Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-Klasse (2016)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIk kijk er naar uit.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk BerichtenIs die direct na de premiere te bestellen in belgie?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
De laatste 2 modellen vind ik niet echt geslaagd.
Comment
-
Het dashboard van de huidige generatie is echt wel de minst knappe. Ze hebben zich toen teveel laten inspireren door dat lelijke dashboard van de BMW E60. Effe later kwam er de F10 die een veel mooier dashboard had, terwijl de E het nog zoveel jaren heeft moeten doen met dat op de E60 geïnspireerde dashboard. De nieuwe heeft terug een eigen identiteit en is zeer geslaagd imo.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Als je de gelijkenissen met de C en S wegdenkt, dan is dit wel de eerste keer dat de E geen hoekig, naar de smaak van sommigen wat te lomp, ontwerp heeft, maar een werkelijk elegante lijn heeft.
Voordeel van de sterke gelijkenis met de S is anderzijds ook dat je met deze E een wagen hebt die een pak (of toch wat) minder kost, maar wel de uitstraling/gelijkenis heeft van die grotere luxeberline.
Comment
-
Meer dan 30 jaar met Mercedes E (en S) gereden. Een paar jaar terug (kompleet onverwacht) toch overgestapt naar de 'vijand' BMW (5 reeks-F10). Maar: nog nooit met zo'n prachtwagen gereden: zowel qua design, afwerking, motor, automaat... Onklopbaar. En deze 'nieuwe' E brengt daar helem??l geen verandering in. Voor mij is all??n de huidige S klasse een ?chte
Mercedes. E?n voorbeeldje: wie is bij Mercedes in godsnaam verantwoordelijk voor dat afgrijselijk dashboard ? Het lijkt wel of er een hele valies in geduwd werd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenGisteren eens een E350d geconfigureerd met een hoop leuke opties. Kwam op 92k uit.
Als je toch al zoveel uitgeeft, dan nog liever extra 10K en je hebt een S
Comment
Comment