Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-serie (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
    Het klopt gewoon niet vind ik. Enerzijds heb je mooie lederen zetels, mooie stiksels op het dashboard bovenaan, .. maar anderzijds zie ik cheape knoppen uit een Corolla van '93 links van het stuurwiel bijvoorbeeld en dat vierkante "knoppenblok" onder het dan weer elegante klokje. Om nog maar te zwijgen van die display van mijn Casio rekenmachine die ze gebruikt hebben om de temperatuur weer te geven van de (automatische) airco.

Nee, sorry, I don't like it
    Post eens een interieur dat je wel mooi vindt, dat hier kan tegenoverstaan?
    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• BMW-M5-F10-24.jpg

of

2013-land-rover-range-rover-evoque-interior-photo-500027-s-1280x782.jpg

Uiteraard smaken verschillen en zijn deze ook niet perfect (bijvoorbeeld het stuur van de Evoque) maar in elk geval stralen deze voor mij meer kwaliteit uit dan dat Lexus interieur.
      Last edited by ; 15/08/2015, 11:18.

Comment

[ATTACH=CONFIG]109257[/ATTACH]

of

[ATTACH=CONFIG]109258[/ATTACH]

Uiteraard smaken verschillen en zijn deze ook niet perfect (bijvoorbeeld het stuur van de Evoque) maar in elk geval stralen deze voor mij meer kwaliteit uit dan dat Lexus interieur.
        Over het eerste geen twijfel mogelijk, lol. Ik heb het in Zimt Brown. Land rover, really not...

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Het 5-serie interieur is inderdaad onwaarschijnlijk knap. Beter dan dat Lexus interieur IMHO, maar misschien ben ik niet helemaal neutraal
          BMW 420dA : >>>

Comment

Het klopt gewoon niet vind ik. Enerzijds heb je mooie lederen zetels, mooie stiksels op het dashboard bovenaan, .. maar anderzijds zie ik cheape knoppen uit een Corolla van '93 links van het stuurwiel bijvoorbeeld en dat vierkante "knoppenblok" onder het dan weer elegante klokje. Om nog maar te zwijgen van die display van mijn Casio rekenmachine die ze gebruikt hebben om de temperatuur weer te geven van de (automatische) airco.

Nee, sorry, I don't like it
            Gebruik jij nog een Casio rekenmachine?

Ik moet toch goed kijken om je treffende vergelijking met een Corrolla van '93 te vinden hoor...

Anyway, ik begrijp wat je wil zeggen, maar je moet nu ook niet overdrijven, vind ik. Sommige knopjes bij Lexus staan niet op perfect hetzelfde niveau als van een aantal Duitse merken, maar ze gaan wel oneindig veel langer mee en qua touch & feel is dat aircopaneel perfect OK. En die 'casio' temperatuurweergave vind ik bij een 5-reeks met zijn oranje cijferkes niet veel anders, hoor. Bovendien vind ik de laatste tijd dat vooral Mercedes (en blijkbaar nu ook BMW, als ik de foto 's zie van dat 7-interieur) knoppen begint te gebruiken met een goedkoop aanvoelend en kitchy nep-aluminium dat de kwaliteitsperceptie een pak vermindert.

Over smaken valt niet te twisten, natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
              Het 5-serie interieur is inderdaad onwaarschijnlijk knap. Beter dan dat Lexus interieur IMHO, maar misschien ben ik niet helemaal neutraal
              Vind ik op dit moment inderdaad ook een van de betere dashboards op de markt, samen met dat van een Audi A6. Vooral ook de manier waarop het dashboard overgaat in de deurpanelen, want daar laat de Lexus imo een steek vallen. Maar ook geen van beide Duitse dash zijn feilloos en detailkritiek is ook daar mogelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                https://www.google.be/search?q=rolls...NGMGb-F-DgM%3A

Dit zou een referentie moeten zijn...
                Absoluut mee eens! Maar ook hier zou eventueel een BMW basher de muggenzifter kunnen uithangen, want als ik mij niet vergis, zitten er op zo'n RR dash wel wat plastiekerige BMW knopjes op

Comment

• een lexus, sorry jef...hoeft niet mooi te zijn net als de toy's lc of een prius...die moeten gewoon oer en oerdegelijk zijn

ondanks hun afwijkend tov german design staan ze er, en ze moeten het niet hebben van al die uiterlijke flauwekul...en net die houding maakt ze prachtig

Comment

• ben wel ni mee over goedkope feel van zogezegd alu-knoppen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                      https://www.google.be/search?q=rolls...NGMGb-F-DgM%3A

Dit zou een referentie moeten zijn...
                      Tja, er is hout in verwerkt, en dus voor mij een miskleun. "Wood is a very good material to build trees out but should otherwise be neglected", zie LJK Setright ooit.
                      BMW 420dA : >>>

Comment

• Nu ze dat nieuwe M stuur in de 5 reeks hebben + die digitale tellerunit = heul mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                          Over het eerste geen twijfel mogelijk, lol. Ik heb het in Zimt Brown. Land rover, really not...

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                          Gebruik jij nog een Casio rekenmachine?

Ik moet toch goed kijken om je treffende vergelijking met een Corrolla van '93 te vinden hoor...

Anyway, ik begrijp wat je wil zeggen, maar je moet nu ook niet overdrijven, vind ik. Sommige knopjes bij Lexus staan niet op perfect hetzelfde niveau als van een aantal Duitse merken, maar ze gaan wel oneindig veel langer mee en qua touch & feel is dat aircopaneel perfect OK. En die 'casio' temperatuurweergave vind ik bij een 5-reeks met zijn oranje cijferkes niet veel anders, hoor. Bovendien vind ik de laatste tijd dat vooral Mercedes (en blijkbaar nu ook BMW, als ik de foto 's zie van dat 7-interieur) knoppen begint te gebruiken met een goedkoop aanvoelend en kitchy nep-aluminium dat de kwaliteitsperceptie een pak vermindert.

Over smaken valt niet te twisten, natuurlijk
                          Om nog maar te zwijgen over die varkens-speen-achtige-pook, die je met twee vingers moet bedienen met zeker een pink in de lucht. ☺️😉

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                            Om nog maar te zwijgen over die varkens-speen-achtige-pook, die je met twee vingers moet bedienen met zeker een pink in de lucht. ☺️

Meer een omgekeerde golfclub toch. Maar als jij daar lichaamsonderdelen in ziet.... Ok

Comment

Meer een omgekeerde golfclub toch.
                              is dat de uitleg van bmw ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                Laat uw fantasie gerust ook de vrije loop.

Comment

Meer een omgekeerde golfclub toch. Maar als jij daar lichaamsonderdelen in ziet.... Ok
                                  Lichaamsonderdeel? God bless you! 😁

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    😆😁

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                                      Zie naar u nickname en je hebt het antwoord

Maat van mij zijn vader heeft het trouwens ook al twee maal gehad, een keer via cilinderslot, tweede keer via raam binnen. Hij heeft een E90 van 2011, die had nog een ingewerkt scherm.
                                      Ja, ben eens curieus wat de F-Pace brengt. anders durf ik wel een XF overwegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaguarke Bekijk Berichten
                                        Ja, ben eens curieus wat de F-Pace brengt. anders durf ik wel een XF overwegen
                                        F-Pace zal in Frankfurt staan.

Comment

Working...
                                        X