Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera II (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
    ik vind de huidige panamera een knappe wagen
    je bent er gewoon gewend aan geraakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Tesla.
      Was ik ook aan het denken

Sent from my iPhone using Tapatalk
      previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
      current : BMW 330D F30

Comment

Zo te zien is en blijft de Panamera aartslelijk (woord bestaat blijkbaar niet).

Comment

Porsche is stilletjes bezig met de ontwikkeling van de nieuwe Panamera. Een nieuw prototype laat weer iets meer van de auto zien.

Onze spionagefotograaf betrapte de nieuwe Panamera in de buurt van de poolcirkel. We zien nu meer van de toekomstige achterlichten en bovendien hebben we voor het eerst beeld van het - grotendeels afgedekte - interieur. De achterlichtunits hebben trekken van die van de Panamera Sport Turismo Concept uit 2012.
          Auto, Motor und Sport meldt dat de Panamera het nieuwe MSB-platform van de Volkswagen Group gaat gebruiken. De lichtere materialen zorgen voor een gewichtsdaling van ongeveer 100 kilogram.
          Volgens het Duitse magazine wil Porsche de Panamera-lijn flink uitbreiden: het merk zou niet alleen een Limousine willen bouwen, maar ook een cabrio, een coupé en een shooting brake (zoals de Sport Turismo Concept).
          Eerst is het echter tijd voor de nieuwe Limousine. We verwachten deze auto in 2016 bij de dealers.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Ze hebben precies grote kuis gehouden met de knoppen langs de pook.
                BMW X5 45e

Comment

Hij was al lelijk en nu is het nog erger

Comment

Ik vel pas een oordeel als ik de auto in vol ornaat kan aanschouwen.

Comment

Mij lijkt ie beter, zonder die bochel vanachter.

Comment

Model S>>>>>>>>>>>>Panamera
                        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                          Mij lijkt ie beter, zonder die bochel vanachter.
                          Volledig mee akkoord. Komt iets dichterbij het design van de Aston Martin Rapide (die wel een stuk knapper is).

Die bochel stoorde mij altijd het meest aan de Panamera. Nu klopt de lijn beter met die van een 911.

Comment

Ze moeten stoppen met de Panamera meer gestroomlijnd te maken, nu trekt het helemaal op niks

Hij is precies veel smaller geworden qua breedte (niet qua lengte) (that's what she said).

& WHAT? Een Porsche Panamera Cabrio? Oh god.

Ik vind dat die achterlichten trouwens veel weghebben van S-klasse coupé.
                            That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                            28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                            28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

zijprofiel is er inderdaad op vooruitgegaan, zoals iemand het hier al gezegd had, heeft de raamomlijsting wat weg van een Model S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Ik vel pas een oordeel als ik de auto in vol ornaat kan aanschouwen.
                                Zo is het.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Zo is het.
                                  Idd. Al staat de lijn mij nu al aan, ik denk dat ik hem knap ga vinden.

Comment

Dit staat mij ook zeer aan.

Comment

nu nog in 4wd en hybride (diesel of naft maakt mij niet uit),en ik geef dit een grote kans als mijn volgende auto

Comment

Impressie,

Comment

vreemde koplampen. verder vind ik het een mooie auto al zou ik toch nog steeds een CLS63 verkiezen boven de panamera :p
                                          lets have some more member berries

Comment

Working...
                                          X