Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-serie (2016)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWat een gezeik en gezeur over uitlaten.
M'n volgende is een 220d gran tourer, die heeft standaard een 335 uitlaat.
Groot gelijk. Ik dacht dat het hier over de nieuwe 5 zou gaan, maar nee hoor, het gekunkel over de uitlaten begint terug. Misschien kan hiervoor een afzonderlijke topic worden geopend "Wie heeft de grootste uitlaat"
Comment
-
Het is maar een klapke over uitlaten he. Wie jaagt er zich nu op
Chill the fuck out guys“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWat een gezeik en gezeur over uitlaten.
M'n volgende is een 220d gran tourer, die heeft standaard een 335 uitlaat.
previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenWaarom ze het BMW busje dergelijke uitlaat geven is mij een raadsel
Ze gaan gewoon mee met de trend. Misschien om dat lelijk busje toch iets te geven?
Comment
-
Uitlaten horen bij de look van een wagen, zeker op de wat sportiever aangeklede varianten (m-pakket, s-line, rs pakket, FR,...) is een wat potenter uitziende uitlaat een must. En uitlaten zijn al lang geen indicatie meer van welke motorvariant er precies in ligt. Zo heeft een 518d (136 Pk/150 Pk) origineel een dubbele uitlaat. Mijn F31 320d met 184 Pk een enkele.
Zo vind ik een 316d met 335/340 (look) uitlaat ook oké, zolang je uiteraard maar geen 335/340 badge op je koffer kleeft.
Geef toe, de kont van deze 316i ziet er toch dik uit hé!
Last edited by Jakkel; 24/03/2016, 10:02.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenUitlaten horen bij de look van een wagen, zeker op de wat sportiever aangeklede varianten (m-pakket, s-line, rs pakket, FR,...) is een wat potenter uitziende uitlaat een must. En uitlaten zijn al lang geen indicatie meer van welke motorvariant er precies in ligt. Zo heeft een 518d (136 Pk/150 Pk) origineel een dubbele uitlaat. Mijn F31 320d met 184 Pk een enkele.
Zo vind ik een 316d met 335/340 (look) uitlaat ook oké, zolang je uiteraard maar geen 335/340 badge op je koffer kleeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenEen 316i met M pakket dient gestraft te worden met een uitlaat ter grootte van een pink!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn een 330d zou gestraft moeten worden met zoiets. Kunnen ze zich uiterlijk eindelijk onderscheiden van het gepeupel met ondergemotoriseerde vierpittertjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn een 330d zou gestraft moeten worden met zoiets. Kunnen ze zich uiterlijk eindelijk onderscheiden van het gepeupel met ondergemotoriseerde vierpittertjes.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenMet deze uitstootpijpen maak je dan weer kans op krassen op je wagen van onverdraagzame boomknuffelaars
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenGewoon 316d op de koffer plakken. Dan komt er vier keer zo weinig vuiligheid uit één buis... denken ze. Da's properder hé!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenOnlangs iemand die aan het klagen was dat hij met zijn oude dieselkrel antwerpen niet meer binnen zal mogen en ik wel met mijn 3 liter hoogvervuilende bmw.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenOnlangs iemand die aan het klagen was dat hij met zijn oude dieselkrel antwerpen niet meer binnen zal mogen en ik wel met mijn 3 liter hoogvervuilende bmw.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenUitlaten horen bij de look van een wagen, zeker op de wat sportiever aangeklede varianten (m-pakket, s-line, rs pakket, FR,...) is een wat potenter uitziende uitlaat een must. En uitlaten zijn al lang geen indicatie meer van welke motorvariant er precies in ligt. Zo heeft een 518d (136 Pk/150 Pk) origineel een dubbele uitlaat. Mijn F31 320d met 184 Pk een enkele.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenJe ziet zoveel (valse) dubbele uitlaten en diffusers en andere ongein op auto's met muesli motortjes.
Ze gaan gewoon mee met de trend. Misschien om dat lelijk busje toch iets te geven?BMW X5 45e
Comment
-
Als ik zo hier en daar op het net lees vraag ik me toch af waarom BMW geen serieuze hybride uitbrengt? Ik denk nochtans dat veel zelfstandigen hierop zitten te wachten.
Niet dat hun 313 pk 2 liter hybride slecht is, maar om nu te zeggen dat dit iets is om naar uit te kijken is nu ook veel gezegd
kijk naar Porsche hybrid 418 pk, Volvo t8 408 pk,zullen er nog wel zijn denk ik
voor mij persoonlijk is 313 te weinig, en ook een reden om geen 5 reeks te kopen
neem hun 326 pk 3.0 liter samen met wat elektromotoren met een systeemvermogen van rond de 450 pk en 700nm koppel en ze hebben m'n interesseLast edited by BARTVDS; 26/03/2016, 21:10.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk BerichtenAls ik zo hier en daar op het net lees vraag ik me toch af waarom BMW geen serieuze hybride uitbrengt? Ik denk nochtans dat veel zelfstandigen hierop zitten te wachten.
Niet dat hun 313 pk 2 liter hybride slecht is, maar om nu te zeggen dat dit iets is om naar uit te kijken is nu ook veel gezegd
kijk naar Porsche hybrid 418 pk, Volvo t8 408 pk,zullen er nog wel zijn denk ik
voor mij persoonlijk is 313 te weinig, en ook een reden om geen 5 reeks te kopen
neem hun 326 pk 3.0 liter samen met wat elektromotoren met een systeemvermogen van rond de 450 pk en 700nm koppel en ze hebben m'n interesse
De vorige active hybride was nu toch ook geen succes...
waarom heb je de vorige niet gekocht ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk BerichtenAls ze 25 d extra vragen maar hij is 90% aftrekbaar of meer zou ik daar niet van wakker liggen.
Vorige was niet veel extra aftrekbaar en bood weinig extra vermogen. Dus niet interessant.
auto van €100.000 -> €90.000 -> 30% 27.000 besparing... Of zie ik het verkeerd?
Comment
Comment