled, en de 5 zou sneller komen dan normaal. Juli 2016 wordt de 5 berline al voorgesteld om vanaf september in productie te gaan.
                          dat zou goed uitkomen
                          Want je kan nooit teveel auto's hebben....

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Ik heb mijn 530d 75k euro betaald, geleverd op de 18'ers, en nog bijna 5k euro voor de 20'ers.
                            Dat is veel geld voor een 530d, maar ik heb dan ook een aantal minder gekozen opties, zoals 'Individual' saffierzwart icm het M-Sportpakket, leder op het dashboard, Nappa leder en pianozwarte 'Individual' sierlijsten. Deze opties hebben mij samen 5k euro gekost. Het is veel geld, maar ik heb er dan ook elk moment van genoten.
                            Heb je daar foto's van? Ik wil die wel eens zien :-)

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door jaguarke Bekijk Berichten
                              Heb je daar foto's van? Ik wil die wel eens zien :-)
                              Vooral leder dash vind ik een vette optie, mijn vriend heeft dat op zijn 7. Die lijsten wil ik ook wel eens zien. Vraag mij af of de 20" veel aan comfort doen inboeten ivgl met mijn 19". Denk het niet, met de ophanging van de 5. Nog een goede prijs toch, voor een 530 met die leuke motor. Mijn 535i was 86k nieuw, ook X-drive met wat toffe, maar minder gekozen opties, zoals softclose. Ik geniet er zo hard van, dat de M3 bijna niet meer buiten komt... Ik doe weinig km, zit nog maar aan 49000.
                              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”


                              Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                Vooral leder dash vind ik een vette optie, mijn vriend heeft dat op zijn 7. Die lijsten wil ik ook wel eens zien. Vraag mij af of de 20" veel aan comfort doen inboeten ivgl met mijn 19". Denk het niet, met de ophanging van de 5. Nog een goede prijs toch, voor een 530 met die leuke motor. Mijn 535i was 86k nieuw, ook X-drive met wat toffe, maar minder gekozen opties, zoals softclose. Ik geniet er zo hard van, dat de M3 bijna niet meer buiten komt... Ik doe weinig km, zit nog maar aan 49000.
                                Dat full-leather dashboard is één van de redenen dat ik een BMW heb gekozen als volgende wagen (wel een 4-serie). Het individual pakket op de 4-serie zorgt dat het interieur er veel minder goedkoop uitziet.
                                Last edited by BertVS; 09/09/2015, 23:53.
                                BMW 420dA : >>>

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Ik heb mijn 530d 75k euro betaald, geleverd op de 18'ers, en nog bijna 5k euro voor de 20'ers.
                                  Dat is veel geld voor een 530d, maar ik heb dan ook een aantal minder gekozen opties, zoals 'Individual' saffierzwart icm het M-Sportpakket, leder op het dashboard, Nappa leder en pianozwarte 'Individual' sierlijsten. Deze opties hebben mij samen 5k euro gekost. Het is veel geld, maar ik heb er dan ook elk moment van genoten.
                                  Bij ons was het 67k met sportpakket en exclusief pack plus met nog wat losse opties, ook op 18 duim met winterbanden. Daarna nog 20 duims type 356 gekocht. Onlangs de kans gekregen om te rijden met 435d gran coupe. Man dat rijdt goed, in alle geval veel strakker dan de 530d

                                  Comment


                                  • Lijkt hier wel een opbod wie de duurste 5 heeft 😊
                                    Want je kan nooit teveel auto's hebben....

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk Berichten
                                      Bij ons was het 67k met sportpakket en exclusief pack plus met nog wat losse opties, ook op 18 duim met winterbanden. Daarna nog 20 duims type 356 gekocht. Onlangs de kans gekregen om te rijden met 435d gran coupe. Man dat rijdt goed, in alle geval veel strakker dan de 530d
                                      Dat is een mooie prijs voor een 530d, met toch een hele knappe motor. Dan vraag ik mij af of dat geen beter koop is prijs/voor wat je krijgt dan mijn 535i Een diesel was om verschillende redenen geen optie. en een 4cyl benzine moet ik niet in zo'n wagen.
                                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”


                                      Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk Berichten
                                        Bij ons is het eigenlijk raar gelopen. Wij naar daeler voor 330d touring full option 65k, de facelift van de 5 was net uit en mede dankzij mooie korting kwamen we op 67k uit voor onze 530 full option. Dus ja, dat is uiteindelijk wel een totaal andere auto voor een miniem prijsverschil. Wat ik nu weet van de 5 is dat het een echt autostradebeest is. Mocht ik nu een nieuwe moeten kopen zou ik het niet direkt weten, daarintegen ga ik wel binnenkort met een A6 avant biturbo rijden, om eens te proeven...
                                        Niet om je te viseren, maar ik heb eens voor de lol een écht full option F30 330d sedan (M sport) samengesteld en kwam aan de mooie prijs van 80.750 euro. Hierbij ben ik nog eens eens begonnen met die Individual prutsen. Een touring is dan nog eens makkelijk 2.000 euro duurder.

                                        Mensen praten te snel over "full option".

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                          Niet om je te viseren, maar ik heb eens voor de lol een écht full option F30 330d sedan (M sport) samengesteld en kwam aan de mooie prijs van 80.750 euro. Hierbij ben ik nog eens eens begonnen met die Individual prutsen. Een touring is dan nog eens makkelijk 2.000 euro duurder.

                                          Mensen praten te snel over "full option".
                                          80k voor een 3-reeks? Slik... moet wel een mooi speelgoedje zijn dan. In zo'n geval kan je dan best een 'Jahreswagen' zoeken in Duitsland met een monsterkorting. Die zijn daar ook meestal goed aangedikt qua opties

                                          Comment

                                          Working...
                                          X