Gisteren alvast in de darkroom op de BMW stand tijdens de Zoute Grand Prix zelfs meer informatie verkregen van de BMW Product Genius dan vorige week in de BMW Brandstore te Brussel ... Detail via ipad gezien van de uitlaten nieuwe BMW 5 : vanaf model G30 nu voor ALLE modellen 2 aparte uitlaten, 1 links en 1 rechts, zelfs voor de basismodellen !!! Basismodellen ronde pijp, duurdere en krachtige uitvoeringen ovalen pijp ; specifieke ovalen pijp voor de M-modellen ... Vanaf nu donderdag dus de foto's ...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-serie (2016)
Collapse
X
-
Daarnet in Brussel, in avant-première, de nieuwe 5 gaan bekijken.
Hij stond er als 540i, in een blauw-grijze kleur, gelijkend op Spacegrau, met beige (Elfenbein) dakota lederen interieur. Het dashboard en bovenzijde van de deuren waren (optioneel) bekleed met nep 'sensatec' leder met stitching. De wagen had een M-sportpakket en optionele 19'ers.
Wat me is opgevallen waren de zeer goede sportstoelen, het fantastisch klinkende HK soundsystem, en een indrukwekkende iDrive.
Ook leuk is de zijlijn van de carrosserie die achter de C-stijl omhoog loopt met de Hofmeister knik, tot aan het dak. Zeer knap detail...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Comment
-
Idd, foto is van een 7. Wel gaan deze velgen, hier in 21", ook in 20" te verkrijgen zijn op de BMW 5.
Toen ik mijn C bij KW binnenbracht in Fichtenberg, kwam ike r deze 7 tegen, die ook deze velgen heeft.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
Comment
-
Mooier is ie er toch niet op geworden.. Komt eerder over als 'ok, als het echt moet zullen we dan maar eens een nieuwe 5 releasen'..
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Ik vind hem persoonlijk zeer geslaagd.
Velgen lijken wel erg hard op styling 135, wat zeker niet slecht is. Achterlichten ook erg gelikt, erg sportief voor een 5 reeks. Die hockey stick van de 7 reeks die ze nu hebben ingewerkt in de carroserie is ook wel magnifiek gedaan.
Iemand die mij eens kan uitleggen hoe die naamgeving juist werkt?
Zo gaat de 3 bvb van E9X naar F3. De 5 dan weer van E6X naar F1X... naar G3X
Comment
Comment