Oorspronkelijk geplaatst door RedFive
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-Klasse (2016)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door krike Bekijk BerichtenDaar staat ie dan op het eerste kruispunt met zijn 4 pinkers op... please wait
Durf eens een verkeerde straat nemen in een stad, je gps heeft er langer over nodig om een reroute uit te rekenen dan je tijd hebt in het drukke verkeer..
klote gps
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichtenik moet zeggen dat het in mn C klasse rampzalig traag is . die tablet heeft de hardware van een kruidvat tablet van 49euro denk ik.
Durf eens een verkeerde straat nemen in een stad, je gps heeft er langer over nodig om een reroute uit te rekenen dan je tijd hebt in het drukke verkeer..
klote gpsOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtengij hebt command, vlg mij niet dezelfde
of is het auto-tje op het scherm bij command ook roos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendat zou ik ook doen, natuurlijk mag de garmin niet te goed zijn want dan kunnen ze command ni duur verkopen (en ze weten toch dat leasers verplicht zijn gps te bestellen)
Ik begrijp dat er verschil moet zijn, maar moet hij daarom echt zoooooo traag zijn? Steek het verschil dan in features en integratiemogelijkheden
Comment
-
dat hij traag reageert ok...en dat de roze autowat om mee te lachen is ook akkoord, maar hij geeft wel aan op welke strook je dient voor te sorteren en tenslotte dient het ook maar daar voor, voor mij hoeven reeele graphiqs of een oversized scherm uiteindelijk ook niet, ik luister toch meestal gewoon de stem en dat voordeel heb je wel bij garmin en niet bij tomtom die wordt overstemt door de radio
Comment
-
De navigatie in mijn E is wel erg goed eigenlijk, niets op aan te merken.
Dus bij A,B,C en afgeleiden is het erop achteruit gegaan? Misschien geldt dat niet voor de E?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenDe navigatie in mijn E is wel erg goed eigenlijk, niets op aan te merken.
Dus bij A,B,C en afgeleiden is het erop achteruit gegaan? Misschien geldt dat niet voor de E?
Comment
-
moet nieuwe wagen bestellen, maar de nieuwe E komt pas met een 220D uit eerst, en pas tegen sep okt met een 200 motor, spijtig.Ben nu aan het twijfelen om huidige E te bestellen met een shit load aan gratis opties of terug een C maar nu in break ... luxe problemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThaFonz Bekijk Berichten[ATTACH]109675[/ATTACH]
[ATTACH]109676[/ATTACH]
[ATTACH]109677[/ATTACH]
[ATTACH]109678[/ATTACH]
Bron: http://blog.mercedes-benz-passion.co...niger-tarnung/
Comment
Comment