Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera II (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door erind Bekijk Berichten
    Hij was al lelijk en nu is het nog erger
    Hopelijk hangen ze er niet te veel Johnny spoilers op of hij lijkt nog op een BMW M4 Dat zou pas een ramp zijn. De deftige 40'er en 50'er die dan op zijn look-alike M4 overal voor Johnny wordt uitgelachen

Maar het is allemaal onder de noemer ijzeren brol om van punt A naar punt B te rijden. Dat het nu een Porsche, BMW, Mercedes is. Dure rommel. Maar toch zal ik snel een bestelbon voor de nieuwe panamera tekenen. Hybride versie omdat dit fiscaal interessant is. En 2016 zou een perfecte datum van lancering zijn. Huidige is dan afgeschreven die mogen ze overnemen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk Berichten
      Hopelijk hangen ze er niet te veel Johnny spoilers op of hij lijkt nog op een BMW M4 Dat zou pas een ramp zijn. De deftige 40'er en 50'er die dan op zijn look-alike M4 overal voor Johnny wordt uitgelachen

Maar het is allemaal onder de noemer ijzeren brol om van punt A naar punt B te rijden. Dat het nu een Porsche, BMW, Mercedes is. Dure rommel. Maar toch zal ik snel een bestelbon voor de nieuwe panamera tekenen. Hybride versie omdat dit fiscaal interessant is. En 2016 zou een perfecte datum van lancering zijn. Huidige is dan afgeschreven die mogen ze overnemen
      Oh hier ben je er weer Ik weet niet waar je de spoilers vindt op de M4 hoor . Al goed heb ik nog 9 jaar te gaan tot ik 40 word en tot nu toe lacht niemand de M4 uit. De panamera zn achterkant denk ik wel precies een poepende hond . Heb je de panamera diesel met 250 pk'tjes
      Last edited by ; 18/03/2015, 15:49.

Comment

Het kontje wordt eleganter.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Tja toen ik 31 was vond ik een 993TT ook het van het en wou ik met niets anders rijden. Prioriteiten veranderen in het leven en me het ouder worden ga je dat meer relativeren. Het blijft duur speelgoed. En diesel heb ik nooit gehad en zal ik ook nooit hebben. De enige reden waarom ik hybride neem is de 90% fiscale aftrekbaarheid. Privé blijven het benzine verslindende sportwagens. Maar het zijn en blijven ook maar ijzeren hebbedingen. Gelukkig dat niemand met een M4 lacht. Of zou het een ander soort volk zijn waar je mee omgaat? Als ik bij een klant met een M4 aan kom dan mag ik direct een kruis over de verkoop zetten. Dan zeggen ze dat ik moet terug komen als ik volwassen ben geworden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Het kontje wordt eleganter.
            Om eerlijk te zijn neen. De dag dat ze een 991 hybride uitbrengen dan mogen ze leveren!

Comment

Als ik bij een klant met een M4 aan kom dan mag ik direct een kruis over de verkoop zetten. Dan zeggen ze dat ik moet terug komen als ik volwassen ben geworden
              bij ons geven ze ook die "BMW is for immature people" als reden op om BMW te weren bij de wagen keuze al denk ik niet dat je slechter overkomt in een BMW 6GC (al dan niet M) dan in een porsche of wat dan ook
              lets have some more member berries

Comment

Tja toen ik 31 was vond ik een 993TT ook het van het en wou ik met niets anders rijden. Prioriteiten veranderen in het leven en me het ouder worden ga je dat meer relativeren. Het blijft duur speelgoed. En diesel heb ik nooit gehad en zal ik ook nooit hebben. De enige reden waarom ik hybride neem is de 90% fiscale aftrekbaarheid. Privé blijven het benzine verslindende sportwagens. Maar het zijn en blijven ook maar ijzeren hebbedingen. Gelukkig dat niemand met een M4 lacht. Of zou het een ander soort volk zijn waar je mee omgaat? Als ik bij een klant met een M4 aan kom dan mag ik direct een kruis over de verkoop zetten. Dan zeggen ze dat ik moet terug komen als ik volwassen ben geworden
                De M4 is mijn speelgoed dus boeit niet wat klanten denken. Die beoordelen mijn skills en niet mijn auto's. Ik heb nog 2 andere auto's die zakelijk gebruikt worden

Comment

Inderdaad straf, zoiets van een auto laten afhangen, een idioot met het juiste soort auto is dus een topverkoper, ik zou er met een oude fiets naartoe gaan dan
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                    Inderdaad straf, zoiets van een auto laten afhangen, een idioot met het juiste soort auto is dus een topverkoper, ik zou er met een oude fiets naartoe gaan dan
                    Precies, maar ondertussen kennen we PforEver wel

Comment

Veel hangt af van de sector waarin je werkt, het type klanten waarvoor je werkt, je functie binnen het bedrijf en je leeftijd. Ik zou perfect met een M3/M4 naar klanten kunnen gaan.
                      OO 00 OO

Comment

Oh hier ben je er weer Ik weet niet waar je de spoilers vindt op de M4 hoor .
                        De verhoogde kofferklep bijvoorbeeld. Functioneel is het wel.

Hier een foto van een Nascar racewagen die ook zo een spoiler heeft, al is deze wel een pak meer uitgesproken. Je merkt direct een verschil in luchtstroming.

Wat Pforever met Johnny spoilers bedoelt blijft me ook een raadsel...
                        Last edited by ; 19/03/2015, 13:10.

Comment

Ik durf toch wel te zeggen dat de nieuwe M3/M4 zwaar 'gespoilerbumperd' is. Het is echt op het randje van nog net stijlvol, want elk lipje of lijstje dat je er nog ophangt maakt er direct een tuningkar van. Imo hé.
                          OO 00 OO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichten
                            De verhoogde kofferklep bijvoorbeeld. Functioneel is het wel.

Hier een foto van een Nascar racewagen die ook zo een spoiler heeft, al is deze wel een pak meer uitgesproken. Je merkt direct een verschil in luchtstroming.

Wat Pforever met Johnny spoilers bedoelt blijft me ook een raadsel...
                            Dat weet ik ook niet. Hij is wel een figuurtje Heeft in een andere topic geschreven dat hij last had van bumperklevers maar dat hij ook geniet als hij 50 rijdt waar hij 70 mag . Hoe zou dat komen dat je dan last hebt. Ik heb in ieder geval geen idee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Ik durf toch wel te zeggen dat de nieuwe M3/M4 zwaar 'gespoilerbumperd' is. Het is echt op het randje van nog net stijlvol, want elk lipje of lijstje dat je er nog ophangt maakt er direct een tuningkar van. Imo hé.
                              Daar ben ik met je eens de M3 een beetje meer dan de M4

Comment

Is nu toch met alle M modellen van BMW aan het gebeuren. Wil je iets ingetogen zal je naar Alpina moeten gaan.
                                En je hebt zeker wel gelijk dat ze voor en achterbumpers extreem gestyled zijn. Maar ik ga er toch van uit dat de voorbumper nog wel enigzins functioneel ontworpen is.
                                Die powerdome en sleuven in achterbumper zijn natuurlijk gewoon voor de show.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichten
                                  Is nu toch met alle M modellen van BMW aan het gebeuren. Wil je iets ingetogen zal je naar Alpina moeten gaan.
                                  En je hebt zeker wel gelijk dat ze voor en achterbumpers extreem gestyled zijn. Maar ik ga er toch van uit dat de voorbumper nog wel enigzins functioneel ontworpen is.
                                  Die powerdome en sleuven in achterbumper zijn natuurlijk gewoon voor de show.
                                  De M3 is nooit stijlvol geweest imo. De E92 niet de E46 niet. Ik vind de styling goed en redelijk in your face. Ingetogen moet die zeker niet zijn.

Comment

De M3 is 'dikker' dan een gewone BMW, en dat verschil mag er zijn. Zo'n M is een waanzinnig getalenteerde auto, en dat mag opvallen. Ik ben er alleszins zot van.
                                    OO 00 OO

Comment

De huidige panamera zal snel gedateerd lijken. Net zoals de eerste generatie cayenne.

Op zich vond ik een panamera turbo wel lekker dik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                        De huidige panamera zal snel gedateerd lijken. Net zoals de eerste generatie cayenne.

Op zich vond ik een panamera turbo wel lekker dik.
                                        De GTS ook. Die grote spoiler dat zo uitklapt vind ik nice en verbetert die lelijke achterkant.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                          De auto is net zoals de eerste drie seconden indruk van iemand wel degelijk bepalend of er een contract zal getekend kunnen worden of niet. Als je er met een dacia duster aan komt en je moet dan over een vijf-jaren contract en een bedrag met zes nullen gaan onderhandelen dan ben je gewoon niet geloofwaardig. Kom je er met een sportwagen genre M3/M4 dan denken ze dat je zelf misschien geen vijf jaar gaat leven (Johhny en machogehalte = tegen een boom plakken). Kom je er met een duurdere en luxe vierdeurs dan ben je al veel betrouwbaarder. En om het bij BMW termen te zeggen : een BMW 6 GC is dus wel algemeen aanvaard. Een BMW 6 coupe niet.

Precies, maar ondertussen kennen we PforEver wel
                                          Verschil is dat ik geen M4 meer nodig heb om mij nog te moeten bewijzen. Ik moet me helemaal niet meer bewijzen. Of de vier belangrijkste woorden in het leven : ik moet helemaal niets

Comment

Working...
                                          X