Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-serie (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Wat een gezeik en gezeur over uitlaten.

M'n volgende is een 220d gran tourer, die heeft standaard een 335 uitlaat.

Groot gelijk. Ik dacht dat het hier over de nieuwe 5 zou gaan, maar nee hoor, het gekunkel over de uitlaten begint terug. Misschien kan hiervoor een afzonderlijke topic worden geopend "Wie heeft de grootste uitlaat"

Comment

• Het is maar een klapke over uitlaten he. Wie jaagt er zich nu op
        Chill the fuck out guys
        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Wat een gezeik en gezeur over uitlaten.

M'n volgende is een 220d gran tourer, die heeft standaard een 335 uitlaat.

Waarom ze het BMW busje dergelijke uitlaat geven is mij een raadsel
          previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
          current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
            Waarom ze het BMW busje dergelijke uitlaat geven is mij een raadsel
            Je ziet zoveel (valse) dubbele uitlaten en diffusers en andere ongein op auto's met muesli motortjes.

Ze gaan gewoon mee met de trend. Misschien om dat lelijk busje toch iets te geven?

Comment

• Uitlaten horen bij de look van een wagen, zeker op de wat sportiever aangeklede varianten (m-pakket, s-line, rs pakket, FR,...) is een wat potenter uitziende uitlaat een must. En uitlaten zijn al lang geen indicatie meer van welke motorvariant er precies in ligt. Zo heeft een 518d (136 Pk/150 Pk) origineel een dubbele uitlaat. Mijn F31 320d met 184 Pk een enkele.

Zo vind ik een 316d met 335/340 (look) uitlaat ook oké, zolang je uiteraard maar geen 335/340 badge op je koffer kleeft.

Geef toe, de kont van deze 316i ziet er toch dik uit hé!

Last edited by Jakkel; 24/03/2016, 10:02.

Comment

Uitlaten horen bij de look van een wagen, zeker op de wat sportiever aangeklede varianten (m-pakket, s-line, rs pakket, FR,...) is een wat potenter uitziende uitlaat een must. En uitlaten zijn al lang geen indicatie meer van welke motorvariant er precies in ligt. Zo heeft een 518d (136 Pk/150 Pk) origineel een dubbele uitlaat. Mijn F31 320d met 184 Pk een enkele.

Zo vind ik een 316d met 335/340 (look) uitlaat ook oké, zolang je uiteraard maar geen 335/340 badge op je koffer kleeft.

Een 316i met M pakket dient gestraft te worden met een uitlaat ter grootte van een pink!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                  Een 316i met M pakket dient gestraft te worden met een uitlaat ter grootte van een pink!
                  En een 330d zou gestraft moeten worden met zoiets. Kunnen ze zich uiterlijk eindelijk onderscheiden van het gepeupel met ondergemotoriseerde vierpittertjes.

Comment

En een 330d zou gestraft moeten worden met zoiets. Kunnen ze zich uiterlijk eindelijk onderscheiden van het gepeupel met ondergemotoriseerde vierpittertjes.

Hahahahaha.

Comment

Met deze uitstootpijpen maak je dan weer kans op krassen op je wagen van onverdraagzame boomknuffelaars
                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                        Met deze uitstootpijpen maak je dan weer kans op krassen op je wagen van onverdraagzame boomknuffelaars
                        Gewoon 316d op de koffer plakken. Dan komt er vier keer zo weinig vuiligheid uit één buis... denken ze. Da's properder hé!

Comment

Gewoon 316d op de koffer plakken. Dan komt er vier keer zo weinig vuiligheid uit één buis... denken ze. Da's properder hé!
                          Onlangs iemand die aan het klagen was dat hij met zijn oude dieselkrel antwerpen niet meer binnen zal mogen en ik wel met mijn 3 liter hoogvervuilende bmw.

Comment

Onlangs iemand die aan het klagen was dat hij met zijn oude dieselkrel antwerpen niet meer binnen zal mogen en ik wel met mijn 3 liter hoogvervuilende bmw.
                            Sommigen zijn echt hersendood.

Comment

oei, heb jij ook al sjoemel software?
                              That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                              28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                              28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Uitlaten horen bij de look van een wagen, zeker op de wat sportiever aangeklede varianten (m-pakket, s-line, rs pakket, FR,...) is een wat potenter uitziende uitlaat een must. En uitlaten zijn al lang geen indicatie meer van welke motorvariant er precies in ligt. Zo heeft een 518d (136 Pk/150 Pk) origineel een dubbele uitlaat. Mijn F31 320d met 184 Pk een enkele.

Da komt door die reclame van DOVO die erop staat.

Comment

Je ziet zoveel (valse) dubbele uitlaten en diffusers en andere ongein op auto's met muesli motortjes.

Ze gaan gewoon mee met de trend. Misschien om dat lelijk busje toch iets te geven?
                                  Op mijn muesliding zijn het 2 echte uitlaten!
                                  BMW X5 45e

Comment

• Als ik zo hier en daar op het net lees vraag ik me toch af waarom BMW geen serieuze hybride uitbrengt? Ik denk nochtans dat veel zelfstandigen hierop zitten te wachten.

Niet dat hun 313 pk 2 liter hybride slecht is, maar om nu te zeggen dat dit iets is om naar uit te kijken is nu ook veel gezegd

kijk naar Porsche hybrid 418 pk, Volvo t8 408 pk,zullen er nog wel zijn denk ik

voor mij persoonlijk is 313 te weinig, en ook een reden om geen 5 reeks te kopen

neem hun 326 pk 3.0 liter samen met wat elektromotoren met een systeemvermogen van rond de 450 pk en 700nm koppel en ze hebben m'n interesse
                                    Last edited by BARTVDS; 26/03/2016, 21:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichten
                                      Als ik zo hier en daar op het net lees vraag ik me toch af waarom BMW geen serieuze hybride uitbrengt? Ik denk nochtans dat veel zelfstandigen hierop zitten te wachten.

Niet dat hun 313 pk 2 liter hybride slecht is, maar om nu te zeggen dat dit iets is om naar uit te kijken is nu ook veel gezegd

kijk naar Porsche hybrid 418 pk, Volvo t8 408 pk,zullen er nog wel zijn denk ik

voor mij persoonlijk is 313 te weinig, en ook een reden om geen 5 reeks te kopen

neem hun 326 pk 3.0 liter samen met wat elektromotoren met een systeemvermogen van rond de 450 pk en 700nm koppel en ze hebben m'n interesse
                                      Ook als ze daarvoor €25.000 extra vragen tov het reguliere model met gelijk vermogen zonder elektrische motor?

De vorige active hybride was nu toch ook geen succes...
                                      waarom heb je de vorige niet gekocht ?
                                      Last edited by ; 26/03/2016, 22:43.

Comment

• Als ze 25 d extra vragen maar hij is 90% aftrekbaar of meer zou ik daar niet van wakker liggen.
                                        Vorige was niet veel extra aftrekbaar en bood weinig extra vermogen. Dus niet interessant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichten
                                          Als ze 25 d extra vragen maar hij is 90% aftrekbaar of meer zou ik daar niet van wakker liggen.
                                          Vorige was niet veel extra aftrekbaar en bood weinig extra vermogen. Dus niet interessant.
                                          Je bespaart toch alleen maar belastingen op,het aftrekbare bedrag? En met een vennootschap is dat toch maar +-30% ?

auto van €100.000 -> €90.000 -> 30% 27.000 besparing... Of zie ik het verkeerd?

Comment

Working...
                                          X