Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tellers doen me aan een ouwe porsche denken

Comment

• ik vind het positief dat men terug afstapt van die i-pad maar dat dashbord ziet er op die foto's afschuwelijk uit :/
      lets have some more member berries

Comment

• Wat maakt die bovenkant van het dashboard het dashboard spuuglelijk. De designer een beetje te ver uitgeschoten met zijn potlood? Of is het bedoeld als tafel zodat vertegenwoordigers ed gemakkelijk hun boterhammen en papieren erop kunnen leggen?

Comment

• het heet dan ook de boordplank

Comment

• Niet mis.
            Ontwerp van de S en de C ligt mij niet zo erg. Enorm braaf en conformistisch opdat iedereen er van zou houden. Hebben ze geleerd van de F10. Wel jammer dat de E precies net zo'n ontwerp meekrijgt maar wel te begrijpen ergens.
            Vind de E wel de mooiste uit het rijtje, niet te groot en niet te klein.

Ongelooflijk duidelijk een E in zijaanzicht.
            Last edited by Gere; 09/10/2015, 21:55.
            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Had mijn zinnen gezet op de nieuwe E coupé / cabrio AMG, maar na het zien van deze foto's krijg ik toch serieuze twijfels ... foto's hierboven van de sedan vallen mij dik tegen tot nu toe 😢

Comment

• die volgen pas in 2017 denk ik toch .. tijd genoeg om hem nog "te smaken"

Comment

• Ik geloof nooit dat deze tellers het gaan halen... Sterk staaltje af/misleiding kwa dashboard net zoals ze aan de buitenkant doen..

Comment

• Ook die lelijke achterlichten die niet tegen de kofferklep aansluiten, en die fake uitlaten, zoals bij de C en S..

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.
                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• fake uitlaten zijn het toch niet? je ziet de uitlaten aan beide zijden mooi aansluiten op die siertips in de bumper
                      lets have some more member berries

Comment

• Daar staat ie dan op het eerste kruispunt met zijn 4 pinkers op... please wait

Comment

• kleimodel ; vakmanschap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                            kleimodel ; vakmanschap

Wat is het nut eigenlijk van zo'n kleimodel?
                            Buiten het feit dat het inderdaad pure vakmanschap is!
                            2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                            2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                            2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                            dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                            http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• is nog altijd de beste manier om kleine zaken snel en makkelijk (vakmanschap !) bij te sturen. Computermodellen zijn niet hetzelfde als real life en andere reproduktie technieken leiden meer af (men is te veel met de techniek van het reproduceren bezig, dan met vormgeven). Om één of andere reden is dit met klei minder het geval.
                              Maw. het zit voor een deel in de kop , maar ik kan er mij wel iets van voorstellen.

Comment

• om het uitgetekend design irl te zien, 1000 computermodellen laten niet zien wat een kleimodel doet

Comment

• waarom staat die nummerplaat daar op ?

Comment

• om naar de uitstootcertifiering te bollen

Comment

• wordt dan soms ook gebruikt (met folie of spuiten) om lichtreflectie te checken, zoals hier voor de X6 (sorry voor off topic)

Last edited by ; 15/10/2015, 21:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        om naar de uitstootcertifiering te bollen

Comment

Working...
                                        X