Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-serie (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Dat profiel van de Touring: *duim hoog*

Comment

• De grote vraag zal zijn in welke mate de 5 serie al dan niet zal opschuiven richting de nieuwe E - zijnde: meer nadruk op comfort en technische snufjes - dan wel of hij blijft nadruk leggen op rijgedrag.

Comment

• de huidige 5 voelt al zwaarder aan dan de mercedes E tijdens het rijden... langs de andere kant vind ik de E zeker niet beter kwa comfort dan de 5

blijkbaar gaan ze terug naar 1 uitlaat aan elke kant voor de 6 cilinders? veel beter imo
          lets have some more member berries

Comment

• Ik zie voorlopig nog weinig verschil met de huidige. Het verschil zal 'm echt in de details zitten.
            Volgende week maandag zal ik 'm zien in avant-première.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Heb hem ook al gezien. Inderdaad zachte evolutie maar veel geslaagder dan die van de 7. Denk huidige F10, snuit van de 7 met iets minder lompe blik, dorpel als de 7, kofferklep die schuin afloopt alsof ze er achteraan ingereden zijn, buitenste lichtblokken lopen verder door op de zijvleugels en het interieur heeft ook veel weg van de 7. Erg knap, net als de huidige (kon ook moeilijk anders als ze zo hard op elkaar lijken natuurlijk ).

Comment

• ... De nieuwe 530e iPerformance Limousine ... (zie klepje linksvoor, de specifieke standaard velgen voor dit model en uiteraard benaming op achterbumper : Hybrid Test Vehicle) ...

Comment

• 2de rij eerste filmpje, staat ie ..
                  DPCcars has been online since 2005 and on YouTube since 2011 providing automotive videos for car & motorcycle enthusiasts. Be sure to subscribe to our channel if you enjoy the daily uploads.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
                    2de rij eerste filmpje, staat ie ..
                    https://www.youtube.com/user/DPCcars/videos

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

't Is net op het overzicht van de filmpjes, dat je 'm in 'volle glorie' ziet staan.
                      Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Ik zit op tapatalk en zie je ook zo

Comment

• Zo dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                            blijkbaar gaan ze terug naar 1 uitlaat aan elke kant voor de 6 cilinders? veel beter imo
                            Standaard L-R uitlaat, ongeacht het aantal cilinders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                              Standaard L-R uitlaat, ongeacht het aantal cilinders
                              Aiai, een drama voor de fossielen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Aiai, een drama voor de fossielen.
                                < 530d/i Cilindervormige uitlaten standaard
                                > 530d/i Rechthoekige uitlaten

M-Pack "andere" rechthoekige uitlaten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                  < 530d/i Cilindervormige uitlaten standaard
                                  > 530d/i Rechthoekige uitlaten

M-Pack "andere" rechthoekige uitlaten
                                  Zodat we het plebs er van tussen kunnen halen!

Comment

• rechthoekig is veel mooier
                                    lets have some more member berries

Comment

• vond het bij aanvang lelijk rechthoekig, maar intussen vind ik rond wat gedateerd...als ze dan toch zichtbaar moeten zijn (nee)

Comment

• In dat filmpje komt er alleszins ene werkelijkheid getrouw zoals een BMW chauffeur dat kruispunt op :-p.
                                        Benieuwd naar het interieur int echt.

Comment

• Enige belachelijke is het knopje van stuurwielverwarming, die zit op je stuur, op de verticale spaak net onder de airbag.

Comment

Working...
                                          X