Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jaguar F-Pace

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
    Bedankt, interessant artikel!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichten
      Is dit dan geen concurrent voor de RR Sport? Of wordt de jaguar heel wat goedkoper en lager gepositioneerd?
      Maar ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat er veel mensen zullen twijfelen tussen de RR Sport met viercilinder en de Jag, vist TATA hiermee dan niet wat in zijn eigen vijver? Of heb ik dit fout bekeken.
      Zeker en vast!
      Ik heb me voor alle zekerheid ingeschreven op volgende site:

Sent from somewhere, using Tapatalk
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
        Of ze nu een Evoque, een Sport of deze Jaguar verkopen zal hun niks uitmaken volgens mij. Het is toch allemaal dezelfde groep.

Ik vind het goed gezien van Jaguar & Land Rover, het is zoals de Duitsers die steeds maar niches bij creëren. Bijvoorbeeld bij BMW, vroeger was er enkel de 5 reeks. Ongeveer 10 jaar geleden introduceerden ze de X3. De X3 zal er misschien voor gezorgd hebben dat ze minder van de 5 reeks verkochten omdat er mensen overstapten van een 5 naar een X3. Maar als je bekijkt naar de som van de verkoopscijfers zal je zien dat ze in totaal meer verkocht hebben. En hoogstwaarschijnlijk zal Jaguar hier hetzelfde proberen doen.

Ik vind het alvast goed en de C-X17 ziet er ook prachtig uit.
        Waarheid natuurlijk . Maar ik ben een klein beetje een te "die-hard fan" van Jaguar die zal moeten wennen aan het feit dat het merk een SUV gaat bouwen . Beetje zoals de Porsche-puristen die moord en brand schreeuwden bij de introductie van de Cayenne, maar uiteindelijk zijn ze dankzij die laatste wel de meest winstgevende autofabrikant geworden. Als Jaguar diezelfde evolutie maakt...
        "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
          Zeker en vast!
          Ik heb me voor alle zekerheid ingeschreven op volgende site:

Bedankt voor de tip, heb me dan ook maar eens ingeschreven

Comment

Is dat niet wat groot tov een Macan,Evoque,x4?
            Niet eerder voor X5,Range sport en Cayenne?

Comment

De C stijl staat vrij schuin ivg met opgenoemde modellen, dus qua kofferruimte zal de Jag zeker kleiner zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                Is dat niet wat groot tov een Macan,Evoque,x4?
                Niet eerder voor X5,Range sport en Cayenne?
                Niet ten opzichte van de Macan, die zijn haast even groot. Wel een pak groter dan de Evoque. X4 weet ik niet maar die zal waarschijnlijk net iets kleiner zijn denk ik.
                Hij is wel een stuk kleiner dan de X5, RRS of Cayenne. Zal +/- 130mm verschillen.
                We vrezen dan ook voor de kofferinhoud. Blijkbaar nog weinig gegevens over te vinden.
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichten
                  De C stijl staat vrij schuin ivg met opgenoemde modellen, dus qua kofferruimte zal de Jag zeker kleiner zijn
                  Ik verwacht toch nog zo een 500L. Wat wil zeggen dat ie dan net iets meer volume zou hebben dan een 5GT bvb.

Comment

Blijkbaar nog weinig gegevens over te vinden.
                    Klein beetje logisch niet als ie waarschijnlijk pas begin 2016 op de markt komt (volgens Autocar toch). De kleine sedan in 2015 zal eerst alle voorrang krijgen. Zijn nog volop bezig met die nieuwe eigen 4-cilindermotoren... Nu had ik ook gehoopt dat ze hun eigen 6 cilinders diesels zouden bouwen, maar die blijven helaas Ford build tot 2020.
                    "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

Auto Review is hét magazine voor autoliefhebbers. In elke editie staan uitgebreide vergelijkende tests, het laatste autonieuws en de leukste reportages.

Met Vroom ben je helemaal mee. Lees hier het meest recente nieuws over je favoriete automerk. Of vind je ideale wagen, met de nodige rijtests en adviezen.

Ik begin stilletjes overtuigd te geraken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten

Auto Review is hét magazine voor autoliefhebbers. In elke editie staan uitgebreide vergelijkende tests, het laatste autonieuws en de leukste reportages.

Met Vroom ben je helemaal mee. Lees hier het meest recente nieuws over je favoriete automerk. Of vind je ideale wagen, met de nodige rijtests en adviezen.

Ik begin stilletjes overtuigd te geraken...
                        IRL echt een bangelijk machien!

Comment

Jaguar rolt mule SUV naar buiten

De Jaguar C-X17 was veel meer dan gewoon een showauto, het Engelse merk wil ook daadwerkelijk een SUV bij de dealers neerzetten. Een nieuwe mule bevestigt dit nog eens.

Onze spionagefotograaf trof deze auto aan in de buurt van de fabriek in Engeland. Het natrekken van het nummerbord leerde dat de auto eigendom was van Jaguar. Maar er bleek nog meer aan de hand: onder de kap van het prototype ligt volgens de informatie uit de database een nieuwe, 2,0-liter viercilinder turbomotor.

Dat zou heel goed kunnen, want ook Jaguar slaat aan het downsizen en dus moeten de benzine-instapversies van de toekomst viercilinders krijgen. Het blok is ook bestemd voor de kleine Jaguar XE (in die auto debuteert deze motor) en de volgende generatie XF. De SUV wordt ook met grotere motoren leverbaar.

Deze auto is dus nog een 'mule' en dus zien we hier nog niet de definitieve Jaguar SUV voor ons. De C-X17 Concept heeft ons echter al op meerdere autoshows een indicatie gegeven van wat we op designgebied kunnen verwachten. De SUV krijgt een aluminium structuur, wat voor een flinke gewichtsbesparing zorgt.

We moeten nog wel even geduld hebben voordat de SUV daadwerkelijk bij de dealers verschijnt. 2015 staat in het teken van de XE, dus het wordt op z'n vroegst 2016 dat Jaguar concerngenoot Land Rover gaat kannibaliseren.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

ik geloof er niet veel van als ze die in 2016 voor 35.000 euritjes in de markt willen zetten, als ge dan een leren interieurke pakt en wat satnav toestanden komt ge wel uit aan 45 k.
                              Moet je dat nu vergelijken met een xc60/q5/x3, of zit dat lager ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Ha, da klopt toch helemaal niet meer met de conceptversie.
                                Die lichten komen zo uit een gerestylde RR Evoque!!!

Comment

Ha, da klopt toch helemaal niet meer met de conceptversie.
                                  Die lichten komen zo uit een gerestylde RR Evoque!!!
                                  Ben je nu serieus?? Dit is gewoon een mule... Ze testen hier gewoon het onderstel en zetten er een herwerkt koetswerk van een bestaand model op...
                                  freude am fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                                    Ben je nu serieus?? Dit is gewoon een mule... Ze testen hier gewoon het onderstel en zetten er een herwerkt koetswerk van een bestaand model op...
                                    Ha, ja oké, ze hebben er dus het koetswerk van een Evoque opgezet? Lijkt mij wel logisch, komt uit dezelfde stal.

Comment

Volgens mij komt er ook wel een kleinere SUV van Jaguar als deze goed aanslaat.

Comment

Jaguar toonde met de C-X17 een vooruitblik op een luxe, sportieve SUV, die de Britten in 2016 in de showrooms willen parkeren. Vandaag zien we hoe de kolos op de Nürburgring aan tests wordt onderworpen.

Halverwege maart zagen we al hoe Jaguar de SUV de deur uit stuurde. Nu heeft onze spionagefotograaf de auto, als concept-car C-X17 gedoopt, vast weten te leggen op de Nürburgring.
                                        Wie bij het zien van de foto's moet denken aan een Range Rover, heeft helemaal gelijk. Jaguar heeft een Range Rover Sport aan stukken gezaagd om z'n carrosserie vervolgens boven op de basis van de nieuwe SUV te plaatsen. Onder de kap zal onder andere een - voor een dergelijke auto - relatief kleine viercilinder komen te liggen, die minder dan 100 gram CO2 per kilometer uitblaast. Liefhebbers van meer vermogen kunnen uiteraard ook bij de C-X17 terecht; er komen ook zes- en achtcilinders.
                                        In 2016 verwachten we de luxueuze Brit in de showrooms. Z'n uiterlijk zal weinig afwijken van de studiemodellen die we al meerdere malen hebben gezien.

Comment

Comment

Working...
                                          X