Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Afgaande op die laatste foto vind ik dat bovendeel van het dashboard veel te zwaar in verhouding tot het mooi gevormde onderdeel, en dat om dat scherm in gebouwd te krijgen. Geef mij dan toch daar die 'ipad'.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• waarom moeten die schermen ook zo groot zijn? de 8" display is meer dan voldoende imo
      lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        dat zou ik ook doen, natuurlijk mag de garmin niet te goed zijn want dan kunnen ze command ni duur verkopen (en ze weten toch dat leasers verplicht zijn gps te bestellen)
        Is dat zo, is me niet verteld. Enkel metaalkleur, airco en in de hogere klasses leer. (tot over 3 jaar moest er wel alarm Mercedes bij leaseplan)
        Ik heb nog de becker en ben daar redelijk tevreden mee. Prijs van command is belachelijk. zou liever Waze kunnen projecteren op het scherm.

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

• die touchpad mogen ze er ook afgooien, werkt langs geen kanten deftig, en bij manueel stoort het tegen je arm soms.Ik heb het ook disabled staan in mn wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Str03mf Bekijk Berichten
            Is dat zo, is me niet verteld. Enkel metaalkleur, airco en in de hogere klasses leer. (tot over 3 jaar moest er wel alarm Mercedes bij leaseplan)
            Ik heb nog de becker en ben daar redelijk tevreden mee. Prijs van command is belachelijk. zou liever Waze kunnen projecteren op het scherm.

ik weet niet of dat een algemene regel is (blijkbaar dan toch niet) maar ik hoor dat toch vaak dat ze verplicht zijn het te nemen en idd ook metallic en geen schreeuwerige kleuren

Comment

dat zou ik ook doen, natuurlijk mag de garmin niet te goed zijn want dan kunnen ze command ni duur verkopen (en ze weten toch dat leasers verplicht zijn gps te bestellen)
              Oorspronkelijk geplaatst door Str03mf Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              ik weet niet of dat een algemene regel is (blijkbaar dan toch niet) maar ik hoor dat toch vaak dat ze verplicht zijn het te nemen en idd ook metallic en geen schreeuwerige kleuren
              Er bestaan op dit vlak geen vaste regels, hangt af van 't bedrijf waar voor je werkt. GPS is zeker niet overal verplicht (metaalkleur, bluetooth GSM connectie wel). Hangt gewoon af van de werkgever, vaak mag je alleen een vierdeurs nemen, geen cabrio, er zijn bedrijven die ook SUV verbieden, een max CO2 vooropstellen, een max aankoopbedrag, een max cilinderinhoud, een vast merk, een beperkte selectie kleuren, brandstoftype verplichten (meestal alleen diesel, maar ken bedrijf waar plug-in hybrid verplicht is), lederen interieur verplichten,
              BMW 420dA : >>>

Comment

• fancy stuff maar ik blijf die 2 display's en dat dash afschuwelijk vinden op die manier
                lets have some more member berries

Comment

• Al de nieuwe functies ongelooflijk

This is certainly the most spectacular thing we have had the honor to do: an exclusive prototype ride with the all-new W213 generation E-Class weeks before i...

Comment

• Djeez, die schermen
                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Het volledige interieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
                        Die gaat serieus op de S beginnen lijken ..

Comment

• Ze waren verplicht de E-klasse ook het digitaal dashboard te geven.
                          Wellicht krijgt de C-klasse facelift dit ook.

Comment

• De basisversies blijken toch nog een min of meer analoge tellerpartij te krijgen:

Comment

• beide prachtig, al is de ruimte voor dat grotere scherm op de basis wel zichtbaar aanwezig...maar dat genereert extra €€€

Comment

beide prachtig
                                Ben blij dat smaken kunnen verschillen

Comment

• Was het werkelijk nodig dat klokje te behouden, dat lijkt me toch niet meer te passen in zo'n modern interieur.

Comment

• mss optionele koekoek erin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                      Was het werkelijk nodig dat klokje te behouden, dat lijkt me toch niet meer te passen in zo'n modern interieur.
                                      Ik vind het onbegrijpelijk dat het geschrapt werd in het dashboard onlangs. Voor mij is dat het meest gebruikte instrument in de auto. Meestal is het belangrijkste in een auto op tijd zijn en dan is zo'n duidelijke analoge klok zeer comfortabel en zinvol. Ik vermoed dat sommigen deze ervaring wel herkennen.
                                      De huidige kitscherige afgeleide daarvan is inderdaad maar een mager alternatief.

Een swipe-functie! Zó 2004!
                                      Het is natuurlijk geweldig dat de E enorm blijft innoveren, daarom is het een Mercedes E-klasse. Mede hierdoor en Met zijn conformistische brave uiterlijk wordt het ditmaal vast een zéér stevige concurrent voor de 5.
                                      Zo'n digitaal dashboard biedt wellicht enorm veel voordelen maar wie zit er eigenlijk te wachten op al die high-tech? Ik zou anno 2015 van Mercedes eigenlijk radicale ontwikkelingen verwachten op vlak van de motor in plaats van gadgets als 63 verschillende interieurkleuren of tellertypes en twee opvallende uitlaten.

De interieurvormgeving is natuurlijk erg chique en mooi. Die vormgeving wil je natuurlijk doen geloven dat je net zo'n interieur hebt als in de S maar dat blijkt dan toch net even anders te zijn als je erin zit. Ik vind dat eigenlijk een beetje flauw. Hou meer van een eerlijk eigen karakterontwerp dat de E tot dusver altijd had.
                                      Bij de C(-coupé) is het natuurlijk nog erger. Lijkt binnen en buiten wel ergens op een S en dat maakt hem misschien wel chic maar evenzeer inferieur.
                                      Ik hoop dus alsnog op een enigzins verrassend uiterlijk voor de E.
                                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• de 651 als vb is natuurlijk in 2015 niet zelfde aan die van 2008 ook al zijn de waardes kwa vermogen en koppel onverandert er is continue ontwikkeling en ik ga ervan uit dat de 654 toch met de lancering van deze gaat komen

Comment

Working...
                                        X