Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-serie (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
    Zo een F10 is een droom van een wagen en behoud nog al goed zijn waarde heb ik gemerkt .
    Tot je ene wil verkopen...
    De mijne op enkele verkoopsite's gezet en enige reactie is een belachelijke prijs en wagen moet niet gekeurd zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
      Tot je ene wil verkopen...
      De mijne op enkele verkoopsite's gezet en enige reactie is een belachelijke prijs en wagen moet niet gekeurd zijn...
      Bloedzuigers heb je altijd...
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Wow! Dit ziet er ongelooflijk spannend uit! Ik zie andere uitlaten

Comment

• Ik hoop dat hij wat sportief blijft zoals de huidige en niet de bompa koers opgaan.

Comment

• hopelijk krijgen ze allemaal de uitlaat zoals op de bovenstaande foto. dat ene of dubbele ronde pijpje vind ik echt niet mooi. De symmetrie is dan totaal weg
            lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
              hopelijk krijgen ze allemaal de uitlaat zoals op de bovenstaande foto. dat ene of dubbele ronde pijpje vind ik echt niet mooi. De symmetrie is dan totaal weg
              Daar vrees ik voor. Bmw wil altijd een optisch onderscheid maken tussen de lichte en zware versies via de uitlaat.
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                Daar vrees ik voor. Bmw wil altijd een optisch onderscheid maken tussen de lichte en zware versies via de uitlaat.
                De LCI 320d heeft nu dezelfde dubbele pijp als de 330d...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten

Bij de benzine in ieder geval niet.

Comment

Dat vind ik echt spijtig..
                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Thans vandaag nog een 420d Gran Coupé met enkel pijpje gezien...
                      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                        Thans vandaag nog een 420d Gran Coupé met enkel pijpje gezien...
                        Die is dan al een jaar oud, sinds maart -april vorig jaar twee pijpjes
                        BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                          Dat vind ik echt spijtig..
                          Ja klopt. Je kan nu wel met zekerheid lachen met de LCI modellen met 1 enkel pijpje. Dat zijn de 316 en 318d'tjes.

Comment

Ja klopt. Je kan nu wel met zekerheid lachen met de LCI modellen met 1 enkel pijpje. Dat zijn de 316 en 318d'tjes.
                            Kwam vandaag nog een dubbele pijp tegen en dacht direct owla een 330d ofzo.. Maar dan schoot het mij te binnen dat de 20d en dergelijke het ook hebben
                            previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                            current : BMW 330D F30

Comment

Ik zou enkel lachen met die die de 316 of 318 kopen en er een dubbele uitlaat laten onderzetten om te doen alsof....
                              Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Bij de benzine in ieder geval niet.
                                F3x LCI 320i heeft ook een dubbele.

Ze beginnen het bij BMW eindelijk door te hebben dat dat enkele pijpje op geen kloten trekt op een auto van dat formaat. Nu nog de 316 en 318 van een dubbele voorzien, dan zijn ze helemaal mee. Audi zet al jaren dubbele uitlaten op hun A4 modellen met basismotoren (B8 A4 vanaf 120 pk).

Edit: blijkbaar hebben de A4 B9 basismodellen nu wel een enkele. Vanaf 190 Pk hebben ze nu een dubbele (net zoals bij BMW dus, 320i en 320d hebben ook 190 paarden...)
                                Terug naar af dus...
                                Last edited by Jakkel; 23/03/2016, 14:26.

Comment

• De 20d Met dubbele pijp is de b47 motor. De enkele, de n47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    F3x LCI 320i heeft ook een dubbele.

Ze beginnen het bij BMW eindelijk door te hebben dat dat enkele pijpje op geen kloten trekt op een auto van dat formaat. Nu nog de 316 en 318 van een dubbele voorzien, dan zijn ze helemaal mee. Audi zet al jaren dubbele uitlaten op hun A4 modellen met basismotoren (B8 A4 vanaf 120 pk).

Edit: blijkbaar hebben de A4 B9 basismodellen nu wel een enkele. Vanaf 190 Pk hebben ze nu een dubbele (net zoals bij BMW dus, 320i en 320d hebben ook 190 paarden...)
                                    Terug naar af dus...
                                    Ik bedoel in de lijn van de vergelijking hierboven in post 247. De 320 wordt er vergeleken met de 330. De 335i heeft nog steeds de dubbele uitlaat links/rechts. Is veel knapper dan enkele of "dubbele" pijp links, wat eigenlijk gewoon op 1 demper staat. Puur esthetisch dus.

Comment

Ik bedoel in de lijn van de vergelijking hierboven in post 247. De 320 wordt er vergeleken met de 330. De 335i heeft nog steeds de dubbele uitlaat links/rechts. Is veel knapper dan enkele of "dubbele" pijp links, wat eigenlijk gewoon op 1 demper staat. Puur esthetisch dus.
                                      Ik vind nu wel dat een 30d ook een uitlaat links en rechts verdient. Doet audi dat ook niet met hun 3 liter varianten?

Comment

Ik vind nu wel dat een 30d ook een uitlaat links en rechts verdient. Doet audi dat ook niet met hun 3 liter varianten?
                                        Groot gelijk, ik rij zelf met een 335 en qua uitlaat valt het niet op.
                                        Zou liever een L&R hebben.

Comment

• Wat een gezeik en gezeur over uitlaten.

M'n volgende is een 220d gran tourer, die heeft standaard een 335 uitlaat.

Comment

Working...
                                          X