Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-serie (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Niet om je te viseren, maar ik heb eens voor de lol een écht full option F30 330d sedan (M sport) samengesteld en kwam aan de mooie prijs van 80.750 euro. Hierbij ben ik nog eens eens begonnen met die Individual prutsen. Een touring is dan nog eens makkelijk 2.000 euro duurder.

Mensen praten te snel over "full option".
    We hadden geen ACC, daschbord in leder, dode hoek herkenning, connected dingens maar anders zat er alles op mede dankzij de paketten maar deze zijn ondertussen gewijzigd heb ik gezien. Die 65k was wel na korting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
      Niet om je te viseren, maar ik heb eens voor de lol een écht full option F30 330d sedan (M sport) samengesteld en kwam aan de mooie prijs van 80.750 euro. Hierbij ben ik nog eens eens begonnen met die Individual prutsen. Een touring is dan nog eens makkelijk 2.000 euro duurder.

Mensen praten te snel over "full option".
      1 woord: Geschift!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
        Lijkt hier wel een opbod wie de duurste 5 heeft ��
        Dat is zeker de bedoeling niet, maar ik vind het relevant dat iedereen weet wat een 5 bijvoorbeeld echt kost.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Ik vind niks verkeerd met dit compleet vernieuwde dashboard.
          Dat schermpje, die grote knoppen, dat chroom/aluminium... Verpest voro mijn part toch voor een groot de strakke soberheid die de iDrive ooit mogelijk maakte...
          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk Berichten
            Dat is zeker de bedoeling niet, maar ik vind het relevant dat iedereen weet wat een 5 bijvoorbeeld echt kost.
            Wat is daar relevant aan? Ik heb liever dat andere rijders niet weten wat een bmw echt kost... Want hoe assertiever ze staan tov een bmw in het verkeer...
            en de ene bmw is de andere niet... Het is namelijk een klasseloze auto... Van de 518i tot de 535i aan de buitenkant moet je al een kenner zijn om het verschil te merken... De m5 buiten beschouwing gelaten.
            Last edited by ; 10/09/2015, 17:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
              Wat is daar relevant aan? Ik heb liever dat andere rijders niet weten wat een bmw echt kost... Want hoe assertiever ze staan tov een bmw in het verkeer...
              en de ene bmw is de andere niet... Het is namelijk een klasseloze auto... Van de 518i tot de 535i aan de buitenkant moet je al een kenner zijn om het verschil te merken... De m5 buiten beschouwing gelaten.
              En je moet al ferm kijken om een M550d te onderscheiden.

Comment

Het is namelijk een klasseloze auto... Van de 518i tot de 535i aan de buitenkant moet je al een kenner zijn om het verschil te merken...
                Vind ik leuk: een 550i kopen, de uitlaten aanpassen en er een badge van een 518d op kleven. En dan de eerste de beste Johny aan het kruispunt eens laten verschieten

Comment

• Zou je je dan beter voelen, jef ?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Neen, tegen een lexus gaan ze harder verschieten... Wink

Comment

Dat vind ik er dus juist tof aan, je kan met een 535i overal komen, zonder dat je in het oog springt. En toch complexloos genieten van de power en het comfort dat die met zich meebrengt. Lekker hoog sleepergehalte Dat is de reden dat ik nooit met een een Ghibli zou willen rondrijden, ondanks dat ik dat een prachtige wagen vind.
                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                        Dat vind ik er dus juist tof aan, je kan met een 535i overal komen, zonder dat je in het oog springt. En toch complexloos genieten van de power en het comfort dat die met zich meebrengt. Lekker hoog sleepergehalte Dat is de reden dat ik nooit met een een Ghibli zou willen rondrijden, ondanks dat ik dat een prachtige wagen vind.
                        We verstaan mekaar... Alleen vinden andere dan weer niet leuk, dat een 316d rijder aanzien wordt als een m3 rijder...
                        Maar ik lig daar allemaal niet wakker van. 1of 2 uitlaten. Als ze maar gezond zijn. ;-)

Comment

Neen, tegen een lexus gaan ze harder verschieten... Wink
                          Goodie Ik kan je verzekeren dat het serious fun is: met een GS 450h, volledig in zijn typische stijl van 'onbekend is onbemind' en 'wolf in schaapskleren', heb ik heel wat arrogante en agressieve bumperplakkers al een bult doen verschieten...

Comment

We verstaan mekaar... Alleen vinden andere dan weer niet leuk, dat een 316d rijder aanzien wordt als een m3 rijder...
                            Maar ik lig daar allemaal niet wakker van. 1of 2 uitlaten. Als ze maar gezond zijn. ;-)
                            die mensen laten er meestal wel de type aanduiding aan hangen om duidelijk te maken welke motor er in ligt.
                            de gemiddelde mens weet toch het verschil niet tussen een 316d en een 335i
                            lets have some more member berries

Comment

• ik zou zo 550i plakken op mijn 518 als de pijperij identiek is en ik het embleem krijg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                ik zou zo 550i plakken op mijn 518 als de pijperij identiek is en ik het embleem krijg
                                Meen je dat?

Comment

• voor een duvel ?

Comment

• Ik had vroeger, jeugdjaren, het jaguar embleem op mijn fiets vooraan geplakt, telt dat ook?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thompy Bekijk Berichten
                                      Ik had vroeger, jeugdjaren, het jaguar embleem op mijn fiets vooraan geplakt, telt dat ook?
                                      Ja, maar alleen als je ook speelkaarten tussen je spaken geklemd had

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaguarke Bekijk Berichten
                                        Ja, maar alleen als je ook speelkaarten tussen je spaken geklemd had
                                        haha jeugdsentiment
                                        Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                                          haha jeugdsentiment
                                          hehe, ik heb ook zo heel wat kaartenboeken versleten

Comment

Working...
                                          X