Oorspronkelijk geplaatst door Doa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Panamera II (2016)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenTesla.
Sent from my iPhone using Tapatalkprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Porsche is stilletjes bezig met de ontwikkeling van de nieuwe Panamera. Een nieuw prototype laat weer iets meer van de auto zien.
Onze spionagefotograaf betrapte de nieuwe Panamera in de buurt van de poolcirkel. We zien nu meer van de toekomstige achterlichten en bovendien hebben we voor het eerst beeld van het - grotendeels afgedekte - interieur. De achterlichtunits hebben trekken van die van de Panamera Sport Turismo Concept uit 2012.
Auto, Motor und Sport meldt dat de Panamera het nieuwe MSB-platform van de Volkswagen Group gaat gebruiken. De lichtere materialen zorgen voor een gewichtsdaling van ongeveer 100 kilogram.
Volgens het Duitse magazine wil Porsche de Panamera-lijn flink uitbreiden: het merk zou niet alleen een Limousine willen bouwen, maar ook een cabrio, een coupé en een shooting brake (zoals de Sport Turismo Concept).
Eerst is het echter tijd voor de nieuwe Limousine. We verwachten deze auto in 2016 bij de dealers.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Model S>>>>>>>>>>>>PanameraClassic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenMij lijkt ie beter, zonder die bochel vanachter.
Die bochel stoorde mij altijd het meest aan de Panamera. Nu klopt de lijn beter met die van een 911.
Comment
-
Ze moeten stoppen met de Panamera meer gestroomlijnd te maken, nu trekt het helemaal op niks
Hij is precies veel smaller geworden qua breedte (niet qua lengte) (that's what she said).
& WHAT? Een Porsche Panamera Cabrio? Oh god.
Ik vind dat die achterlichten trouwens veel weghebben van S-klasse coupé.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIk vel pas een oordeel als ik de auto in vol ornaat kan aanschouwen.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZo is het.
Comment
Comment