Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Ik kijk er naar uit.

Comment

• tis een gekrompen S of opgeblazen C. tis maar hoe je het bekijkt. interieur en techniek zijn de sterke kanten al kan het interieur me toch niet volledig overtuigen
        lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          Ik kijk er naar uit.
          Ik ook! Gaat weer knap zijn
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Zijn de afmetingen van de nieuwe E-klasse al gekend? Zo ja, kan mij die iemand geven aub?

Comment

• amateurvideo

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Is die direct na de premiere te bestellen in belgie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
                  Is die direct na de premiere te bestellen in belgie?
                  Op deze pagina zal er na de voorstelling wel een persbericht komen en zal info staan vanaf wanneer bestelbaar: http://media.daimler.com/dcmedia-belu/home/nl

Comment

• + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• op 6 min zie je de (afwijkende) kont

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        amateurvideo

+ YouTube Video
                        tot en met 2002 vind ik ze stuk voor stuk geweldig.
                        De laatste 2 modellen vind ik niet echt geslaagd.

Comment

• geef mij maar de 211 facelift en 212 prefacelift als mooiste E's ooit
                          lets have some more member berries

Comment

• Mijn gedacht.

Comment

• ik snap het wel, als je 1 mb dash ziet heb je ze allemaal gezien, en zeker als je vorig model rijdt

maar tis echt superb

Comment

• Het dashboard van de huidige generatie is echt wel de minst knappe. Ze hebben zich toen teveel laten inspireren door dat lelijke dashboard van de BMW E60. Effe later kwam er de F10 die een veel mooier dashboard had, terwijl de E het nog zoveel jaren heeft moeten doen met dat op de E60 geïnspireerde dashboard. De nieuwe heeft terug een eigen identiteit en is zeer geslaagd imo.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Als je de gelijkenissen met de C en S wegdenkt, dan is dit wel de eerste keer dat de E geen hoekig, naar de smaak van sommigen wat te lomp, ontwerp heeft, maar een werkelijk elegante lijn heeft.

Voordeel van de sterke gelijkenis met de S is anderzijds ook dat je met deze E een wagen hebt die een pak (of toch wat) minder kost, maar wel de uitstraling/gelijkenis heeft van die grotere luxeberline.

Comment

• Meer dan 30 jaar met Mercedes E (en S) gereden. Een paar jaar terug (kompleet onverwacht) toch overgestapt naar de 'vijand' BMW (5 reeks-F10). Maar: nog nooit met zo'n prachtwagen gereden: zowel qua design, afwerking, motor, automaat... Onklopbaar. En deze 'nieuwe' E brengt daar helem??l geen verandering in. Voor mij is all??n de huidige S klasse een ?chte
                                    Mercedes. E?n voorbeeldje: wie is bij Mercedes in godsnaam verantwoordelijk voor dat afgrijselijk dashboard ? Het lijkt wel of er een hele valies in geduwd werd.

Comment

• wacht nog 2 jaar en je hebt je 2016 e 350 voor 50

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                        Gisteren eens een E350d geconfigureerd met een hoop leuke opties. Kwam op 92k uit.
                                        Prijzen nieuwe E zijn niet meer normaal, zeker prijzen van de opties.
                                        Als je toch al zoveel uitgeeft, dan nog liever extra 10K en je hebt een S

Comment

Working...
                                        X