Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-serie (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hinterradantrieb auf Knopfdruck

Der neue BMW M5 kommt mit über 600 PS, Allradantrieb und einem besonderen Feature. AUTO BILD hat erste Infos und neue Erlkönigfotos!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Nope.... ziet er zelfs vulgair uit.
        Hebben ze de designer van Toyota als consultant aangeworven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
          Nope.... ziet er zelfs vulgair uit.
          Als dit vulgair is, dan vind je vast M3/4 ook vulgair, want liggen in dezelfde lijn. Ik vind idd ook wel dat al deze bumpers er compleet over zijn, ook bij M3/4. Te hoog spoilergehalte.
          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
            Nope.... ziet er zelfs vulgair uit.
            Dit is ook nog altijd maar een impressie van Reichel hé.
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• het is een render dus elke plooi, lijn hoek valt extra goed op
              lets have some more member berries

Comment

• XDRIVE 'MET VOLLEDIGE ACHTERWIELAANDRIJVING' MOGELIJK

Sinds het verschijnen van de G30-generatie van de 5-serie wacht autoland met smart op de komst van een nieuwe BMW M5. Vandaag is het BMW zelf dat de auto nader tegen het licht houdt!

Helaas, de nieuwe M5 is nog niet in zijn geheel onthuld, maar BMW laat wel al het een en ander weten over de technische kant van de nieuwe spierbundel!

Zo meldt BMW dat de nieuwe M5 geen achterwielaandrijver is, maar juist over xDrive (vierwielaandrijving) beschikt. BMW belooft de precisie van achterwielaandrijving, met de grip van vierwielaandrijving. Om maar meteen een grote zorg weg te nemen: het systeem is zo in te stellen dat ook volledige achterwielaandrijving mogelijk is! Wie het DSC-systeem (stabiliteitscontrole) uitschakelt, kan uit drie M xDrive standen kiezen, waar RWD-mode er dus een van is. De overige standen heten 4WD en 4WD Sport.

Het hart van de M5 is een TwinPower 4,4-liter grote V8, hetzelfde blok als in de vorige M5, die gekoppeld is aan een nieuwe achttraps M Steptronic transmissie. Hoe krachtig de achtcilinder is, houdt BMW nog even onder de pet. De vorige M5 schopte het tot 560 pk, waar de zijn opvolger dus wel stevig overheen zal gaan. Wel laat BMW al weten dat de M5 een gemiddeld verbruik van 10,5 l/100 km moet kunnen halen en dat een sprint vanuit stilstand naar 100 km/h, ongetwijfeld door de aanwezigheid van xDrive, sneller af te ronden valt dan in de vorige M5. Die laatste nam er 4,4 tellen de tijd voor. De huidige M550i, eveneens met xDrive, weet het klusje al sneller te klaren.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Working...
                    X