Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-serie (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
    Neen ik heb beiden niet gehad maar wel met beiden gereden. De 550d voelt een pak krachtiger aan en krijgt zijn vermogen perfect op de grond.
    idem, die 550d is echt een raket van begin tot einde. voor mij voelde zo'n 550d zelfs sneller aan dan een M5
    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
      Voor mij een 540e of i graag...
      +1
      Meer moet dat echt niet zijn
      Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Volgens BMW wenst de klant een zachte doorontwikkeling van de huidige F10.
        Model zou midden oktober voorgesteld worden.

Comment

• Gaan ze een Audi A4'ke doen bij BMW?

Comment

• Het enige drastisch is veranderd is dat de mooi ingewerkte gps display is vervangen door alweer zo'n precies achteraf opgemonteerd geval...

Verstuurd vanaf mijn SM-P900 met Tapatalk

Comment

• Een revolutie voor BMW : ik zie een automatische handrem. Eindelijk.
              BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
                Een revolutie voor BMW : ik zie een automatische handrem. Eindelijk.
                Waar heb je het over ?
                Ik heb ook zo'n handrem.
                Eigenlijk ziet alles rond de versnellingspook er hetzelfde uit als in mijn F11 LCI.
                2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Dat bestaat wel al een tijdje in de 5 reeks.....

Zelf stoor ik me niet aan de antieke handrem in m'n 3 reeks. Kan soms eens leuk zijn.

Comment

Volgens mij bedoelt hij een automatische handrem zoals van een VW Golf,als je vertrekt moet je deze niet manueel ontgrendelen maar gaat dit vanzelf..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                      Volgens mij bedoelt hij een automatische handrem zoals van een VW Golf,als je vertrekt moet je deze niet manueel ontgrendelen maar gaat dit vanzelf..
                      Die 518d vervangwagen ontgrendelde zelf hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
                        Die 518d vervangwagen ontgrendelde zelf hoor.
                        Aha, m'n 520D van 2010 niet hoor,eerst klepje omhoog trekken en dan pas vertrekken...

Comment

• Waarom trekken alle merken die middenconsole zo fel omhoog.
                          Zo'n grote wagen, maar vanbinnen zo krap.
                          Geeft gevoel alsof je in een kuip zit.

Comment

• Alles blijft visueel onder de ruitlijn op ooghoogte, daar ga ik vanuit

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                              Geeft gevoel alsof je in een kuip zit.
                              Iets wat ik net graag heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                                Aha, m'n 520D van 2010 niet hoor,eerst klepje omhoog trekken en dan pas vertrekken...
                                Mijn laguna van 2009 doet zelfs alles automatisch... Dat ze dan nog zo een staaf in nieuwe karren gooien met redelijk wat aanzien vind ik bizar. Ik vind dat redelijk anthiek worden..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Senbrox Bekijk Berichten
                                  Mijn laguna van 2009 doet zelfs alles automatisch... Dat ze dan nog zo een staaf in nieuwe karren gooien met redelijk wat aanzien vind ik bizar. Ik vind dat redelijk anthiek worden..
                                  Gelukkig is je Laguna de ideale wagen voor jou. Hoewel mijn F30 een antieke handrem heeft, zou ik hem niet willen ruilen voor een Franse auto.

Niet slecht bedoeld hé. Het stoort me gewoon absoluut niet. Ik heb trouwens een moderne ZF8 automaat met flippers. Dat manueel schakelen vind ik zo antiek.

Comment

Idd de F10 heeft dat klepje reeds van launch day. Maakt wel niet veel uit imo, mijn M3 heeft een hendel en is ook dik ok.
                                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
                                      Gelukkig is je Laguna de ideale wagen voor jou. Hoewel mijn F30 een antieke handrem heeft, zou ik hem niet willen ruilen voor een Franse auto.

Niet slecht bedoeld hé. Het stoort me gewoon absoluut niet. Ik heb trouwens een moderne ZF8 automaat met flippers. Dat manueel schakelen vind ik zo antiek.

Comment

• Ik ben wel blij om te lezen dat het een soort van doorontwikkeling is. De F10 heeft de jaren h??l goed doorstaan. Dat was/is bij de E60 een pak minder het geval.

Comment

• Vind de huidige nog steeds een dijk van een wagen.

Comment

Working...
                                          X