Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-serie (2016)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    vind ik ook
    doet me wel wat denken aan de W212 E class
    lets have some more member berries

    Comment


    • #22
      het is natuurlijk maar een impressie vd artiest, maar wel supergeslaagd. Lijkt inderdaad achteraan wat op Mercedes, en zelf audi...

      Comment


      • #23
        Impressie ziet er goed uit,
        Lijkt een waardige opvolger voor de f10

        Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

        Comment


        • #24
          Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
          zou ie opnieuw wat gegroeid zijn?
          een 518 klinkt echt wel belachlijk en dan nog een 3cilinder...
          met een 2liter 4 cilinder verliest een 5 al een groot deel van zijn essentie
          En een S 250 cdi dan?

          Comment


          • #25
            Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
            De huidige is te mooi om nu al te vervangen.
            2016 ian

            Comment


            • #26
              Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
              En een S 250 cdi dan?
              In dergelijke luxe wagens horen toch een deftige motor in te zitten?
              Het is niet dat ed 4 cil. bijna dezelfde prestaties heeft als een 6 cil. dat het even goed rijdt.

              Comment


              • #27
                Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                In dergelijke luxe wagens horen toch een deftige motor in te zitten?
                Het is niet dat ed 4 cil. bijna dezelfde prestaties heeft als een 6 cil. dat het even goed rijdt.
                Ik wil alleen maar zeggen dat het er gewoon doorkomt, of we dat nu willen of niet
                Ik vind een S250 CDI toch wel de referentie in die redenering. Maar of ik het leuk vind is iets anders he.

                Dezelfde prestaties op papier eigenlijk wel maar dat is het. "Even goed rijden" is vaak niet in cijfers uit te drukken.

                Comment


                • #28
                  Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                  En een S 250 cdi dan?
                  ik wist niet dat er een 2.2 in de S komt maar vind dit wel heiligschennis
                  lets have some more member berries

                  Comment


                  • #29




                    Bron: worldcarfans.com
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                    Comment


                    • #30
                      Ik liet mij al misleiden door deze foto's. Dit is dus niet de toekomstige 5, maar wel de 7.
                      OO 00 OO

                      Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                      Comment


                      • #31
                        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        Ik liet mij al misleiden door deze foto's. Dit is dus niet de toekomstige 5, maar wel de 7.
                        Die stomme kiekens van 'worldcarfans' weten ook niks hé
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                        Comment


                        • #32




                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                          Comment


                          • #33
                            Te vanzelfsprekend design. Hopelijk wordt 'm zo dus niet.
                            OO 00 OO

                            Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                            Comment


                            • #34
                              Natuurlijk niet, dat zijn verzinsels.

                              Comment


                              • #35
                                lijkt me meer een tweede facelift in plaats van een nieuw model

                                Comment


                                • #36
                                  Ik hoop dat ze de motorkap doortrekken zoals op die foto, dat is iets dat ik erg lelijk vind bij veel autos tegenwoordig, die breuk tussen bumper en motorkap.

                                  Comment


                                  • #37
                                    Als hij zo word, kan iedereen beter zijn F10 houden.
                                    Gelukkig is het slechts een render....

                                    Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

                                    Comment


                                    • #38
                                      Nu de kleinere BMW's in het nieuw zijn gestoken, richt het merk zich op de ontwikkeling van de grotere modellen. Dat bewijst dit prototype van de volgende generatie 5-serie Touring, dat we in Duitsland tegenkwamen.

                                      Tijdens de fotografie van een dubbeltest in de buurt van de Nordschleife reed tot verbazing van onze fotograaf Luc Verbeke ineens dit prototype voorbij. Hij had de camera paraat en dus kon deze BMW niet meer ontsnappen aan het oog van AutoWeek. De ingenieurs keken duidelijk niet blij toen ze de professionele camera opmerkten, aldus Luc.
                                      Het gaat hier om de nieuwe 5-serie Touring, zien we aan het formaat van de auto. Qua timing kan dit wel kloppen, want de volgende generatie staat voor 2016 op de rol. Twee jaar voor introductie rijden prototypes meestal met deze mate van camouflage rond bij BMW.
                                      De 5-serie gaat volgens AutoBild 100 kilogram minder wegen, hoewel de auto meer luxe aan boord krijgt. Dat komt doordat BMW een combinatie van staal en aluminium gaat gebruiken voor de bouw van de auto.

                                      Plug-inhybride
                                      De concurrent voor de E-klasse en A6 krijgt vier- en zescilindermotoren onder de kap. De topversie van de Touring wordt de M 550xd met een 408 pk sterke triturbodiesel onder de kap. De M5 (volgens onze collega's met 626 pk) komt waarschijnlijk niet als Touring.
                                      BMW wil de 5-serie waarschijnlijk ook als Plug-inhybride introduceren. Die versie zou dan een 240 pk sterke viercilinder met een 109 pk sterke elektromotor kunnen combineren.
                                      De generatie G30 wordt in 2016 bij de dealers verwacht.

                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                      Comment


                                      • #39
                                        In 2013 was het CFRP en nu is het staal en aluminium dat het gewicht naar onder zal halen. Welk van de twee is het nu?

                                        Comment


                                        • #40




                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                          Comment

                                          Working...
                                          X