Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-serie (2016)
Collapse
X
-
de huidige 5 voelt al zwaarder aan dan de mercedes E tijdens het rijden... langs de andere kant vind ik de E zeker niet beter kwa comfort dan de 5
blijkbaar gaan ze terug naar 1 uitlaat aan elke kant voor de 6 cilinders? veel beter imolets have some more member berries
Comment
-
Ik zie voorlopig nog weinig verschil met de huidige. Het verschil zal 'm echt in de details zitten.
Volgende week maandag zal ik 'm zien in avant-première.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Heb hem ook al gezien. Inderdaad zachte evolutie maar veel geslaagder dan die van de 7. Denk huidige F10, snuit van de 7 met iets minder lompe blik, dorpel als de 7, kofferklep die schuin afloopt alsof ze er achteraan ingereden zijn, buitenste lichtblokken lopen verder door op de zijvleugels en het interieur heeft ook veel weg van de 7. Erg knap, net als de huidige (kon ook moeilijk anders als ze zo hard op elkaar lijken natuurlijk ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten2de rij eerste filmpje, staat ie ..
https://www.youtube.com/user/DPCcars/videos
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
't Is net op het overzicht van de filmpjes, dat je 'm in 'volle glorie' ziet staan.Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenblijkbaar gaan ze terug naar 1 uitlaat aan elke kant voor de 6 cilinders? veel beter imo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenStandaard L-R uitlaat, ongeacht het aantal cilinders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAiai, een drama voor de fossielen.
> 530d/i Rechthoekige uitlaten
M-Pack "andere" rechthoekige uitlaten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten< 530d/i Cilindervormige uitlaten standaard
> 530d/i Rechthoekige uitlaten
M-Pack "andere" rechthoekige uitlaten
Comment
Comment