Oorspronkelijk geplaatst door PforEver
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Panamera II (2016)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk BerichtenDe auto is net zoals de eerste drie seconden indruk van iemand wel degelijk bepalend of er een contract zal getekend kunnen worden of niet. Als je er met een dacia duster aan komt en je moet dan over een vijf-jaren contract en een bedrag met zes nullen gaan onderhandelen dan ben je gewoon niet geloofwaardig. Kom je er met een sportwagen genre M3/M4 dan denken ze dat je zelf misschien geen vijf jaar gaat leven (Johhny en machogehalte = tegen een boom plakken). Kom je er met een duurdere en luxe vierdeurs dan ben je al veel betrouwbaarder. En om het bij BMW termen te zeggen : een BMW 6 GC is dus wel algemeen aanvaard. Een BMW 6 coupe niet.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk BerichtenDe auto is net zoals de eerste drie seconden indruk van iemand wel degelijk bepalend of er een contract zal getekend kunnen worden of niet. Als je er met een dacia duster aan komt en je moet dan over een vijf-jaren contract en een bedrag met zes nullen gaan onderhandelen dan ben je gewoon niet geloofwaardig. Kom je er met een sportwagen genre M3/M4 dan denken ze dat je zelf misschien geen vijf jaar gaat leven (Johhny en machogehalte = tegen een boom plakken). Kom je er met een duurdere en luxe vierdeurs dan ben je al veel betrouwbaarder. En om het bij BMW termen te zeggen : een BMW 6 GC is dus wel algemeen aanvaard. Een BMW 6 coupe niet.
Verschil is dat ik geen M4 meer nodig heb om mij nog te moeten bewijzen. Ik moet me helemaal niet meer bewijzen. Of de vier belangrijkste woorden in het leven : ik moet helemaal niets
Ik zou evenveel respect hebben voor iemand die met een fiets komt maar bon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Zou hier nu de dieselhybride zoals in de q7 etron beschikbaar worden? liefst ook nog 4 wd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk BerichtenDe auto is net zoals de eerste drie seconden indruk van iemand wel degelijk bepalend of er een contract zal getekend kunnen worden of niet. Als je er met een dacia duster aan komt en je moet dan over een vijf-jaren contract en een bedrag met zes nullen gaan onderhandelen dan ben je gewoon niet geloofwaardig. Kom je er met een sportwagen genre M3/M4 dan denken ze dat je zelf misschien geen vijf jaar gaat leven (Johhny en machogehalte = tegen een boom plakken). Kom je er met een duurdere en luxe vierdeurs dan ben je al veel betrouwbaarder. En om het bij BMW termen te zeggen : een BMW 6 GC is dus wel algemeen aanvaard. Een BMW 6 coupe niet.
Verschil is dat ik geen M4 meer nodig heb om mij nog te moeten bewijzen. Ik moet me helemaal niet meer bewijzen. Of de vier belangrijkste woorden in het leven : ik moet helemaal niets
Ik heb maar 1 zware investering gedaan in men leven , aankoop nieuwbouw woning van 300000 euro
Alle aannemers kregen zelfde plan + lastenboek. Heb dan een 15 tal verkopers over de deur gehad.
Het prijsverschil tussen de duurste en goedkoopste was maar liefst 100000 euro voor een zelfde woning.
Voor de verkoper binnen was kon ik inderdaad al zien aan de wagen wat de prijs ging worden.
De gene met de duurste een Porsche was ook de gene met de duurste offerte en de grootste mond.
Uiteindelijk gekocht bij Bostoen was een verkoper in loondienst reed met een oude rode Ford mondeo van 8 jaar oud met in grote letter Bostoen op de zijkant.
Uiteindelijk moet die Porsche of BMW ook betaalt worden van de winst die een bedrijf maakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door x3driver Bekijk BerichtenGeweldige redenering
Ik heb maar 1 zware investering gedaan in men leven , aankoop nieuwbouw woning van 300000 euro
Alle aannemers kregen zelfde plan + lastenboek. Heb dan een 15 tal verkopers over de deur gehad.
Het prijsverschil tussen de duurste en goedkoopste was maar liefst 100000 euro voor een zelfde woning.
Voor de verkoper binnen was kon ik inderdaad al zien aan de wagen wat de prijs ging worden.
De gene met de duurste een Porsche was ook de gene met de duurste offerte en de grootste mond.
Uiteindelijk gekocht bij Bostoen was een verkoper in loondienst reed met een oude rode Ford mondeo van 8 jaar oud met in grote letter Bostoen op de zijkant.
Uiteindelijk moet die Porsche of BMW ook betaalt worden van de winst die een bedrijf maakt.
Het is niet omdat die verkoper met zijn oude mondeo langs kwam, dat de grote baas van bostoen niet met een dikke auto rijdt he lol.
Comment
-
We moeten nog even wachten op de nieuwe Panamera. Om het wachten te verzachten, heeft onze spionagefotograaf een reeks nieuwe foto's van de vijfdeurs Porsche weten te schieten.
Porsche heeft het er maar druk mee. Achter de schermen wordt druk aan turbomotoren gewerkt en ook het uiterlijk van de 911 krijgt binnenkort een kleine update. Gelijktijdig spendeert een andere groep techneuten z'n tijd aan het ontwikkelen van een splinternieuwe Panamera!
We zien een tweetal ingepakte Panameras. De nieuwe vijfdeurs lijkt een iets minder pompeus getekende koets mee te krijgen, een exterieur dat designkenmerken zal hebben van de Panamera Sport Turismo, een studiemodel waar we in 2012 kennis mee konden maken. Het is voor het eerst dat we iets van het interieur kunnen zien. We zien hoe de binnenzijde van de portieren is vormgegeven en ook een stuk van de middentunnel en -console schemeren door het raam heen.
De tweede generatie Panamera komt op de nieuwe MSB-basis van de Volkswagen Group te staan. Door het gebruik van lichtere materialen moet Porsche's langste zo'n 100 kilo afslanken. We zullen nog tot volgend jaar moeten wachten voor we de nieuwe Panamera in z'n geheel kunnen zien.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door orange Bekijk BerichtenZiet er afschuwelijk uit. Porsche, kijk eens naar Maserati en Aston Martin om te zien hoe het moet.
Maar ja, zal wel weer goed verkopen zeker? 100 Panamera's voor 1 Rapide of Quattroporte ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk BerichtenPanamera is niet echt een verkoopskanon. Zeker in de VS, de bekangrijkste markt voor Porsche, breekt hij geen potten.
Comment
Comment