Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-serie (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Moet de titel eigenlijk niet zijn
    BMW 5-serie (2017) ?

Comment

• Wordt de 5 vandaag nog voorgesteld?
      freude am fahren

Comment

• Vanaf 3 oktober tot einde december 2016 kunnen de concessies de LOUNGE 5 afhuren in de BMW Brandstore Brussel om genodigden "achter de schermen" de nieuwe 5 te laten zien ... (Vorige maand reeds in diverse landen ook gestart met deze voorstellingen zoals in Estonia, Nederland ...) ... Benieuwd naar de "echte" auto na de diverse foto's op Bimmerpost, Autobild ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Ik zie voorlopig nog weinig verschil met de huidige. Het verschil zal 'm echt in de details zitten.
          Volgende week maandag zal ik 'm zien in avant-première.
          Ik mag donderdag naar de avant-premiere, weet niet of ik er zal geraken... Kun je alvast je bevindingen posten? De touring zou in januari op het salon van Brussel staan in de dark room...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk Berichten
            in de dark room...
            Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Hehe, juist.

Comment

• Beetje groter: http://img.youtube.com/vi/QeQqfWPwbv0/maxresdefault.jpg

Edit: Nevermind, is ze hebben carscoops impressie gebruikt: http://www.carscoops.com/2016/04/fut...-5-series.html
                Last edited by ; 03/10/2016, 16:21.

Comment

• Zal weer ongetwijfeld een succes worden.

Comment

• Opgestelde wagen in de zeer verlichte LOUNGE 5 (dus deze keer géén dark room ...) een donkerblauwe 540i met M-Pack en 20" wielen ; hier en daar nog een voorlopige afwerking (handvat afdekking portieren en gedeeltelijke bekleding motorruimte) ; wagen voorzien van automatische cruise control (met 2 aparte grote sensoren boven aan voorruit) en grote radar midden onderkant voorbumper ; voor de rest vertrouwde lijn met kenmerken van de 7 reeks maar toch typisch 5 model ; binnenzijde en dashboard in de lijn van de 7 ; vanaf 13 oktober persfoto's en 14 oktober verspreiding foto's ; wagen kan vanaf einde volgende week besteld worden bij de dealer ; de nieuwe 5 staat midden februari 2017 bij de dealer in de showroom ;

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
                      Opgestelde wagen in de zeer verlichte LOUNGE 5 (dus deze keer géén dark room ...) een donkerblauwe 540i met M-Pack en 20" wielen ; hier en daar nog een voorlopige afwerking (handvat afdekking portieren en gedeeltelijke bekleding motorruimte) ; wagen voorzien van automatische cruise control (met 2 aparte grote sensoren boven aan voorruit) en grote radar midden onderkant voorbumper ; voor de rest vertrouwde lijn met kenmerken van de 7 reeks maar toch typisch 5 model ; binnenzijde en dashboard in de lijn van de 7 ; vanaf 13 oktober persfoto's en 14 oktober verspreiding foto's ; wagen kan vanaf einde volgende week besteld worden bij de dealer ; de nieuwe 5 staat midden februari 2017 bij de dealer in de showroom ;
                      Zijn de 20 duimers optie van het sportpakket? Ik wacht vol ongeduld op de persfoto' s. Ik kan donderdag niet gaan naar de avant-premiere, er is een en ander tussen gekomen en ik heb teveel werk... Hopelijk staat de configurator vlug online, ik ben benieuwd naar de packs.

Comment

• Hier zie je toch al wel de algemene lijn. Verschilt zo te zien niet erg van de huidige. Toch zeker niet zo'n overgang als van E60 naar F10..
                          BMW would like you to know that development of the next-generation 5-series sedan is coming along nicely. Scheduled to make its debut within the n

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk Berichten
                          Zijn de 20 duimers optie van het sportpakket? Ik wacht vol ongeduld op de persfoto' s. Ik kan donderdag niet gaan naar de avant-premiere, er is een en ander tussen gekomen en ik heb teveel werk... Hopelijk staat de configurator vlug online, ik ben benieuwd naar de packs.
                          M-Sportpakket is standaard 19" (en voorlopig geen optie naar 20"), wil je 20" velgen moet je naar de Invidual velgen gaan.

Comment

• Wanneer zou de touring uitkomen? Hopelijk komt deze uit uit in 530e...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                              Wanneer zou de touring uitkomen? Hopelijk komt deze uit uit in 530e...
                              Geen 530e Touring, enkel en alle berline. Touring tegen juni/juli '17 presentatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                M-Sportpakket is standaard 19" (en voorlopig geen optie naar 20"), wil je 20" velgen moet je naar de Invidual velgen gaan.
                                Of via accessoires, zoals ik destijds mijn 20'ers gekocht heb onder mijn 530d.

Morgen zie ik de nieuwe 5 in avant-première in Brussel.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
                                  Opgestelde wagen in de zeer verlichte LOUNGE 5 (dus deze keer géén dark room ...) een donkerblauwe 540i met M-Pack en 20" wielen ; hier en daar nog een voorlopige afwerking (handvat afdekking portieren en gedeeltelijke bekleding motorruimte) ; wagen voorzien van automatische cruise control (met 2 aparte grote sensoren boven aan voorruit) en grote radar midden onderkant voorbumper ; voor de rest vertrouwde lijn met kenmerken van de 7 reeks maar toch typisch 5 model ; binnenzijde en dashboard in de lijn van de 7 ; vanaf 13 oktober persfoto's en 14 oktober verspreiding foto's ; wagen kan vanaf einde volgende week besteld worden bij de dealer ; de nieuwe 5 staat midden februari 2017 bij de dealer in de showroom ;
                                  Ik hoop het echt dat 'm er morgen staat met M-sportpakket.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                    Wanneer zou de touring uitkomen? Hopelijk komt deze uit uit in 530e...
                                    Deze zou op salon staan in Brussel in januari, wel in dark room hebben ze mij verteld... Ik ga in alle geval kijken

Comment

Ik ben alvast benieuwd naar je bevindingen.

Comment

• Alle tot nu toe voorgestelde nieuwe BMW 5 modellen is 540i met M-pakket ... (Dark room voorstellingen Brussel, Knokke, Amsterdam, Estonia ...) ; in Brussel vorige week een carbonzwarte 540i met M-pakket, gisteren in Knokke tijdens de Zoute Grand Prix de nieuwe kleur C2Y BLUESTONE Metallic gezien (ook weer een 540i met M-pakket) ; deze kleur is gelijk een spacegrau kleur met een licht tintje blauw in ... Donderdag D-DAY : persfoto's, pakketten en prijslijsten bekend en vanaf weekend dan ook bestelbaar bij de dealer, waarna wereldpremière in Detroit in Januari, vervolgens in Brussel Europese première en midden februari officiële voorstelling bij de BMW concessiehouder ... Touring (G31) vanaf juni 2017 ;

Comment

BMW heeft dat in het verleden al geflikt om de m pakket een tijdje later beschikbaar te stellen.

Comment

Working...
                                          X