als de auto maar comfy is en betrouwbaar
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-serie (2016)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenals de auto maar comfy is en betrouwbaar
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenHet tweede, zonder xDrive meer dan met.
Sent from somewhere, using Tapatalk.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenIs veel gemakkelijker te stelen, zonder schade...Is ook,een voordeel.
@5.000 euro per herstelling kan je je beginnen afvragen of garages zelf bendes op pad sturen
Ok, een ingebouwde kan ook gestolen worden, maar het moet niet te makkelijk gemaakt worden.
Welk merk biedt in dit segment nog mooi ingebouwde schermen aan? Of misschien nog beter, geen verplicht extra scherm of enkel tussen de tellerpartij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaguarke Bekijk BerichtenIs me intussen al twee keer overkomen. De units worden onder twee minuten volledig gedemonteerd ZONDER enige vorm van schade. (inclusief idrive controller)
@5.000 euro per herstelling kan je je beginnen afvragen of garages zelf bendes op pad sturen
Ok, een ingebouwde kan ook gestolen worden, maar het moet niet te makkelijk gemaakt worden.
Welk merk biedt in dit segment nog mooi ingebouwde schermen aan? Of misschien nog beter, geen verplicht extra scherm of enkel tussen de tellerpartij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaguarke Bekijk BerichtenIs me intussen al twee keer overkomen. De units worden onder twee minuten volledig gedemonteerd ZONDER enige vorm van schade. (inclusief idrive controller)
Maat van mij zijn vader heeft het trouwens ook al twee maal gehad, een keer via cilinderslot, tweede keer via raam binnen. Hij heeft een E90 van 2011, die had nog een ingewerkt scherm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaguarke Bekijk Berichten
Welk merk biedt in dit segment nog mooi ingebouwde schermen aan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenAs ze die dingen nu eens standaard zouden plaatsen, dan moest niemand ze stelen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenWordt vaak gewoon gestolen als spare parts voor het oosten. Bendes op pad met heel wat inbraken en verdwenen gps toestanden bij BMW 5-reeks tot gevolg. Er zijn zo vorig jaar en begin dit jaar verschillende plagen geweest, steeds in dezelfde wijken rond het Leuvense... En dat waren allemaal ingebouwde systemen van de huidige 5-reeks
Dat Lexus interieur is erg knap!“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe nieuwe E gaat wel weer een mooi ingewerkt scherm krijgen.
Comment
-
op foto, in realiteit is het helemaal niet zo druk
als ik een fotoke bezie van de 7-interieur zie ik overigens niet veel verschil kwa chroomdetails, als ze dat dan ook doortrekken naar de 5...zul je maar beter dafalgan in het handschoenkastje leggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenals ik een fotoke bezie van de 7-interieur zie ik overigens niet veel verschil kwa chroomdetails, als ze dat dan ook doortrekken naar de 5...zul je maar beter dafalgan in het handschoenkastje leggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenWordt vaak gewoon gestolen als spare parts voor het oosten. Bendes op pad met heel wat inbraken en verdwenen gps toestanden bij BMW 5-reeks tot gevolg. Er zijn zo vorig jaar en begin dit jaar verschillende plagen geweest, steeds in dezelfde wijken rond het Leuvense... En dat waren allemaal ingebouwde systemen van de huidige 5-reeks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenAh, da's een open deur: Jaguar, natuurlijk, maar ook Lexus GS 300h en 450h
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenDat Lexus interieur vind ik echt niet knap, komt veel te Amerikaans over: de lompe versnellingspook en die kaasrechte middenconsole met huge plastieke knoppen oogt echt cheap
Ik vind het niet knap maar subliem! Mooiste op de markt voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenJe hebt smaken, geuren en kleuren... Maar het interieur van de GS niet knap vinden :o
Ik vind het niet knap maar subliem! Mooiste op de markt voor mij.
Nee, sorry, I don't like it
Comment
Comment