Denk dat Lexus de pk's optelt ( elektro en verbranding ) en dat mag eigenlijk niet
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-serie (2016)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenJa , alleen kan je wel problemen hebben met de fiscus wat is in principe beperkt tot 24.000 km / jaar en in principe ook maar 0,34 euro / km. Dus als je meer rekent per km of meer km doet weet ik niet wat de fiscus zou doen..
Je mag ook uw effectieve kosten bewijzen, maar dan 'verdien' je dus niks aan uw rondrijden.
Je dient dan inderdaad geen VAA te betalen...
In elk geval : 24.000 * 0,34 euro dekt de jaarlijkse kosten niet van een 'deftige' auto inclusief verzekering / naft / onderhoud.
Mijn inziens kan je wel een eenmanszaak starten en dan factureren aan uw vennootschap en de wagen inbrengen als kost in de eenmanszaak, maar dan zit je weer met extra kosten boekhouder want bijkomende btw aangiftes, etc...
Misschien wel een oplossing voor hoge CO2 wagens met hoge aankoopprijs, al weet ik niet of dit volledig legaal is ?
Iemand die het weet of het doet ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk BerichtenIk heb een eenmanszaak, bakkerij, onze caddy is voor 100 procent aftrekbaar, de 530d voor 75 procent. Ik heb geen vennootschap wegens dat ik er niet van overtuigd ben dat ik profijt doe tegenover onze eenmanszaak.
Vraag was alleen, als je een vennootschap hebt kan je dan extra een eenmanszaak opstarten en daar je auto opzetten met als doel de VAA te ontlopen.
Nut van een vennootschap ? Je betaalt geen sociale bijdragen op je winst, je kan niet hoger dan 33% belast worden en je betaalt ook geen gemeentebelasting.previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk BerichtenIk denk dat ieder merk wil verkopen en winst maken. Daar draait het om. En hierdoor verliezen ze klanten.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenDe 530e & 540e ....
http://indianautosblog.com/2016/01/2...es-phev-209981
Da's wsl de volgende... De 540e.
Ben wel eens benieuwd wat die gaat kosten.Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Gebaseerd op de huidige X5 40e en vergeleken met de huidige 535i rond de €65k standaard.
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk BerichtenInteressant...
Da's wsl de volgende... De 540e.
Ben wel eens benieuwd wat die gaat kosten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door swimmy Bekijk BerichtenGebaseerd op de huidige X5 40e en vergeleken met de huidige 535i rond de €65k standaard.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk ben meer geïnteresseerd in de M550d met de nieuwe motor met 4 turbo's, 400pk en 760Nm koppel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk ben meer geïnteresseerd in de M550d met de nieuwe motor met 4 turbo's, 400pk en 760Nm koppel.
De turbolag van deze motor is een absoluut drama. Prestaties zijn absoluut niet wat men u wil laten geloven.
Voor de M550d heb ik 3 maal een 535d gehad. Mijn eerste was in 2004 toen hij voor de eerste maal op de markt kwam. Van al mijn 535d heb ik genoten en tot op heden ben ik er zeker van dat ze even snel en in sommige situaties sneller waren dan de M550d. Maar het grootste verschil is het motor karakter dat bij de M550d desastreus is. De koppel en vermogen cijfers zijn 1 ding, hoe je deze krijgt is een ander ding. Zeker een lange proefrit doen is de boodschap.
In mijn persoonlijke opinie is een V8 diesel de betere oplossing als men dergelijk vermogen/koppel wil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenAls de motor desastreus is in de 550d vraag ik mij wel af waarom je hem bij de fl opnieuw koopt. Bizar verhaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenIk vond de m550d juist leuker dan de 535d.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenHad je hiervoor een 535d?
Comment
-
Ik kan niet vergelijken met een M550d, maar met een 535d kom je alleszins al niets tekort en - tenzij het kletsnat ligt - ook nog nooit problemen gehad om het vermogen over te brengen op de weg . Ik veronderstel bij gebrek aan ervaring dan ook dat het bij een M550d slechts over enkele tienden verschil gaat in de spurt naar 100 en niet zozeer in het rijgedrag as such .BMW F10 535d
Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
Comment
Comment