Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-serie (2016)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenVoor mij een 540e of i graag...
Meer moet dat echt niet zijnWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk BerichtenEen revolutie voor BMW : ik zie een automatische handrem. Eindelijk.
Ik heb ook zo'n handrem.
Eigenlijk ziet alles rond de versnellingspook er hetzelfde uit als in mijn F11 LCI.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk BerichtenEen revolutie voor BMW : ik zie een automatische handrem. Eindelijk.
Zelf stoor ik me niet aan de antieke handrem in m'n 3 reeks. Kan soms eens leuk zijn.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk BerichtenVolgens mij bedoelt hij een automatische handrem zoals van een VW Golf,als je vertrekt moet je deze niet manueel ontgrendelen maar gaat dit vanzelf..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk BerichtenDie 518d vervangwagen ontgrendelde zelf hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenGeeft gevoel alsof je in een kuip zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk BerichtenAha, m'n 520D van 2010 niet hoor,eerst klepje omhoog trekken en dan pas vertrekken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Senbrox Bekijk BerichtenMijn laguna van 2009 doet zelfs alles automatisch... Dat ze dan nog zo een staaf in nieuwe karren gooien met redelijk wat aanzien vind ik bizar. Ik vind dat redelijk anthiek worden..
Niet slecht bedoeld hé. Het stoort me gewoon absoluut niet. Ik heb trouwens een moderne ZF8 automaat met flippers. Dat manueel schakelen vind ik zo antiek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk BerichtenEen revolutie voor BMW : ik zie een automatische handrem. Eindelijk.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk BerichtenGelukkig is je Laguna de ideale wagen voor jou. Hoewel mijn F30 een antieke handrem heeft, zou ik hem niet willen ruilen voor een Franse auto.
Niet slecht bedoeld hé. Het stoort me gewoon absoluut niet. Ik heb trouwens een moderne ZF8 automaat met flippers. Dat manueel schakelen vind ik zo antiek.
Comment
Comment