Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-serie (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
    Ik mag het hopen, want de huidige 5 GT is dan ook kotslelijk. Geen verkoopsucces geweest imo.
    I love THE concept... En de facelift is toch wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
      [ATTACH=CONFIG]109011[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]109012[/ATTACH]

Die copyright staat er op om te verhinderen dat iemand er elders probeert geld mee te verdienen, al vaak foto's van mij teruggevonden in onder meer de krant... Let op de grote grille...
      Dank je! Foto's zijn duidelijk; Ben eens benieuwd hoe de lichtjes in z'n geheel zullen staan. Eerste indruk was beetje skoda superb size, we zullen geduldig afwachten ;-)

Comment

Iemand trouwens al een interieur pic kunnen snaggen?
        Ik wil vooral weten of't terug een tablet-achtig scherm wordt, dan weet ik al of ik nog moet blijven volgend of niet ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaguarke Bekijk Berichten
          Iemand trouwens al een interieur pic kunnen snaggen?
          Ik wil vooral weten of't terug een tablet-achtig scherm wordt, dan weet ik al of ik nog moet blijven volgend of niet ;-)
          Tablet-achtig??? Volgens mij heeft een 5-reeks dat nooit gehad.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

al was de vorige 5 mooi en allemansvriend

ben er zeker van dat de bangle 5 zijn plaats verdient in de geschiedenis

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
              De '5 inderdaad niet, maar vele (alle?) modellen nadien wel, zoals de '3 en '7.
              Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                De '5 inderdaad niet, maar vele (alle?) modellen nadien wel, zoals de '3 en '7.
                Als we naar de 7 kijken, dan komt er waarschijnlijk een I-Drive in met touchscreen en gesture control, met een scherm dat weer een paar cm groter is dan het vorige.

Comment

Ik mag het hopen, want de huidige 5 GT is dan ook kotslelijk. Geen verkoopsucces geweest imo.
                  Je ziet die toch veel rijden. Wat ik heb begrepen komt er wel een nieuwe GT. De snuit van de nieuwe 7 vind ik op foto maar niks. Hopelijk is die in realiteit mooier.
                  The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    al was de vorige 5 mooi en allemansvriend

ben er zeker van dat de bangle 5 zijn plaats verdient in de geschiedenis
                    Daar zijn we het allemaal wel over eens

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                      Oeps; slecht verwoord van me. Ik bedoelde dat de trend is dat alle modellen opgezetten schermen krijgen. Ik hoop dan ook dat de nieuwe 5 reeks daarvan gespaard blijft.

Comment

Ik vind die 'tablets' net knap.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Dus je koopt verleden jaar een BMW 5 reeks en binnenkort is die compleet gedateerd weer.

Pfff, ben toch serieus de overstap naar audi aan het overwegen. Net omdat zij gestaag evolueren. Een audi van 5 jaar terug ziet er amper anders uit dan de nieuwe.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                            Pfff, ben toch serieus de overstap naar audi aan het overwegen. Net omdat zij gestaag evolueren. Een audi van 5 jaar terug ziet er amper anders uit dan de nieuwe.
                            Raar, ik word er net zot van dat ze een nieuw model uitbrengen dat amper verschilt van het vorige (wat Audi al 37 jaar doet)

Comment

Oud model is oud model!
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Dus je koopt verleden jaar een BMW 5 reeks en binnenkort is die compleet gedateerd weer.

Je zal dan ook van een mooie korting hebben kunnen genieten. Als je een beetje rekent dan weet je op voorhand wanneer een auto zal vervangen worden.

BMW E24 635csi 1985
                                BMW F10 520da 2012
                                MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Is toch niet erg? Het model model zal niet zo radicaal veranderen als met de E60, lang niet zelfs. En volgens mij is de F10 een vrij tijdloos model. Eerlijk gezegd is mijn favoriete model van de 3 reeks nog steeds de E46. Ook tijdloos. Na 8 jaar een E90 gehad te hebben, vind ik een E46 nog steeds mooier. De F10 zal niet snel dateren.
                                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Is toch niet erg? Het model model zal niet zo radicaal veranderen als met de E60, lang niet zelfs. En volgens mij is de F10 een vrij tijdloos model. Eerlijk gezegd is mijn favoriete model van de 3 reeks nog steeds de E46. Ook tijdloos. Na 8 jaar een E90 gehad te hebben, vind ik een E46 nog steeds mooier. De F10 zal niet snel dateren.
                                    Ik heb dat gevoel net bij de E90 Dat was voor mij (uiterlijk) het toppunt van de 3 reeks. (niet E91 btw). Vind m'n F31 nu niet per sé lelijk hoor. Maar had meer kunnen zijn dan wat het nu is. (zeker met dat idiote pijpje en 'goedkope' schermpje)
                                    Mocht ik morgen een 5 reeks willen zou ik mij echt wel tevreden kunnen stellen met de F10. Nu ga ik toch even afwachten hoe de nieuwe eruit ziet (vooral qua interieur). Kan nog altijd premium selection gaan als ie tegenvalt
                                    O ja, mijn favoriete 5 is trouwens de E39

Comment

Groot gelijk, zeker als ik uit eigen zak zou betalen. Iedereen zit te kakken op die saaie designs maar al bij al doen ze niet snel verouderd aan.

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaguarke Bekijk Berichten
                                        Oeps; slecht verwoord van me. Ik bedoelde dat de trend is dat alle modellen opgezetten schermen krijgen. Ik hoop dan ook dat de nieuwe 5 reeks daarvan gespaard blijft.
                                        Dat verwoord je al beter. 😉

Nu persoonlijk vind ik het systeem in een 5/X5 zeker even goed als in mijn A6 maar het scherm formaat vind ik maar niets bij BMW. Veel te smal, je kijkt als het ware naar een enveloppe dat op de koop toe niet kan wegkappen.

Persoonlijk vind ik de tablets in portretstand (Tesla, Volvo XC90 en Espace) vele malen handiger. Wel jammer dat het touchscreens zijn, had dit liever gezien in combi met een iDrive of MMI.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten

Dat was net 1 vd redenen waarom ik 2 jaar geleden geen nieuwe A6 kocht, buiten de lichten zag de auto er 5 jaar later nog ongeveer hetzelfde uit.
                                          2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                          2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                          2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Working...
                                          X