Ik vind niks verkeerd met dit compleet vernieuwde dashboard. Ik zelfs leder op het dashboard.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-serie (2016)
Collapse
X
-
Ik heb eens wat gegoogled, en de 5 zou sneller komen dan normaal. Juli 2016 wordt de 5 berline al voorgesteld om vanaf september in productie te gaan.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
-
Blijkbaar is Aircraft een plaatsnaam of eigennaam (want hoofdletter), en zijn drie uitroeptekens ook voor Duitsers een indicatie van belangrijkheid (driemaal is scheepsrecht?). Of hoe bij een groter merk werken geen garantie biedt op taalzuiverheid Anyway, die koplampunits lijken me meer wrap-around te zijn dan voorheen. Klopt dat? Zonder de vergelijkingsmongool te willen uithangen: het doet me wat denken aan de Giulia. En laat die feature, voor mij althans, de hele Giulia-neus om zeep helpen. Benieuwd hoe het er gaat uitzien op de facelift-5.
Comment
-
De nieuwe 5 wordt een kleine 7, ik weet niet of ik de volgende keer nog een 5 koop, ik mis mijn 325da soms wel. Dat was echt een scherpe auto. De huidige 5 kan zijn gewicht niet wegsteken zelfs als alles in sport staat. Het is wel een echte auto om km mee te vreten op de autobahn. Ik moet trouwens binnen gaan bij dealer voor einde garantieperiode, bericht gekregen via brief voor controleke.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk BerichtenDe nieuwe 5 wordt een kleine 7, ik weet niet of ik de volgende keer nog een 5 koop, ik mis mijn 325da soms wel. Dat was echt een scherpe auto. De huidige 5 kan zijn gewicht niet wegsteken zelfs als alles in sport staat. Het is wel een echte auto om km mee te vreten op de autobahn. Ik moet trouwens binnen gaan bij dealer voor einde garantieperiode, bericht gekregen via brief voor controleke.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichtenik volg je redenering, en een echte 3 reeks,rijder moet al bijna naar een 2 reeks kijken... Als hij de plaats niet nodig heeft. En liefst met een 35/40i...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk BerichtenBij ons is het eigenlijk raar gelopen. Wij naar daeler voor 330d touring full option 65k, de facelift van de 5 was net uit en mede dankzij mooie korting kwamen we op 67k uit voor onze 530 full option. Dus ja, dat is uiteindelijk wel een totaal andere auto voor een miniem prijsverschil. Wat ik nu weet van de 5 is dat het een echt autostradebeest is. Mocht ik nu een nieuwe moeten kopen zou ik het niet direkt weten, daarintegen ga ik wel binnenkort met een A6 avant biturbo rijden, om eens te proeven...
Ze hebben me bestolen!
Comment
-
Hangt allemaal van je gebruik af. Met 2 opgroeiende kinderen, die met dezelfde wagen dagelijks naar school gebracht worden, boekentassen, jassen, onze papieren, boodschappen onderweg, werd onze E90 echt te klein, ook al stuurde die wagen iets scherper dan de F10. Het comfort van de 5 kan je ook totaal niet vergelijken met een 3 reeks.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Ik heb mijn 530d 75k euro betaald, geleverd op de 18'ers, en nog bijna 5k euro voor de 20'ers.
Dat is veel geld voor een 530d, maar ik heb dan ook een aantal minder gekozen opties, zoals 'Individual' saffierzwart icm het M-Sportpakket, leder op het dashboard, Nappa leder en pianozwarte 'Individual' sierlijsten. Deze opties hebben mij samen 5k euro gekost. Het is veel geld, maar ik heb er dan ook elk moment van genoten.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenHangt allemaal van je gebruik af. Met 2 opgroeiende kinderen, die met dezelfde wagen dagelijks naar school gebracht worden, boekentassen, jassen, onze papieren, boodschappen onderweg, werd onze E90 echt te klein, ook al stuurde die wagen iets scherper dan de F10. Het comfort van de 5 kan je ook totaal niet vergelijken met een 3 reeks.
Het verschil van de E60 naar de F10 was nog groter. Als de nieuwe 5 nog meer richting de 7 zal gaan qua comfort, dan moet ik 'm niet meer hebben.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb eens wat gegoogled, en de 5 zou sneller komen dan normaal. Juli 2016 wordt de 5 berline al voorgesteld om vanaf september in productie te gaan.Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb mijn 530d 75k euro betaald, geleverd op de 18'ers, en nog bijna 5k euro voor de 20'ers.
Dat is veel geld voor een 530d, maar ik heb dan ook een aantal minder gekozen opties, zoals 'Individual' saffierzwart icm het M-Sportpakket, leder op het dashboard, Nappa leder en pianozwarte 'Individual' sierlijsten. Deze opties hebben mij samen 5k euro gekost. Het is veel geld, maar ik heb er dan ook elk moment van genoten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaguarke Bekijk BerichtenHeb je daar foto's van? Ik wil die wel eens zien :-)“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenVooral leder dash vind ik een vette optie, mijn vriend heeft dat op zijn 7. Die lijsten wil ik ook wel eens zien. Vraag mij af of de 20" veel aan comfort doen inboeten ivgl met mijn 19". Denk het niet, met de ophanging van de 5. Nog een goede prijs toch, voor een 530 met die leuke motor. Mijn 535i was 86k nieuw, ook X-drive met wat toffe, maar minder gekozen opties, zoals softclose. Ik geniet er zo hard van, dat de M3 bijna niet meer buiten komt... Ik doe weinig km, zit nog maar aan 49000.Last edited by BertVS; 09/09/2015, 23:53.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb mijn 530d 75k euro betaald, geleverd op de 18'ers, en nog bijna 5k euro voor de 20'ers.
Dat is veel geld voor een 530d, maar ik heb dan ook een aantal minder gekozen opties, zoals 'Individual' saffierzwart icm het M-Sportpakket, leder op het dashboard, Nappa leder en pianozwarte 'Individual' sierlijsten. Deze opties hebben mij samen 5k euro gekost. Het is veel geld, maar ik heb er dan ook elk moment van genoten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk BerichtenBij ons was het 67k met sportpakket en exclusief pack plus met nog wat losse opties, ook op 18 duim met winterbanden. Daarna nog 20 duims type 356 gekocht. Onlangs de kans gekregen om te rijden met 435d gran coupe. Man dat rijdt goed, in alle geval veel strakker dan de 530d“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk BerichtenBij ons is het eigenlijk raar gelopen. Wij naar daeler voor 330d touring full option 65k, de facelift van de 5 was net uit en mede dankzij mooie korting kwamen we op 67k uit voor onze 530 full option. Dus ja, dat is uiteindelijk wel een totaal andere auto voor een miniem prijsverschil. Wat ik nu weet van de 5 is dat het een echt autostradebeest is. Mocht ik nu een nieuwe moeten kopen zou ik het niet direkt weten, daarintegen ga ik wel binnenkort met een A6 avant biturbo rijden, om eens te proeven...
Mensen praten te snel over "full option".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenNiet om je te viseren, maar ik heb eens voor de lol een écht full option F30 330d sedan (M sport) samengesteld en kwam aan de mooie prijs van 80.750 euro. Hierbij ben ik nog eens eens begonnen met die Individual prutsen. Een touring is dan nog eens makkelijk 2.000 euro duurder.
Mensen praten te snel over "full option".
Comment
Comment