Oorspronkelijk geplaatst door edge
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-serie (2016)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat dashboard is gewoon identiek hetzelfde als dat van de 7...
Als ik de foto van die reeks vergelijk met een eerdere spyshot uit deze thread denk ik dat we wat vervuiling hebben ontdekt.
vglbmw.jpg
Comment
-
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fahrenheit Bekijk BerichtenIemand een idee wanneer BMW de nieuwe 5 Touring voorstelt?Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe berline zal april 2017 in de showroom staan, en de touring september 2017.
Begint het al te kriebelen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenBegint het al te kriebelen ?Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Absoluut. Ik ben heel benieuwd naar deze 5, en ook naar de 6. De C450 die ik nu heb gekocht ga ik max. 3 jaar rijden, en de kans bestaat dat de volgende alweer een BMW wordt.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Lijkt me nog behoorlijk de stijl van het huidige model te adopteren.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
In ieder geval geen complete stijlbreuk zoals tussen de E60 en de F10. Meer een zachte evolutie.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenIn ieder geval geen complete stijlbreuk zoals tussen de E60 en de F10. Meer een zachte evolutie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenGelukkig.. F10“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenZo een F10 is een droom van een wagen en behoud nog al goed zijn waarde heb ik gemerkt .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichtentot de nieuwe er is, dan zal de waard snel dalen“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
Comment