Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-serie (2016)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAfgaande op deze foto lijkt het eerder een facelift te worden.
Comment
-
das toch moeilijk te zeggen? een simpele cm kan al heel wat verschil maken en is op zo'n foto's moeilijk in te schatten. verder denk ik ook wel dat we geen al te grote visuele veranderingen zullen zien maar das imo ook niet nodig. de huidige 5 is zeer knaplets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtendas toch moeilijk te zeggen? een simpele cm kan al heel wat verschil maken en is op zo'n foto's moeilijk in te schatten. verder denk ik ook wel dat we geen al te grote visuele veranderingen zullen zien maar das imo ook niet nodig. de huidige 5 is zeer knap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenIn 2013 was het CFRP en nu is het staal en aluminium dat het gewicht naar onder zal halen. Welk van de twee is het nu?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenDe gelijkenis met de referentie in zijn klasse , de Superb , is frappant. BMW is op de goede weg mits een redelijke prijsstelling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenzo mag ie wel komen
eindelijk ook van die kleine ronde uitlaatsierstukken af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenzo mag ie wel komen
eindelijk ook van die kleine ronde uitlaatsierstukken af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenDie ovale waar je na 10cm het ronde van kan zien is anders ook vrij belachelijk als uitzicht.lets have some more member berries
Comment
-
Het publieksdebuut laat nog wel even op zich wachten, maar toch heeft BMW de 5-serie sedan nu in z'n definitieve vorm de weg op gestuurd.
De auto is nog behoorlijk gecamoufleerd, maar door de psychedelische jas heen kunnen we al wel details als van de grille, koplampen en achterlichten ontwaren.
Het is duidelijk dat BMW naar een familiegezicht streeft, want dit prototype toont qua lijnenspel flink wat overeenkomsten met de nieuwe 7-serie. Beide auto's gaan dan ook flink wat techniek delen. Lichtgewicht materialen moeten ervoor zorgen dat het gewicht van de 5-serie met tientallen kilo's daalt.
Over de motoriseringen heerst nog onduidelijkheid. Onze collega's van AutoBild hebben enige tijd terug bericht dat de 5-serie een driecilinder als basismotor zou krijgen, maar andere media melden dat BMW met de downsizing toch echt niet verder gaat dan een viercilinder.
Beide prototypes die onze spionagefotograaf spotte, zijn plug-in hybrides. BMW vindt dan ook dat er een belangrijke rol is weggelegd voor dergelijke aandrijflijnen in toekomstige modellen.
De BMW 7-serie komt volgend jaar al op de markt, waarschijnlijk is de 5-serie er niet voor 2016.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenNog een impressie:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bicar Bekijk BerichtenZo mag de nieuwe 5 worden. Ik hoop niet een gewone facelift. De huidige is een knappe verschijning maar de neus vind ik te vlak.
Comment
Comment