Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-serie (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
    Dat was net 1 vd redenen waarom ik 2 jaar geleden geen nieuwe A6 kocht, buiten de lichten zag de auto er 5 jaar later nog ongeveer hetzelfde uit.
    Dat is met de F10 ook zo. Uitgekomen in 2010, we zijn 2015 en ziet er nog exact hetzelfde uit. De nieuwe wordt gelanceerd in 2016, tegen dat je die wat begint te zien in het straatbeeld is het 2017... Daarbij kies ik geen wagen omdat het een nieuw model is. Zo kan je blijven achterna hollen. Ik kies een wagen omdat ie mooi is, en dan is ie meestal ook vrij tijdloos.
    Last edited by order66; 21/07/2015, 23:30.
    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Ik verwacht officiële foto's december volgend jaar, achter de schermen op het Salon in Brussel, vanaf maart 2017 in de showroom, en de maand nadien de eerste leveringen.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Ik verwacht officiële foto's december volgend jaar, achter de schermen op het Salon in Brussel, vanaf maart 2017 in de showroom, en de maand nadien de eerste leveringen.
        Wie problemen heeft dat ie met een "oud model" zou zitten, is dus nog voor een dikke 2 jaar goed
        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
          Wie problemen heeft dat ie met een "oud model" zou zitten, is dus nog voor een dikke 2 jaar goed
          Mooi zo, want ondertussen rijd ik ook met een F10 rond

Comment

• De stekker is niet meer te ontwijken en BMW voegt ook de 5-serie aan het rijtje PHEV's toe. Vandaag hebben we hem voor het eerst als Touring te pakken.

BMW heeft voor 2016 een nieuwe 5-serie op de planning staan. De E-segmenter zal dankzij z'n nieuwe platform zo'n 100 kilo afslanken, wat natuurlijk mooie resultaten oplevert voor de sportieve modellen van de 5-seriefamilie. Ook de Plug-inhybrid - voor het eerst in combinatie met de 5-serie - zal van de gewichtsreductie profiteren. Vandaag hebben we deze stekker-5 in Touring-vorm te pakken.
            Zo op het oog hebben we hier gewoon een ingepakte 5-serie Touring van de volgende generatie op ons scherm, maar de extra 'tankklep' op het linker voorscherm verraadt dat zich onder de kap niet alleen een verbrandingsmotor schuilhoudt.
            We hebben al eens meegereden met een 5-serie (Gran Turismo) die voorzien was van een tweetal elektromotoren. Een 200 pk sterke driecilinder - uit de i8 - was gekoppeld aan een 150 pk sterke elektromotor. Deze kunnen, indien extra power gewenst is, de voorwielen aandrijven. De basisaandrijving vindt achter plaats, waar een ongeveer 250 pk sterke elektromotor z'n taken vervult. Het is nog even afwachten of BMW voor de productieversie ook voor deze aandrijflijn kiest.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Snuit van de nieuwe zeven reeks?

Comment

• Comment

• Aaargh toch niet zo'n opgezet navi scherm, dat is net zo mooi aan de huidige 5 dat het in het dash ingebouwd zit en mooi met de lijn meegaat...

Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                      Aaargh toch niet zo'n opgezet navi scherm, dat is net zo mooi aan de huidige 5 dat het in het dash ingebouwd zit en mooi met de lijn meegaat...
                      vind dit ook jammer ... Kan ik evengoed een Mercedes met opgekleefde iPad nemen nu ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
                        vind dit ook jammer ... Kan ik evengoed een Mercedes met opgekleefde iPad nemen nu ...
                        Potverdemme!!!
                        Wat een fail! Zo'n lelijk scherm dan nog.
                        De kans dat dit maar om te testen is is wel heel klein zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaguarke Bekijk Berichten
                          Potverdemme!!!
                          Wat een fail! Zo'n lelijk scherm dan nog.
                          De kans dat dit maar om te testen is is wel heel klein zeker?
                          De 3, 4, 7 en X5 hebben het (en wellicht nog meer) dus deze zal het helaas ook wel krijgen.
                          Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                          • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                          • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                          • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
                            De nieuwe E gaat wel weer een mooi ingewerkt scherm krijgen.

Last edited by BMWMB; 12/08/2015, 22:56.
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Niet iedereen kan zo innoverend zijn als Volvo en/of Audi natuurlijk...
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Dat van de E vind ik anders verre van mooi!
                                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• van die ingebouwde schermen vind ik eigenlijk lomper en zwaarder overkomen. Vroeger viel het nog mee omdat ze niet zo groot waren, maar nu...

Comment

• Geef mij maar een flatscreen ipv zo een oude tv...

Comment

• Huidige 5 heeft totaal geen lompe navi, oogt super discreet. Als ik opbouw wil, zal ik wel mijn ipad op mijn dash duck tapen, hoe lomp is dat.

Comment

• Is veel gemakkelijker te stelen, zonder schade... Is ook,een voordeel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                          Is veel gemakkelijker te stelen, zonder schade... Is ook,een voordeel.
                                          Zal mij worst wezen, mijn auto's staan op ieder ongebruikt moment achter slot en grendel

Comment

Working...
                                          X