Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-serie (2016)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenNiet om je te viseren, maar ik heb eens voor de lol een écht full option F30 330d sedan (M sport) samengesteld en kwam aan de mooie prijs van 80.750 euro. Hierbij ben ik nog eens eens begonnen met die Individual prutsen. Een touring is dan nog eens makkelijk 2.000 euro duurder.
Mensen praten te snel over "full option".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk BerichtenLijkt hier wel een opbod wie de duurste 5 heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk vind niks verkeerd met dit compleet vernieuwde dashboard.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk BerichtenDat is zeker de bedoeling niet, maar ik vind het relevant dat iedereen weet wat een 5 bijvoorbeeld echt kost.
en de ene bmw is de andere niet... Het is namelijk een klasseloze auto... Van de 518i tot de 535i aan de buitenkant moet je al een kenner zijn om het verschil te merken... De m5 buiten beschouwing gelaten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenWat is daar relevant aan? Ik heb liever dat andere rijders niet weten wat een bmw echt kost... Want hoe assertiever ze staan tov een bmw in het verkeer...
en de ene bmw is de andere niet... Het is namelijk een klasseloze auto... Van de 518i tot de 535i aan de buitenkant moet je al een kenner zijn om het verschil te merken... De m5 buiten beschouwing gelaten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenHet is namelijk een klasseloze auto... Van de 518i tot de 535i aan de buitenkant moet je al een kenner zijn om het verschil te merken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenWat is daar relevant aan? Ik heb liever dat andere rijders niet weten wat een bmw echt kost... Want hoe assertiever ze staan tov een bmw in het verkeer...
en de ene bmw is de andere niet... Het is namelijk een klasseloze auto... Van de 518i tot de 535i aan de buitenkant moet je al een kenner zijn om het verschil te merken... De m5 buiten beschouwing gelaten.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenDat vind ik er dus juist tof aan, je kan met een 535i overal komen, zonder dat je in het oog springt. En toch complexloos genieten van de power en het comfort dat die met zich meebrengt. Lekker hoog sleepergehalte Dat is de reden dat ik nooit met een een Ghibli zou willen rondrijden, ondanks dat ik dat een prachtige wagen vind.
Maar ik lig daar allemaal niet wakker van. 1of 2 uitlaten. Als ze maar gezond zijn. ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenNeen, tegen een lexus gaan ze harder verschieten... Wink
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenWe verstaan mekaar... Alleen vinden andere dan weer niet leuk, dat een 316d rijder aanzien wordt als een m3 rijder...
Maar ik lig daar allemaal niet wakker van. 1of 2 uitlaten. Als ze maar gezond zijn. ;-)
de gemiddelde mens weet toch het verschil niet tussen een 316d en een 335ilets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik zou zo 550i plakken op mijn 518 als de pijperij identiek is en ik het embleem krijg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thompy Bekijk BerichtenIk had vroeger, jeugdjaren, het jaguar embleem op mijn fiets vooraan geplakt, telt dat ook?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaguarke Bekijk BerichtenJa, maar alleen als je ook speelkaarten tussen je spaken geklemd hadWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichtenhaha jeugdsentiment
Comment
Comment