Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• in basisversie, en wie koopt dat?

De prijzen nu zijn ook niet echt representatief.
    Een paar maand wachten, en er zijn pakketjes te krijgen, waarvan de prijzen wel iets geloofwaardiger zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
      Als je de gelijkenissen met de C en S wegdenkt, dan is dit wel de eerste keer dat de E geen hoekig, naar de smaak van sommigen wat te lomp, ontwerp heeft, maar een werkelijk elegante lijn heeft.

De W212 had een paar hoekige trekjes, maar zijn voorganger, de W211 had geen enkele rechte hoek en ook op de vermaledijde W210 moet je toch ver gaan zoeken naar een rechte hoek (een roestige plek was dan weer sneller gevonden ).

Comment

• Heb er op het salon in gezeten. Ziet er echt goed uit en van dichtbij gelukkig te onderscheiden van de C wegens iets andere proporties.

Grootste probleem: ik meet 1m90 en zat achteraan met mijn haar in't dak. Teleurstellend voor een model dat vooral als taxi gekocht wordt.

Comment

• ik gokte dat de 6 in lijn diesel ook gelijk mee van start ging gaan...maar wrs ingehouden owv milieu zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
            De W212 had een paar hoekige trekjes, maar zijn voorganger, de W211 had geen enkele rechte hoek en ook op de vermaledijde W210 moet je toch ver gaan zoeken naar een rechte hoek (een roestige plek was dan weer sneller gevonden ).
            ik vind de pfl 210 algemene lijn erg hoekig, het is net een 124 waar ze rondingen in hadden geschopt, enige ronding waren de paasieren zonder mercedeslijnen in de achterlichten heel vreemd
            pas bij introduktie van 208 kwam de schoonheid van het ontwerp tot uiting (vind een 208 1 van de sierlijkste benzen)

Comment

• Je ziet zo al dat die schermen enorm reflecteren en dan staat er nog geen zon op, daar dan nog eens pianolak lijsten bij en het feest kan niet op.
              Er is wel degelijk een reden waarom ze de tellers meestal een beetje inkapselen . Ik zou er ook maar een microvezel bij leggen om het stof af te nemen om de 2 uur. Nee, niet geslaagd voor mij.

Comment

• Mercedes E-Klasse (2016)

Ik ga 'm morgen zien in Brussel. Ben dus benieuwd wat ik er ga van vinden.
                Gisteren ben ik mijn C450 gaan afhalen, en mijn eerste indrukken zijn enkel maar goed.
                De prijs van deze E350 lijkt me heel normaal. Mijn 530d kostte 5 jaar geleden ook al 85k euro.
                Als je in deze klasse wil shoppen, je een dikke motor wil, en veel opties, dan weet je dat je min. 75k euro veil moet hebben.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Er komt ook een coupé

OO 00 OO

Comment

• Waarom doen ze moeite om hem te camoufleren? Precies of we weten niet dat het de C/S is maar dan groter/kleiner....

Comment

• En weer dat kleine ruitje achteraan.

Comment

• Ik vind de S coupé waanzinnig knap, terwijl ik de C coupé net minder knap vind door z'n veel te kort hanggat. Ik hoop dat de E qua verhoudingen beter gaat zijn, en dus echt een kleine S coupé gaat worden.
                        OO 00 OO

Comment

• tzou idd om een kleine S coupe gaan in tegenstelling tot de C coupe die vb een B stijl heeft
                          lets have some more member berries

Comment

• OO 00 OO

Comment

• Amaai mijne frak!!

Comment

• Hier zie je dat die grille enkel op een coupé hoort en niet op een sedan..

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.
                                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Zie nix ian :-)

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                    Hier zie je dat die grille enkel op een coupé hoort en niet op een sedan..

+1

Comment

• Was op bmwmb z'n foto dat ik het had. Mss toch beter z'n post gequote.

@bobo dus

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Had het wel door :-)

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Ik lees hier net op de website benzinsider.com dat de 'gewone' E43 AMG zo'n $160.000 zou gaan kosten? Dat lijkt mij toch ergens een fout of niet? Bron: http://www.benzinsider.com/2016/10/c...3-sell-160000/

Comment

Working...
                                          X