Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat maakt die bovenkant van het dashboard het dashboard spuuglelijk. De designer een beetje te ver uitgeschoten met zijn potlood? Of is het bedoeld als tafel zodat vertegenwoordigers ed gemakkelijk hun boterhammen en papieren erop kunnen leggen?
Niet mis.
Ontwerp van de S en de C ligt mij niet zo erg. Enorm braaf en conformistisch opdat iedereen er van zou houden. Hebben ze geleerd van de F10. Wel jammer dat de E precies net zo'n ontwerp meekrijgt maar wel te begrijpen ergens.
Vind de E wel de mooiste uit het rijtje, niet te groot en niet te klein.
Had mijn zinnen gezet op de nieuwe E coupé / cabrio AMG, maar na het zien van deze foto's krijg ik toch serieuze twijfels ... foto's hierboven van de sedan vallen mij dik tegen tot nu toe 😢
Ook die lelijke achterlichten die niet tegen de kofferklep aansluiten, en die fake uitlaten, zoals bij de C en S..
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
is nog altijd de beste manier om kleine zaken snel en makkelijk (vakmanschap !) bij te sturen. Computermodellen zijn niet hetzelfde als real life en andere reproduktie technieken leiden meer af (men is te veel met de techniek van het reproduceren bezig, dan met vormgeven). Om één of andere reden is dit met klei minder het geval.
Maw. het zit voor een deel in de kop , maar ik kan er mij wel iets van voorstellen.
Comment