Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb eens wat gezocht op internet, en heb het forum gevonden waar deze foto's werden gepost. Het betreft hier inderdaad de BMW 7 die gespot werd, en niet de BMW 5. Ik kon het ook niet geloven dat er zo weinig verschil zou zijn met de 7.
Absoluut. Ik ben heel benieuwd naar deze 5, en ook naar de 6. De C450 die ik nu heb gekocht ga ik max. 3 jaar rijden, en de kans bestaat dat de volgende alweer een BMW wordt.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Dat is toch met alle wagens zo, behalve de zeer exclusieve. Maar het blijft BMW, en een vrij tijdloos model. Zelfs de minder evidente E60 bleef nog goed zijn waarde behouden.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment