Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-serie (2016)
Collapse
X
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
-
BMW-M5-F10-24.jpg
of
2013-land-rover-range-rover-evoque-interior-photo-500027-s-1280x782.jpg
Uiteraard smaken verschillen en zijn deze ook niet perfect (bijvoorbeeld het stuur van de Evoque) maar in elk geval stralen deze voor mij meer kwaliteit uit dan dat Lexus interieur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]109257[/ATTACH]
of
[ATTACH=CONFIG]109258[/ATTACH]
Uiteraard smaken verschillen en zijn deze ook niet perfect (bijvoorbeeld het stuur van de Evoque) maar in elk geval stralen deze voor mij meer kwaliteit uit dan dat Lexus interieur.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenHet klopt gewoon niet vind ik. Enerzijds heb je mooie lederen zetels, mooie stiksels op het dashboard bovenaan, .. maar anderzijds zie ik cheape knoppen uit een Corolla van '93 links van het stuurwiel bijvoorbeeld en dat vierkante "knoppenblok" onder het dan weer elegante klokje. Om nog maar te zwijgen van die display van mijn Casio rekenmachine die ze gebruikt hebben om de temperatuur weer te geven van de (automatische) airco.
Nee, sorry, I don't like it
Ik moet toch goed kijken om je treffende vergelijking met een Corrolla van '93 te vinden hoor...
Anyway, ik begrijp wat je wil zeggen, maar je moet nu ook niet overdrijven, vind ik. Sommige knopjes bij Lexus staan niet op perfect hetzelfde niveau als van een aantal Duitse merken, maar ze gaan wel oneindig veel langer mee en qua touch & feel is dat aircopaneel perfect OK. En die 'casio' temperatuurweergave vind ik bij een 5-reeks met zijn oranje cijferkes niet veel anders, hoor. Bovendien vind ik de laatste tijd dat vooral Mercedes (en blijkbaar nu ook BMW, als ik de foto 's zie van dat 7-interieur) knoppen begint te gebruiken met een goedkoop aanvoelend en kitchy nep-aluminium dat de kwaliteitsperceptie een pak vermindert.
Over smaken valt niet te twisten, natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenHet 5-serie interieur is inderdaad onwaarschijnlijk knap. Beter dan dat Lexus interieur IMHO, maar misschien ben ik niet helemaal neutraal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
Comment
-
een lexus, sorry jef...hoeft niet mooi te zijn net als de toy's lc of een prius...die moeten gewoon oer en oerdegelijk zijn
ondanks hun afwijkend tov german design staan ze er, en ze moeten het niet hebben van al die uiterlijke flauwekul...en net die houding maakt ze prachtig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenOver het eerste geen twijfel mogelijk, lol. Ik heb het in Zimt Brown. Land rover, really not...
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenGebruik jij nog een Casio rekenmachine?
Ik moet toch goed kijken om je treffende vergelijking met een Corrolla van '93 te vinden hoor...
Anyway, ik begrijp wat je wil zeggen, maar je moet nu ook niet overdrijven, vind ik. Sommige knopjes bij Lexus staan niet op perfect hetzelfde niveau als van een aantal Duitse merken, maar ze gaan wel oneindig veel langer mee en qua touch & feel is dat aircopaneel perfect OK. En die 'casio' temperatuurweergave vind ik bij een 5-reeks met zijn oranje cijferkes niet veel anders, hoor. Bovendien vind ik de laatste tijd dat vooral Mercedes (en blijkbaar nu ook BMW, als ik de foto 's zie van dat 7-interieur) knoppen begint te gebruiken met een goedkoop aanvoelend en kitchy nep-aluminium dat de kwaliteitsperceptie een pak vermindert.
Over smaken valt niet te twisten, natuurlijk
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenOm nog maar te zwijgen over die varkens-speen-achtige-pook, die je met twee vingers moet bedienen met zeker een pink in de lucht. ☺️
Sent from somewhere, using Tapatalk.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenMeer een omgekeerde golfclub toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenis dat de uitleg van bmw ?“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenMeer een omgekeerde golfclub toch. Maar als jij daar lichaamsonderdelen in ziet.... Ok
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenis dat de uitleg van bmw ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenZie naar u nickname en je hebt het antwoord
Maat van mij zijn vader heeft het trouwens ook al twee maal gehad, een keer via cilinderslot, tweede keer via raam binnen. Hij heeft een E90 van 2011, die had nog een ingewerkt scherm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaguarke Bekijk BerichtenJa, ben eens curieus wat de F-Pace brengt. anders durf ik wel een XF overwegen
Comment
Comment