Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
    Ik geloof nooit dat deze tellers het gaan halen... Sterk staaltje af/misleiding kwa dashboard net zoals ze aan de buitenkant doen..
    ik hoop dat deze tellers het halen, wetende dat de meeste een digi-dash zullen krijgen, ik vind ze knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krike Bekijk Berichten
      Daar staat ie dan op het eerste kruispunt met zijn 4 pinkers op... please wait

ik moet zeggen dat het in mn C klasse rampzalig traag is . die tablet heeft de hardware van een kruidvat tablet van 49euro denk ik.
      Durf eens een verkeerde straat nemen in een stad, je gps heeft er langer over nodig om een reroute uit te rekenen dan je tijd hebt in het drukke verkeer..
      klote gps

Comment

• is dat ook met zo'n roze auto ?

ik weet niet hoe die bij die vrienden van mij ingesteld staat, maar das al te gek, neem je de n49 naar knokke probeert die je hele tijd naar de e17 te sturen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichten
          ik moet zeggen dat het in mn C klasse rampzalig traag is . die tablet heeft de hardware van een kruidvat tablet van 49euro denk ik.
          Durf eens een verkeerde straat nemen in een stad, je gps heeft er langer over nodig om een reroute uit te rekenen dan je tijd hebt in het drukke verkeer..
          klote gps
          Dat belooft...
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• gij hebt command, vlg mij niet dezelfde

of is het auto-tje op het scherm bij command ook roos

Comment

• Hij heeft kunnen meerijden met een protoype

Comment

• Wordt mooi.
                OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  gij hebt command, vlg mij niet dezelfde

of is het auto-tje op het scherm bij command ook roos
                  Die Garmin GPS die ze erin steken is idd pokketraag en hopeloos verouderd, schandalig dat ze dat nog durven aanbieden en uiteindelijk toch ook enkele honderden euro's voor aanrekenen, dan plak ik liever een tomtom voor dat ipadscherm ...

Comment

• dat zou ik ook doen, natuurlijk mag de garmin niet te goed zijn want dan kunnen ze command ni duur verkopen (en ze weten toch dat leasers verplicht zijn gps te bestellen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      dat zou ik ook doen, natuurlijk mag de garmin niet te goed zijn want dan kunnen ze command ni duur verkopen (en ze weten toch dat leasers verplicht zijn gps te bestellen)
                      dat klopt, maar ik vind het echt beschamend, heb proefgereden met een GLC met die GPS, en dat is echt vele stappen terug tov mijn BMW professional, die toch ook bijna 5j oud is ...
                      Ik begrijp dat er verschil moet zijn, maar moet hij daarom echt zoooooo traag zijn? Steek het verschil dan in features en integratiemogelijkheden

Comment

• dat hij traag reageert ok...en dat de roze auto wat om mee te lachen is ook akkoord, maar hij geeft wel aan op welke strook je dient voor te sorteren en tenslotte dient het ook maar daar voor, voor mij hoeven reeele graphiqs of een oversized scherm uiteindelijk ook niet, ik luister toch meestal gewoon de stem en dat voordeel heb je wel bij garmin en niet bij tomtom die wordt overstemt door de radio

Comment

• in een benz hoort gewoon een comand systeem
                          lets have some more member berries

Comment

• De navigatie in mijn E is wel erg goed eigenlijk, niets op aan te merken.
                            Dus bij A,B,C en afgeleiden is het erop achteruit gegaan? Misschien geldt dat niet voor de E?
                            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• jou E heeft de NTG4.5
                              de W205 enzo hebben ondertussen de volledig andere NTG5 die met oa google maps werkt
                              lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                De navigatie in mijn E is wel erg goed eigenlijk, niets op aan te merken.
                                Dus bij A,B,C en afgeleiden is het erop achteruit gegaan? Misschien geldt dat niet voor de E?
                                op abc heb je ook command zowel als garmin ? niet ?

Comment

• Yep.

Comment

• moet nieuwe wagen bestellen, maar de nieuwe E komt pas met een 220D uit eerst, en pas tegen sep okt met een 200 motor, spijtig.Ben nu aan het twijfelen om huidige E te bestellen met een shit load aan gratis opties of terug een C maar nu in break ... luxe problemen

Comment

• Doe mij maar een E, die wagen is volledig uitgerijpt en er zijn mooie condities momenteel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThaFonz Bekijk Berichten
                                        [ATTACH]109675[/ATTACH]

[ATTACH]109676[/ATTACH]

[ATTACH]109677[/ATTACH]

[ATTACH]109678[/ATTACH]

Bron: http://blog.mercedes-benz-passion.co...niger-tarnung/
                                        Cool!

Comment

• OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X